رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: سیاستگذاری‌های لازم در سال گذشته در زمینه حفظ و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی در کشور انجام و مقرر شده هر شهرستان یک پایلوت را برای این طرح به مرحله اجرا گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: سازمان مصمم است تألیف آثار نونگاشت در سطح کشوری تا جایی‌که ممکن است بدون اجرای آزمایشی، نشر سراسری نداشته باشد.
سمنان- سرپرست پایگاه بافت تاریخی سمنان از آغاز طرح مرمت بام مسجد جامع سمنان خبر داد و گفت: سبک‌سازی، عایق‌بندی و عملیات آجرفرش سه رکن این عملیات عمرانی هستند.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اتمام پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی خبر داد و گفت: ۷ میلیون گردشگر از مناطق گردشکری، تاریخی و طبیعی گیلان بازدید کردند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با وجود هیاهوی به راه افتاده از فعالیت هسته‌ای ایران، شاهد اجرای سیاست درهای باز و نوآوری باز در سازمان انرژی اتمی ایران هستیم و این مهم نصب‌العین این سازمان است.
لایحه عفاف و حجاب که بند بند آن این روزها میان مردم حلاجی شده است با ۱۵۰۰ پیشنهاد نخبگان و فرصت دو هفته‌ای پارلمان، به حکم مردم سالاری یک راه بیشتر پیش رو نداشت: اجرای آزمایشی.
زنجان- سخنگوی صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: امسال برای عبور از تابستان ۱۸ پروژه اضطراری آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۸۹ میلیارد تومان در استان زنجان تعریف شده است.
همزمان با ورود نخستین کاروان زائران ایرانی برای مشارکت در مراسم اربعین حسینی(ع) به گذرگاه المنذریه، نیروهای حشدشعبی از آغاز اجرای طرح «مسیر امن» در این منطقه خبر دادند.
مسابقه پنالتی دو فوتبالیست سابق فوتبال انگلیس وسط دو نیمه بازی منچستریونایتد و وولورهمپتون جنجال‌ساز شد.
رییس جمهور گفت: اجرای صحیح و کامل مفاد قانون اساسی، ضامن استقلال، آزادی، رفع مشکلات مردم، افزایش رضایتمندی و اطمینان و اعتماد عمومی است
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ نفر در نخستین مرحله این طرح دستگیر شدند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه انجام پروژه میانکاله مغایر با همه قوانین محیط زیستی است، گفت: منابع طبیعی باید پاسخگوی واگذاری زمین به سرمایه گذار باشد.
پیش‌بینی می‌شود امسال ۴۴۸ طرح پایلوت تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی با هدف محوری "هر شهرستان یک پایلوت" تهیه و به اجرا درآید.
سمنان- رئیس مرکز فناوری سازمان منابع طبیعی از اجرای طرح آبیاری هوشمند در نهالستان های کشور خبر داد و گفت: این طرح در چهار استان به صورت پایلوت اجرا و سپس ترویج می شود.
مدیرکل گردشگری داخلی از اجرا شدن طرح تسهیل سفرهای اعتباری در سه شهر گردشگری شیراز، کرمان و مشهد خبر داد و گفت: این طرح به صورت پایلوت در یزد اجرا شد.
سمنان- رئیس مرکز نوآوری و فناوری منابع طبیعی از اجرای طرح صدور شناسنامه برای درختان جنگلی در کشور اجرا کرد و گفت: این طرح به صورت پایلوت در کرمانشاه اجرایی شده است.
رئیس سازمان اموراراضی گفت:به استان‌ها ابلاغ شدتا یک منطقه را درهر شهرستان به عنوان پایلوت برای اجرای طرح یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی معرفی کنندکه تاکنون فقط ۷ استان این کار را انجام داده اند.
طرح‌های پایلوت‌ مدیریت حوزه‌های آبخیز در سه استان کشور در سطح بیش از یک میلیون و ۴۸۸ هزار هکتار با هدف حفاظت از منابع طبیعی‏‏‏‏، پایداری معیشت جوامع محلی و امنیت غذایی و زیستی اجرا می‌شود.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی‏، از تسریع در اجرای هوشمندسازی سامانه‌های نوین آبیاری در کشور خبر داد.
معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: برای نصب کنتورهای هوشمند اقداماتی انجام دادیم که بزودی با اتمام مطالعات، عملیات پایلوت اجرایی می شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در دیدار با مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و هیات همراه، خواستار عقد قرارداد و تفاهم‌نامه‌های متعدد در حوزه طرح‌های فناورانه شد.
تقریبا ۷ ماه از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گذشته و حالا دولت می‌گوید قرار است کالابرگ الکترونیکی به صورت پایلوت در یک استان اجرایی شود. با این حال، محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید واریز یارانه نقدی تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و هر چند اجرای کالابرگ الکترونیکی در یکی، دو استان به صورت آزمایشی شروع شده، اما به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌های پرداخت کالابرگ الکترونیکی بعید است تا پایان سال به صورت سراسری این سیاست اجرا شود.»
تقریبا ۷ ماه از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گذشته و حالا دولت می‌گوید قرار است کالابرگ الکترونیکی به صورت پایلوت در یک استان اجرایی شود. با این حال، محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید واریز یارانه نقدی تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و هر چند اجرای کالابرگ الکترونیکی در یکی، دو استان به صورت آزمایشی شروع شده، اما به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌های پرداخت کالابرگ الکترونیکی بعید است تا پایان سال به صورت سراسری این سیاست اجرا شود.»
وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح دارورسان گفت: بار‌ها گفتیم که ما داریم دارو را تامین می‌کنیم، اما مردم با زحمت دارو را تهیه می‌کنند. دانشگاه علوم پزشکی تهران پیش قدم شدند و بقیه هم می‌توانند بعد از پایلوت طرح دارورسان را انجام دهند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: همزمان با اجرای پروژه های پایلوت مناسب سازی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در سال ۱۴۰۱، مناسب سازی معابر منتهی به منازل معلولین و جانبازان آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ