گل کلم خاصیت فراوانی دارد که یکی از مهم‌ترین خواص آن تنظیم چربی خون بدن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل کلم دارای غنی‌ترین منابع آنتی‌اکسیدان‌ها می‌باشد. این آنتی‌اکسیدان‌ها به کاهش استرس اکسیداتیو در سلول‌های کبد کمک می‌کنند. استرس اکسیداتیو می‌تواند باعث آسیب به سلول‌های کبدی شده و به تشدید کبد چرب منجر شود.
نمایش خوب اتحاد کلبا مانع از شکست این تیم مقابل شارجه پرستاره نشد.
فصل جدید رقابت های ادنوک لیگ برای فرهاد مجیدی تلخ آغاز شد و کلباء در گام نخست با نتیجه جهار بر سه مغلوب الشارجه شد.
هشت برد در 10 بازی برابر تیم فوتبال تراکتور، این یحیی گل محمدی حالا بهتر از همه مربیان تاریخ بازیهای 48 ساله پرسپولیس و تراکتور نتیجه گرفته است.
بازی فوق حساس سرخ‌های تهران و تبریز جدال حیثیتی برای پرسپولیسی‌های سابق هم هست.
در شبی که گل گهر برای مدعیان خط و نشان کشید هافبک تکنیکی این تیم گلزنی کرد تا یکی از بهترین های تیمش باشد.
کاپیتان آلومینیوم می‌گوید گل پرسپولیس آفساید بود، اما «اشتباهات داوری هم جزو بازی است و کاری نمی‌شود کرد.»
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: گلی که حریف زد در موقعیت آفساید به ثمر رسید.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: گلی که حریف زد در موقعیت آفساید به ثمر رسید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از وضعیت زیرساختی فوتبال ایران، گفت: وقتی زیرساخت نداریم که تماشاگران بیایند پیشنهاد می کنم لیگ را یک سال تعطیل کنیم و به این مسائل برسیم.
تیم پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل نساجی به نتیجه تساوی رسید.
تیم فوتبال اینتر میامی در رقابت‌های لیگز کاپ آمریکا با نتیجه ۳ بر ۲  مقابل اورلاندوسیتی به برتری رسید؛ لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در این دیدار  ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند.
فیلم گلزنی رونالدو برای النصر مقابل الاتحاد تونس با ضربه سر دیدنی را مشاهده می‌کنید.
گل‌کلم سوخاری نوعی از همین سوخاری‌های پرطرفدار است که علاوه‌بر طعم خوب و دلچسب می‌تواند یک فست فوت مقوی هم برای بچه‌ها باشد؛ زیرا گل‌کلم خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد. در این مطلب طرز تهیه گل‌کلم سوخاری در منزل همراه با نکات مهم و فوت و فن‌های مربوط به تهیه آن تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
گل کلم خاصیت فراوانی دارد که یکی از مهم‌ترین خواص آن تنظیم چربی خون بدن است؛ گل کلم می‌تواند چربی خون بالا را پایین بیاورد و آن را تنظیم کند.
ترشی مدیترانه‌ای یکی ازا نواع ترشی‌های بین‌المللی خوشمزه و محبوب است که از ترکیب گل کلم با هویج، سیر، زیتون، خیار شور، قارچ و... تهیه می‌شود.
سوپ گل کلم یکی از انواع سوپ‌های خوشمزه گیاهی است که برای تهیه آن از سبزیجاتی مانند گل کلم، سیب زمینی، هویج، شوید و... استفاده می‌شود.
گل‌گلم سرشار از ترکیبات آنتی‌اکسیدانی مانند گلوکوزینولات و ایزوتیوسیانات است که از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد و التهابات محافظت می‌کنند. گل‌کلم آنتی‌اکسیدانی به‌نام سولفورافان دارد که مانع از عملکرد آنزیم‌های مرتبط با سرطان شده و به همین دلیل از رشد تومور‌ها جلوگیری می‌کند.
سالاد گل کلم و انار یکی از انواع سالادهای پاییزی است که از ترکیب گل کلم با انار، کشمش، گردو و ساقه کرفس تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و پر خاصیت است.
ترشی سبزیجات از ترکیب هویج، گل کلم، قارچ، زیتون و... تهیه می‌شود که عطر و طعم بسیار دلچسبی دارد و یک چاشنی خوشمزه برای غذاست.
گل کلم به‌دلیل فیبر بالا گوارش را کُند و احساس سیری ایجاد می‌کند و در نتیجه فرد به‌طور خودکار به مصرف کالری کمتری طی روز روی خواهد آورد. خاصیت دیگری که در گل کلم به کاهش وزن کمک می‌کند، پرآب‌بودن این ماده غذایی است.
گل کلم حاوی فیبر بالاست و از همین‌رو به سلامتی عمومی بدن کمک می‌کند. در هر پیمانه گل کلم ۳ گرم فیبر وجود دارد که یعنی ۱۰ درصد نیاز روزانه‌ی بدن. فیبر منبع تغذیه‌ی باکتری‌های مفید روده است و از این‌جهت به کاهش التهاب و تقویت سلامت گوارشی کمک می‌کند. مصرف فیبر کافی همچنین در پیشگیری از بیماری‌های گوارشی مانند یبوست، دیورتیکولیت (بیماری مربوط به روده) و بیماری التهابی روده مؤثر است.
گل‌کلم سوخاری یکی از انواع خوشمزه و متنوع سوخاری‌هاست. این فست فود خوشمزه برای کودکانی که به سوخاری‌ها علاقه دارند، می‌تواند مفید باشد.
خورش گل‌کلم یکی از خورشت‌های خوشمزه ایرانی است که برای تهیه آن از گل‌کلم استفاده می‌شود و می‌توان گفت یک غذای کامل و سرشار از خاصیت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ