موضوع اول این است که بدانیم صحبت صریح و صادقانه در مورد افکار و احساسات خودکشی به نجات زندگی یک انسان کمک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اکثر افرادی که قصد خودکشی دارند نمی‌خواهند افکار و احساسات خود را مخفی نگه دارند، اما اغلب این کار را می‌کنند. به همین دلیل است که مهم‌ترین ابزار‌های در اختیار شما برای محافظت از یک دوست، درک علائمی است که ممکن است اقدام به خودکشی را محتمل کند.
بهترین راه برای تفسیر چهره‌ها و شخصیت شناسی این است که ابتدا تفاوت بین ویژگی چهره‌های گوناگون را شناسایی کنیم و بتوانیم آن را به ویژگی‌های شخصیتی افراد مرتبط نماییم.
سکسکه زمانی اتفاق می‌افتد که ورود هوا به ریه افراد به طور لحظه‌ای مسدود شده و به نوعی یک انقباض غیرارادی در دیافراگم ایجاد شود. برخی از دلایل رایج این انقباض عبارتند از: نوشیدن نوشابه‌های گازدار، خوردن یک وعده غذایی سنگین، خوردن غذا‌های خیلی سرد یا خیلی گرم، بلعیدن هوا، استرس و....
افراد گرمازده را چگونه نجات بدهیم
مدرس جمعیت هلال احمر درباره مواجهه با افرادی که دچار گرمازدگی شدند، گفت: برای نجات این افراد باید در صورتی که هوشیار هستند، مایعاتی با حجم کم به آنها داد.
درحال سپری‌کردن گرم‌ترین روزهای تاریخ کره زمین هستیم؛ گرمایی که زندگی بسیاری از افراد را در سراسر دنیا مختل کرده است. در کشورمان هم با روزهای بسیار گرمی دست‌وپنجه نرم می‌کنیم که یکی از عوارض رایج آن، گرمازدگی است. اما گرمازدگی چه علائمی دارد؟
در تحقیقات مشخص شده که افراد تنها تصاویر و کلمات منفی یا تهدیدآمیز را در کمتر از ۴۰۰ میلی ثانیه تشخیص می‌دهند. این موضوع ممکن است نه تنها غم و اندوهی را که همراه با تنهایی است بلکه احساس قابل لمس خطر را نیز توضیح دهد.
به گفته یک متخصص نیاز روزانه افراد به مصرف زینک بر اساس سن و جنسیت متفاوت است.
با استرس مزمن، سطوح بالا کورتیزول ممکن است باعث هوس، به ویژه برای غذاهای سرشار از قند، چربی و کالری شود که ممکن است منجر به افزایش وزن شود.
انتظار تغییراتی را در نحوه دسترسی افراد به دانش، ارتباط با دانش و تفکر درباره خود داشته باشید.
سرمایه فرّار بوده و صاحب سرمایه هر جا امنیت اقتصادی وجود داشته باشد، سرمایه‌گذاری می‌کند چرا که سود برای بنگاه اقتصادی مسئله مهمی است.
تشخیص چهره روشی دقیق‌تر برای شناسایی افراد نسبت به استفاده از شماره موبایل، آدرس ایمیل، آدرس پستی یا آدرس IP است؛ به‌عنوان مثال، اکثر خدمات مبادلاتی از سهام گرفته تا ارز‌های دیجیتال، اکنون برای محافظت از مشتریان و دارایی آن‌ها به تشخیص چهره متکی هستند.
تجربه جت‌لگ بین افراد متفاوت است. این به این دلیل است که همه ما ریتم‌های درونی مختلف و متفاوتی داریم.
کارشناس ارشد پرستاری، در خصوص مواجهه با افرادی که دچار سوختگی شده اند، توضیحاتی ارائه داد.
نحوه دیدن جهان توسط افراد کوررنگ بسته به نوع کوررنگی آن‌ها متفاوت است.
برای مثال، شواهد نشان می‌دهند که افراد مضطرب ممکن است توجه بیشتری به سیگنال‌های بدن خود داشته باشند. اینکه یک فرد سیگنال‌های بدن خود را مثبت، منفی یا خنثی تفسیر می‌کند نیز ممکن است کلیدی باشد و رویکرد آنان ممکن است بر اساس ژنتیک و تجربیات زندگی شکل بگیرد.
یک کارشناس تغذیه گفت: میزان کم تحرکی در افراد شاغل در ادارات و مراکز جمعی کارمندان بیشتر است و اغلب این افراد پشت میز و سیستم‌ها مشغول به خدمت هستند بنابراین این گروه از افراد بیشتر در معرض افزایش وزن قرار دارند.
وقتی افراد به این اعتقاد برسند که می‌توانند توانایی‌ها و قابلیت‌های خود را در محل کار افزایش دهند و به نتایج درخشان تری دست پیدا کنند، آنگاه باعلاقه و رغبت بیشتری کار خواهند کرد و درواقع وجود همین «ذهنیت رشد» در کارکنان است که شادی در کار آن‌ها را افزایش می‌دهد و به موفقیت‌های هرچه بیشتر آن‌ها کمک می‌کند.
نعمت احمدی، حقوق‌دان گفت: وقتی افراد می‌بینند در بدنه‌ی اجرایی و سیاسی مملکت اجازه ندارند نماینده داشته باشند، چرا باید در انتخابات شرکت کنند؟ وقتی می‌بینند نمی‌توانند نظر و حرفشان را از طریق نماینده‌هایشان منعکس کنند و گوش شنوایی هم برایشان پیدا نمی‌شود طبیعی است که معترض شوند.
نحوه تشخیص سکه تقلبی از اصل برای افراد عادی مشکل است، ولی باید دانست که سکه‌هایی که توسط بانک مرکزی ضرب می‌شود دارای عیار هزار در ۹۰۰ است، در حالی سکه‌های تقلبی این عیار را ندارند، حتی در بعضی از مواقع سکه را با فلزاتی مانند مس و برنج درست می‌کنند و با لایه‌ای مانند طلا روی آن را می‌پوشانند که در واحد‌های غیرمجاز به فروش می‌رسد. تشخصی سکه اصل از تقلبی توسط کارشناس متخصص صورت می‌گیرد.
بازیکن مشهور اسنوکر جهان از عدم بکارگیری جوانان در این رشته ورزشی به شدت انتقاد کرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نحوه اطلاع پیدا کردن از ممنوع الخروج بودن افراد را تشریح کرد.
نوید افکاری که سوابق متعددی از ضرب و جرح افراد و سرقت را در کارنامه سیاه خود داشت، قصد داشته است پس از قتل حسن ترکمان، فرد دیگری را نیز به قتل برساند، اما به‌جهت دستگیری ناکام ماند.
«امین فرزانه» خیر و چهره خوشنام پایتخت از جمله این افراد است که ۲دوره زندگی کاملاً متفاوت برای خود رقم زده و در هر دو نیز سرآمد و شهره بوده‌است. کسی که این روز‌ها همسایگان به سرش قسم می‌خورند، مورد احترام خاص و عام است، دستی در کار‌های خیر دارد، به کهریزک می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ