شاهرود- آئین معنوی افطار ویژه جامعه توان خواهان شهرستان شاهرود همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اثرات اولیه نیش اژد‌های کومودو به حدی است که برای طعمه آن‌ها فاجعه بار است. سم اثر فوری دارد و در نتیجه قربانی فلج می‌شود و نمی‌تواند حرکت کند.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که او بهترین فرصت و تنها بخت حزب جمهوری‌خواه برای پس گرفتن کاخ سفید است حتی اگر با اتهامات کیفری روبه‌رو باشد.
ستاره ایرانی فصل گذشته به پورتو پیوست اما تا ژوئن 2024 (حدودا خرداد 1403) با این تیم قرارداد دارد و این ممکن است باعث شود اتفاقات متفاوتی رخ بدهد.
نماینده‌های تشکل‌های دانشجویی در جریان سخنرانی خود در محضر رهبر انقلاب بدون لکنت و صریح به طرح مطالب انتقادی پرداختند که می‌تواند الگویی ملموس از آزادی بیان باشد.
همزمان با ماه مبارک رمضان، ۱۰۰۰ کودک کار مهمان ضیافت افطار شهرداری در فرهنگسرای اشراق شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در یک ضیافت افطاری میزبان حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری، غلامعلی حداد عادل و علی لاریجانی رؤسای پیشین مجلس شورای اسلامی بود.
ضیافت افطاری فلسطینی از ۱۶ تا ۲۰ فروردین در میدان فلسطین تهران در حال برگزاری است. در این ضیافت، موکب‌های پذیرایی، فرهنگی و گروه‌های سرود، میزبان روزه داران هستند. در حاشیه برگزاری این ضیافت، چند جوان علاقمند به فلسطین که یونیفرم مشابه مقاومت به تن کرده و تفنگ‌های کلاشنیکف به دست گرفته‌اند خبرساز شده‌اند.
رئیس جمهور اوکراین گفت که ماه رمضان در همه جا در اوکراین، حتی در خط مقدم، حتی در شرایط جنگی محترم است.
رئیس جمهور اوکراین گفت که ماه رمضان در همه جا در اوکراین، حتی در خط مقدم، حتی در شرایط جنگی محترم است.
انجمن پلیس مسلمان در نیویورک با برپایی یک ضیافت افطاری در ماه رمضان جمع زیادی از مسلمانان را در ساختمان پلیس این شهر جمع کرد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری ضیافت بزرگ افطاری ویژه دانش آموزان استان خبر داد و گفت: شش هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این مراسم حضور خواهند داشت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در نروژ شب گذشته در ضیافت افطاری سفیر عربستان شرکت و با وی گفتگو کرد.
سفیر ایران در نروژ با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از حضور در ضیافت افطاری سفیر عربستان سعودی در این کشور خبر داد.
حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در ضیافت افطاری سفیر عربستان در این کشور شرکت کرد و در حاشیه این مراسم با یکدیگر درباره توسعه روابط تهران - ریاض بحث و تبادل نظر کردند.
پنجمین غروب رمضان 1444 هجری قمری فرا رسید تا پس از یک روز تلاش در این روز‌های پرحرارت، بار دیگر میهمان ضیافت الهی باشیم؛ ضیافتی که همچنان فرصت پیوستن به آن فراهم است و سفره لطف پروردگار همچنان برای مؤمنین گشوده است تا در ماهی که بیش از هزار ماه فضائل دارد، همه از خان او بهره‌ای ابدی ببرند.
مقامات باشگاه فوتبال تیم چلسی از آمادگی خود در برپایی مراسم ضیافت افطاری در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان در ورزشگاه «استامفورد بریج» خبر دادند.
علی دایی را در پاریس تحویل گرفته‌اند... او در شام ویژه پیش از مراسم دبست عکسی با جانی اینفانتینیو رئیس فیفا انداخته است.
منوچهری این روز‌ها خیابانی است که گرچه فروشندگان و خریداران اجناس آن صاحبان سلیقه‌های ویژه‌اند، اما عبور از آن برای همه دلچسب و دوست داشتنی است و دیدن کالا‌های چیده شده رو به خیابان دیدنی و تماشایی. منوچهری بُعدی از تاریخ در دل شهری از جنس امروز است.
ضیافت کریسمس فتح‌الله‌زاده برای خارجی‌های استقلال
شب گذشته با دعوت سرخیو بوسکتس، ضیافت شامی در یکی از رستوران های بارسلونا برگزار شد و در آن ژاوی و اکثر بازیکنان بارسا حضور داشتند.
رئیس‌جمهور به دلیل رعایت نشدن برخی پروتکل‌های ایران در مراسم شام شانگهای شرکت نکرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه ضیافت اعضای مجلس خبرگان که آقای رئیس جمهور هم حضور داشتند، مطلبی که تقریبا در صحبت های همه اعضا تکرار می شد این بود که هنوز نتایج برنامه های اقتصادی در سفره مردم خودش را نشان نداده و مردم مشکل دارند.
پنجمین غروب رمضان ۱۴۴۳ هجری قمری فرا رسید تا پس از یک روز تلاش در این روز‌های پرحرارت، بار دیگر میهمان ضیافت الهی باشیم؛ ضیافتی که همچنان فرصت پیوستن به آن فراهم است و سفره لطف پروردگار همچنان برای مؤمنین گشوده است تا در ماهی که بیش از هزار ماه فضائل دارد، همه از خان او بهره‌ای ابدی ببرند.
رسول اللَّه(ص) فرموده‌اند: «رمضان، ماهى است كه اولش رحمت، وسطش آمرزش و پایانش رهایى از آتش جهنم است‌.» ایشان در جای دیگری نیز تأکید دارند: «سه چیز از روح خداست: شب زنده‌دارى با نماز، جویاى حال برادران و روزه گرفتن‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ