آرکاس اسپور تیم مرتضی شریفی را از رسیدن به نیمه نهایی لیگ برتر ترکیه محروم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر برنامه‌های ویکتور اوسیمن در تمرین ناپولی حضور پیدا کرد تا به رئیس باشگاه اطمینان دهد این مهاجم نیجریه‌ای قصدی برای ترک تیمش را ندارد.
باشگاه برزیلی گرمیو اعلام کرد به هیچ وجه اجازه جدایی لوئیس سوارز و انتقال او به اینترمیامی را نمی‌دهد. سوارز به شدت خواهان همبازی شدن با لیونل مسی است.
شماره یک پیشین جهان نظر خود را در مورد فینال ویمبلدون 2023 میان کارلوس آلکاراس اسپانیایی و نواک جوکوویچ صربستانی به اشتراک گذاشت.
لاکهید مارتین نیز اخیرا عکس جدیدی را در توییتر منتشر کرده است و توضیح داده است که این هواپیما برای آزمایش‌های بیشتر زمینی، از جمله تست ارتعاش، به یک ایستگاه پروازی در خط پرواز در Palmdale منتقل شده است. قبلاً انتظار می‌رفت X-۵۹ قبل از پایان سال ۲۰۲۲ پرواز کند.
تیم ملی والیبال آرژانتین با شکست آلمان صعودش را به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2023 به عنوان هفتمین تیم قطعی کرد.
تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل بلغارستان رسما از صعود به مرحله بعد بازماند.
روزنامه تایمز مدعی شد بر خلاف شایعات درباره احتمال جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی او قطعا تا پایان قراردادش با این باشگاه یعنی دو سال دیگر در اتحاد ماندگار است.
طبق برآورد دانشمندان تا پنج میلیارد سال دیگر، با اتمام منابع هیدروژن خورشید، ستاره بزرگ منظومه شمسی، کره زمین و دیگر سیارات سر راهش را می‌بلعد.
ریکاردو ساپینتو و ابراهیم اشکش 5 امتیاز تا جایگاه موردنظر خود فاصله دارند.
چلسی در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲-۰ از رئال شکست خورد و حذف شد.
مسوت اوزیل، ستاره سابق رئال مادرید، اعلام کرد که در سن 34 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.
تیم های صعود کننده به نیمه نهایی لیگ‌دسته اول والیبال ایران مشخص شدند.
نیان الکترونیک خراسان با شکست سه بر دو شهرداری ارومیه در بیست و چهارمین هفته لیگ برتر والیبال مردان، این تیم را از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید کرد.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در پایان پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دورهم به خوشی بگذارنند.
با شکست مقابل لهستان، رویاپردازی بزرگ عربستانی‌ها به خطر افتاد. آنها در پایان دور دوم مرحله گروهی به رده سوم سقوط کردند.
دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان بهترین پاسور فصل پرسپولیس تا اینجای لیگ، امیدوار بود بتواند نظر کارلوس کی روش را جلب کند که در نهایت این هدف او محقق نشد.
پایان رویای جام‌جهانی برای ستاره گلساز پرسپولیس
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
بر اساس خبر‌های رسیده کارلوس کی روش از این دو بازیکن عبور کرده است و اصلا نیت هم ندارد بازیکنان قدیمی را به اردوی تیم ملی دعوت کند.
مدافع چپ این روزها تیم فوتبال پرسپولیس یکبار دیگر در حسرت دعوت به اردوی تیم ملی باقی ماند و شاید این غیبت به معنای پایان یک رویا باشد.
امین اسماعیل نژاد باید به زودی خود را به پادگان معرفی کند تا ادامه خدمت سربازی اش را پشت سر بگذارد.
پایان رویای امارات در راه جام‌جهانی با شکست مقابل استرالیا
این پهپاد جزو پهپادهایی با ارتفاع پروازی پایین و مداومت پروازی کوتاه با ماموریت هدف، شناسایی و مراقبت هوایی از مواضع دشمن عنوان شده است. روش پرتاب آن نیز به شکل پرتاب از روی پرتابگر ریلی Jato، نیوماتیکی و خودرویی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ