شاید حسرت قهرمانی آسیا با بالا بردن جام برندگان تا حدی فروکش کرده باشد اما این طلسمی است که میلیون‌ها دلار برای شکستنش هزینه شده و به نتیجه نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن دو ملیتی و ۲۲ ساله با عقد قرارداد رسمی به عضویت تیم فوتبال مس رفسنجان در آمد.
الویس مانو، مهاجم هلندی، رکورد عجیب و ناخوشایندی را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
باشگاه پرسپولیس در ۱۰ روز آینده از مهاجم هلندی سابق خود شکایت خواهد کرد.
وکیل ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسلونا، شایعات اخیر درباره معاوضه او با یکی از بازیکنان اینتر را تکذیب کرده و این شایعات را بی پایه و اساس دانست.
مدافع گرجستانی پرسپولیس در بهترین موقعیت در نقش گلزن برای این تیم ظاهر شد.
این مهاجم هلندی هیچ پولی را به عنوان مازاد دریافتی به پرسپولیس بازپس نداده و همین مساله سو نیت اورا برجسته می‌کند. گفته می‌شود او با پشتوانه تصمیمات سیاسی کشورش علیه ایران، تهران را ترک کرده و نگران غرامت تعیین شده توسط فیفا هم نیست!
با گذشت ۴۸ ساعت از خروج لوکادیا از ایران، او هنوز وارد کشور نشده است.
خروج ناگهانی مهاجم هلندی از اردوی پرسپولیس و بازگشت به کشورش اکنون شایعات زیادی درباره ادامه همکاری‌اش با سرخپوشان شکل داده است.
فوری: لوکادیا می‌خواهد از ایران برود!
تنها مهاجم خارجی که شروعی بهتر از یورگن لوکادیا را رقم زد، ایمون زاید بود که در 10 دقیقه پایانی شهرآورد تهران سه بار دروازه استقلال را گشود.
یورگن لوکادیا می‌گوید بسیاری در خصوص حضور او در لیگ ایران شک داشتند اما او مسیر خود را که همراه با تجربه‌های جدید است، می‌رود.
در چهار هفته گذشته لیگ برتر هیچ بازیکنی بیشتر از دو گل به ثمر نرسانده و مهاجم هلندی پرسپولیس علی‌رغم دیر اضافه شدن فرصت رسیدن به صدر جدول گلزنان در دو هفته پیش رو قبل از شروع فیفادی را خواهد داشت.
پاس علی نعمتی از سمت چپ، کنترل، چرخش و شوت یورگن لوکادیا شرح اولین گل این مهاجم هلندی در لیگ ایران است.
در روزی که بانوان هوادار تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بار در لیگ برتر روی سکوی ورزشگاه آزادی نشستند، مهاجم هلندی سرخپوشان هم برای اولین بار پایش به گلزنی باز شد.
مدافع چپ پرسپولیس موفق شد برای مهاجم هلندی سرخ‌ها گل‌سازی کند.
یورگن لوکادیا این روزها تبدیل به موردتوجه‌ترین بازیکن پرسپولیس شده است.
مهاجم جدید سرخپوشان مشکلی برای همراهی این تیم در هفته دوم لیگ برتر نخواهد داشت.
خانواده چهار نفره یورگن لوکادیا حالا در تهران حضور دارند. آنها خیلی زود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده‌اند.
مهاجم هلندی پرسپولیس شماره ۴ سیدجلال را برگزید!
مهاجم هلندی پرسپولیس عصر امروز از طریق فرودگاه امام (ره) وارد ایران شد.
مهاجم هلندی ۲میلیون دلاری چقدر به پرسپولیس تخفیف داد؟
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصارف انرژی در همه بخش‌های کشور بسیار بالاتر از استاندارد جهانی است، بر لزوم فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف میان مشترکان برق تأکید کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی، از پیش بینی توزیع ۲۰ میلیون پرس غذای گرم در ایام محرم و صفر امسال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ