کریستین استلینی، سرمربی موقت تاتنهام، تاکید کرد که تیمش نیاز به اتحاد بیشتری در رختکن دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریو فردیناند و جف استلینگ پس از اینکه‌ آنتونی تیلور مورد آزار گروهی از هواداران رم قرار گرفت، به دفاع از داور انگلیسی پرداختند و هر دو از مقامات خواستند تا اقدامات جدی انجام دهند.
بعد از رفتن کریستین استلینی از تاتنهام اکنون جانی ویو، متخصص ضربات ایستگاهی، تنها عضو باقی مانده از تیم کونته در باشگاه است. او به رایان میسون، مربی موقت تیم کمک می‌کند.
روزنامه‌های انگلیسی تیتر اصلی‌شان را به اخراج کریستین استلینی و احتمال بازگشت مائوریسیو پوچتینو به لیگ برتر انگلیس اختصاص داده‌اند.
تاتنهام بعد از اخراج کریستین استلینی مصمم است یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی دائمی استخدام کند ولی این مربی آلمانی برای پذیرش این پیشنهاد دو شرط مهم دارد.
باشگاه تاتنهام سرمربی موقت این تیم کریستین استلینی را اخراج کرد و رایان میسون را به عنوان جانشین او اعلام کرد. میسون مربی موقت اسپرز خواهد بود.
یک رسانه انگلیسی مدعی است بعد از شکست 6-1 تاتنهام مقابل نیوکسل، کریستین استلینی، سرمربی موقت این تیم در آستانه اخراج شدن قرار دارد.
کریسیتن استلینی، سرمربی موقت تاتنهام، مسئولیت شکست 6-1 مقابل نیوکسل را پذیرفت و گفت مقصر این شکست تلخ او بوده است.
روبرتو دی زربی طی مصاحبه ای فاش کرد که چرا با کریستین استلینی، سرمربی تاتنهام مشاجره داشته است.
کریستین استلینی، مربی تاتنهام، به ریچالیسون این اطمینان را داد که بازی نکردن او به خاطر حفظ سلامتی اش است.
روبرتو دی زربی و کریستین استلینی، سرمربیان ایتالیایی برایتون و تاتنهام، به شکل عجیبی پیش از آغاز بازی و در حین برگزاری مسابقه با هم درگیر شدند.
کریستین استلینی، سرمربی موقت تاتنهام، به دفاع از هری کین در برابر اتهام بزرگنمایی و تقلب از سوی او پرداخت.
آنتونیو کونته از تاتنهام اخراج شد! کریستین استلینی تا زمان انتخاب جانشین کونته، هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت
کریستین استلینی معتقد است که سون در نبود کین احساس مسئولیت بیشتری کرده و دو گل به ثمر رساند.
تاکنون مطالعات وسیعی روی ترکیبات شیمیایی جینسینگ صورت گرفته است و آنچه تا به حال گزارش شده، این است که این گیاه دارای گلوکوزید‌های استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، اسانس روغنی فرار به نام پاناسین و یک هورمون و ویتامین B و ویتامین D، ترکیبات استیلنی، استرول‌ها و سرانجام یک گلوکوزید به نام جینسینگ است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، اعلام کرد به دلیل سوگواری بر درگذشت جان‌لوکا ویالی امروز عصر در کنفرانس خبری شرکت نمی‌کند و کمک او کریستین استلینی به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ