تابلوی شهید آیت‌الله نمر، از خیابان محل کنسولگری عربستان در مشهد پایین آورده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامحسین ملک عراقی، قدیمی‌ترین عکاس ایران بود که لحظه‌های تاریخی بسیاری را جاودانه کرد.
یک موشک کروز پنهان‌کار با طراحی رادارگریز که تا ۵۰۰ کیلومتر برد دارد و با موتور توربوفن به سرعتی ۰.۹۵ ماخ می‌رسد و در ارتفاع پایین به سمت هدف پرواز می‌کند. این موشک هواپرتاب در اصل برای شلیک از جنگنده‌های یوروفایتر تایفون، تورنادو، اف ۱۸ و اف ۱۵ طراحی و ساخته شده است.
به‌دنبال شکایت همسایگان ساختمان توییتر در سان‌فرانسیسکو، لوگوی X از بالای این ساختمان برداشته شد.
آئودی در بیانیه‌ای گفت: "ایالات متحده مقررات خاصی داشت که فقط نور بالا یا پایین را مجاز می‌کرد، اما هیچ چیز در این بین وجود نداشت! مقررات جدید به روش‌ها و معیار‌های تست متفاوتی نسبت به سایر نقاط جهان نیاز دارد و به نظر می‌رسد هیچ سیستم فعلی نمی‌تواند این الزامات را برآورده کند".
متهم از چند مرد نیز به بهانه گرفتن وام‌های سود پایین نیز پول گرفته است و در شهر‌های گیلان، مشهد و شیراز زنان را هدف نیت شوم خود قرار داده است.
کریم بنزما ۳۵۴ گل برای رئال مادريد زد و دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه بعداز کریستیانو رونالدو است. او سال ۲۰۰۹ به مادريد آمد و ۱۴سال به پیراهن سفید وفادار ماند و حالا برای پایان دورانش به الاتحاد عربستان می‌رود. او توپ طلای ۲۰۲۲ را هم گرفت
حالت رانندگی داینامیک معمولی یک قدم فراتر رفته است؛ زیرا خودرو را ۱۵ میلی متر پایین می‌آورد و همچنین واکنش دریچه گاز، فرمان و سرعت واکنش گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را افزایش می‌دهد.
گالاتاسرای با پیروزی 4-1 مقابل آنکارا گوجو در فاصله دو هفته به پایان سوپر لیگ ترکیه قهرمانی خود را قطعی کرد.
فیروز نادری در پی افت ناگهانی ضربان قلب از حال رفته و به دلیل برخورد سرش به دیوار و جابجایی مهره گردن، نخاعش آسیب دیده است که باعث شده از گردن به پایین فلج شود.
سایپا برای دومین سال پیاپی از صعود به لیگ برتر بازماند تا همچنان در دسته پایین تر برای بازگشت به سطح بالای فوتبال تلاش کند.
بازیکنان تیم سیتی تماشاگر شکست امروز آرسنال بودند و در لحظه به صدا در آمدن سوت پایان جشن قهرمانی گرفتند.
گروه گسترده ای از هواداران میلان پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با اینتر اقدام به ترک ورزشگاه کردند.
شهبازی می‌گوید: «دوخت لباس باید تا قبل از اذان به پایان می‌رسید و بعد از نماز آن را به تن صاحب حاجت می‌کردند. در اواخر سلطنت قاجاریه که چرخ خیاطی در منازل اعیان و اشراف راه یافت، زنان رجال برای دوختن پیراهن مراد چرخ خیاطی خود را به وسیله نوکران خود به مسجد می‌فرستادند تا مراد آن‌ها هم داده شود. در کتاب خاطرات «عبدالله مستوفی» و همچنین «عین‌السلطنه» آمده است: تهرانی‌ها پارچه‌های خود را معمولاً از بزاز‌های حجره‌های مسجد سپهسالار خریداری می‌کردند.»
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، در بازی برابر کادیز هدف توهین‌های هواداران این تیم قرار گرفت و تا آستانه درگیری با آنها پیش رفت.
پیکان با دو پیروزی متوالی مقابل تیم‌های دسته پایین به جمع 8 تیم برتر جام حذفی رسیده است.
پایین آمدن چشمگیر سطح آب در ونیز، عبور و مرور تاکسی‌های آبی و آمبولانس‌ها را در برخی از کانال‌های معروف آن غیرممکن کرده است. کمبود باران، سیستم فشار بالا، ماه کامل و جریان‌های دریایی، از جمله عوامل کاهش سطح آب در این شهر اعلام شده است.
مهندسان فرانسوی نیاز به یک نوع سلاح جنگی را حس می‌کردند که بتواند از سربازان‌شان در مقابل سلاح‌های گرم محافظت کند (حداقل در برابر سلاح‌هایی با کالیبر پایین) و مهم‌تر اینکه بتوانند با محافظت بیشتری سنگر به سنگر پیش بروند و به دشمن فشار بیاورند.
گزارش شده که با وجود درخواست‌های مکرر، شکیرا از پایین آوردن عروسک جادوگر که مشرف به خانه مادرشوهر سابقش بود امتناع کرد.
تمساح‌ها به دلیل خونسرد بودن و متابولیسم پایین بدن می‌توانند مدت زیادی را بدون غذا تحمل کنند. تمساح‌های کوچک معمولاً از حشرات و ماهی‌های کوچک تغذیه می‌کنند و به مرور از موجودات بزرگ‌تر مانند انواع ماهی‌ها، خزندگان و پستانداران و گاهی از بی‌مهرگانی مانند صدف‌ها و سخت‌پوستان یا تمساح‌های کوچک‌تر تغذیه می‌کنند.
لیست بازیکنانی که پایین تر از پله، دو بار فاتح جام جهانی شده اند، به شرح زیر است:
گوشی جدید موتورولا مجهز به نرخ بروزرسانی (refresh rate) ۱۶۵ هرتزی و شارژ سریع (fast charging) ۱۲۵ واتی است. با قیمتی حدود ۴۹۰ دلار این دستگاه به طرز باور نکردنی ارزان است.
سامان قدوس قطعا بابت گل نشدن آن شوت زیبایش مقابل آمریکا حسرت زیادی خواهد خورد.
دختر ۲۲ ساله گفت: پس از آن خلوت شیطانی، دیگر «امید» مرا رها کرد و بعد از گذشت دوماه از این ماجرا نزد پزشک زنان رفتم و تازه فهمیدم که چه بلایی به سرم آمده است. زمانی که دوباره با «امید» تماس گرفتم و ماجرا را توضیح دادم با خودروی مادرش به در منزل مان آمد و با لبخندی تمسخرآمیز گفت: اگر می‌خواهی با من ازدواج کنی، باید تا ۳۰ سالگی صبر کنی، بعد هم من از آن روز شیطانی، فیلم و عکس دارم! حالا هم گم شو برو پایین!
کاپیتان استقلال در پایان مسابقه با پیکان وقتی شعار هواداران علیه ساپینتو را دید درخواست قطع این اتفاق را کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ