مادر باران ۷ ساله بعد از اینکه چند سناریو در مورد نحوه قتل دخترش بیان کرد، در آخرین جلسه بازجویی با همدست خود چشم در چشم شد و جلسه مواجهه حضوری ۱۸۰ دقیقه‌ای بین آن‌ها برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دوسلدورف آلمان، مقامات محلی به ۱۳۰۰۰ نفر از ساکنان دستور دادند که به دلیل کشف بمب دوران جنگ جهانی دوم، خانه های خود را به طور موقت تخلیه کنند.
در روز دوم و پایانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا 6 آزادکار ایرانی به دیدار فینال راه یافتند.
سینا مقیمی در هفته دوم رقابت های تور جهانی تنیس اتیوپی با برتری مقابل لئوناردو کاتانی از ایتالیا موفق به راهیابی مرحله دوم جدول اصلی شد.
با برگزاری مرحله دوم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، سه کشتی گیر برتر در اوزان بدونِ مدال آمریکایی ها برای رویارویی با قهرمانان مرحله اول، در فاینال ایکس مشخص خواهند شد.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل بایرن مونیخ حضور ندارد.
مرحله دوم چرخه داخلی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سال 2023 درحالی در قروه در حال برگزاری است که 40 کشتی‌گیر از این مرحله مجوز حضور در مرحله بعدی چرخه را به دست خواهند آورد.
تنها قربانی سقوط بالگرد؛ نفر دوم وزارت ورزش!
وزیر ورزش، نفر دوم فدراسیون فوتبال را مشاور خودش کرد
دو ملی پوش شطرنج ایران در مسابقات تاتا استیل به تساوی دست یافتند.
ویدیویی جذاب از شگفتی‌سازی بازیکن اسنوکر ایران مقابل نفر دوم جهان را ببینید.
سازمان تیم های ملی اسامی تکواندوکارانی را که جواز حضور در مرحله دوم رقابت های انتخابی را دریافت کرده اند، اعلام کرد.
گشایش چند پالایشگاه نفتی در آینده نزدیک و رونمایی از انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور با هدف کاهش زمان پینگ بازی تا یک چهارم و افزایش سقف تسهیلات بانک‌ها با عنایت دولت سیزدهم از مهم‌ترین مسائل مطرح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت بود.
جام جهانی از نظر تعداد باز‌ی‌ها به میانه راه رسید و از امروز به بعد هر لحظه به پایان جام نزدیک می شویم.
ایران که مقابل انگلیس با نتیجه شش بر دوشکست خورد، حالا مقابل تیمی به میدان خواهد رفت که بخش قابل توجهی از بازیکنانش در باشگاه‌های انگلیسی بازی می کنند.
‌نفر دوم عملیات تروریستی حرم شاهچراغ به جزئیاتی از این حادثه پرداخت و گفت: عبدالله از طرف داعش با من ارتباط گرفت و گفت این اغتشاشات بهترین زمان برای انجام عملیات در ایران است.
تیمی که در نیمه دوم مقابل فولاد به میدان رفت احتمالا ناشناخته‌ترین تیم تاریخ پرسپولیس برای هواداران این تیم است.
سه فرنگی کار ایرانی در روز دوم به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان راه پیدا کردند.
رقابت های وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدهادی ساروی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 21 و 22 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و مهدی محسن نژاد نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 26 و 27 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و رضا اطری نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
در نیمه دوم بازی فولاد و تراکتور شاهد ورود تقریبا همزمان دو تماشاگر به داخل زمین بودیم.
مدیر تیم استقلال نسبت به برگزاری برخی بازی های هفته دوم با حضور تماشاگران واکنش نشان داد.
سرمربی استقلال پس از شکست مقابل سپاهان به مدیران باشگاه تاکید کرد ۳ بازیکن دیگر بتوانند از هفته دوم برای این تیم بازی کنند.
فوتی‌های ناشی از کووید ۱۹ از ۲۰۴ نفر در هفته اول مرداد به ۳۴۱ نفر در هفته دوم مرداد و میزان بیماران بستری‌ها از ۷ هزار و ۳۷۶ نفر به ۱۰ هزار و ۶۳۴ بیمار رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ