توماس توخل در تقابل رفت با پپ گواردیولا شکست سختی متحمل شد و شاگردانش کار سختی برای صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، به شدت از عملکرد هری کین در اولین دیدارش با پیراهن این تیم در بوندسلیگا راضی است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، با استفان اورتگا تماس گرفته تا بتواند او را برای پیوستن به این باشگاه راضی کند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش اعلام کرد ممکن است هری کین فردا در سوپرجام آلمان با پیراهن بایرن وارد زمین شود.
توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از پیروزی 1-0 مقابل کاواساکی گفت تیمش می‌توانست پیروزی بزرگ‌تری به دست بیاورد اما به دلیل خستگی در گلزنی ناکام بود.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از حضور کیم مین جائه در بازی دوستانه فردا خبر داد.
توماس توخل اعتراف کرد که در تابستان امسال به دنبال جذب یک مهاجم جدید است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست مقابل منچسترسیتی عملکرد ضعیفش تیمش را تایید کرد و گفت بایرن شرایط خوبی نداشت و باید تا پیش از شروع فصل به مراتب بهتر شود.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، که در یک نشست خبری شرکت کرده بود تنها بعد از گذشت 2 دقیقه این نشست را به شکلی غیرمنتظره ترک کرد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، علاقه خاصی به اورلین شوامنی دارد و او را هافبک محبوبش می‌داند.
اردوی پیش فصل بایرن مونیخ زیر نظر توماس توخل آغاز شده است. اردویی در نزدیکی یک دریاچه در تاگرنزه که اولین بخش از اردوی آماده سازی بایرنی ها در تابستان 2023 به حساب می آید.
تونل‌هایی که کاملا زیر گل‌ولای رفته‌اند. وقوع سیلاب حدود ۲۰۰ متر از جاده کرج-چالوس را تخریب کامل کرده و هنوز دو تونل کاملا در گل و لای قرار دارد. جاده کرج - چالوس در محدوده استان البرز همچنان بسته است و تنها تیم‌های امدادی می‌توانند در آن تردد داشته باشند.
دستکم ۱۴ شهروند اردنی که در یک مراسم جشن عروسی شرکت کرده و در یک تونل توقف کرده بودند توسط یک کامیون زیر گرفته شده و کشته و زخمی شدند.
در طول حفاری‌ها و کاوش‌های مداوم معبد، کاتلین مارتینز از دانشگاه سانتو دومینگو در جمهوری دومینیکن و همکارانش این سازه را در عمق ۱۳ متری زیر زمین کشف کردند. این تونل ۲ متری در میان ۱۳۰۵ متر ماسه سنگ حفر شده بود.
ستاره برزیلی استقلال در سالروز تولد از تونل وحشت آبی ها رد شد.
رئیس کل دادگستری تهران از پیگیری قوه قضاییه برای ایمن سازی تونل زیر زمینی قطار تهران ـ تبریز خبر داد.
در اولین جلسه تمرینی بایرن مونیخ زیر نظر توماس توخل لحظات جالبی را شاهد بودیم که نشان از رابطه خوب این مربی با شاگردان جدیدش دارد.
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: پیدا شدن شهر زیر زمینی و آثار تاریخی در تونل خط ۳ واقع در منطقه سیدی شایعه است و شرکت قطارشهری با پدیده‌ای به نام شهر زیر زمینی مواجه نشده است.
باستان‌شناسان تونل باستانی ۱۳۰۵ متری را زیر معبدی در مصر کشف کرده‌اند که احتمال دارد کاوشگران را به «کلئوپاترا» برساند. گمان می‌رود این تونل بزرگ در مقطعی از تاریخ برای انتقال آب به شهروندان استفاده می‌شد.
مسئول موزه تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نمایش ۹۰۰ گونه جانوری ایران و دنیا در این موزه گفت: این موزه دارای تونل زیر آب و غرفه نمونه‌های منقرض شده جانوران است.
تونل جاده دهدشت به پاتاوه که در حال ساخت بود ناگهان فرو ریخت. هنوز هیچ گزارشی از خسارت و تلفات این حادثه به دست نیامده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شوخی مرگبار دو برادر/ متهم به قتل: جسد همسرم را در بیابان دفن کردم/ چالشی برای اخاذی!/ دستگیری شرور فراری در تونل مخفی/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ بازداشت متهم ۴۰۰ میلیون دلاری/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ شگرد عجیب مرد نوازنده برای سرقت از مشتریان
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.
با توجه به اینکه مدتی است بازار سرمایه روند صعودی را آغاز کرده است و شاخص کل در حال رشد می باشد، بسیاری از سهامداران پیگیر این مسئله هستند که این صعود شاخص کل تا کجا ادامه خواهد داشت؟ در این مطلب تحلیل شاخص کل را با امواج الیوت انجام داده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ