اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد اقامت ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار نفرشب مسافر در مراکز اقامتی استان بودیم.
مشکل اساسی و بنیادی کشور در پاسخگو نبودن است. در نظام جمهوری اسلامی بدبختی بزرگ این است که پاسخگویی وجود ندارد. این عدم پاسخگویی بلایی بدتر از مسائل اقتصادی، تحریم، بی‌آبی و آلودگی هوا و ... است و در واقع آنچه مانند موریانه نظام جمهوری اسلامی را می‌جود، پاسخگو نبودن است. در دانشگاه آمدند اساتید را با یک تلفن ممنوع‌التدریس کردند و کسی پاسخگوی این موضوع نیست که برای مثال چرا مثلاً صادق زیبا کلام که هم رئیس دانشکده و هم دانشجو‌ها او را می‌خواهند، باید کنار گذاشته شود.
نیما میرزازاد و محمد صادق صالحی دروازه‌بان‌های ذخیره‌ سپاهان هستند.
بار خدایا؛ با رویی سیاه و کوله‌باری از گناه، خطاکار و پشیمان، برای توبه و شروع بندگی تازه و برای بخشایش آمده‌ام. دستانم به سویت دراز است و زبانم با نام تو می چرخد: «الهی و ربی من لی غیرک.»
ما هنوز اطلاعات اندکی در مورد مگس ها داریم. جدای از پشه‌ های ناقل بیماری ‌زا، مگس ‌ها گروهی از موجودات هستند که تا حد زیادی مورد مطالعه قرار نگرفته‌اند تا حدی به این دلیل که علم بیش تر بر روی حشرات جذاب معمولی مانند زنبورها و پروانه‌ ها تمرکز دارد.
محسن بنگر، سرمربی شهرداری آستارا، توضیحاتی را در خصوص مسابقه روز گذشته برابر پارس جنوبی جم ارائه داد.
معترضان فرانسوی برای رساندن صدای اعتراض خود به دولت علیه اصلاحات حقوق بازنشستگی به استفاده از ماهیتابه و قابلمه روی آورده‌اند.
سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید از نظر فنی همه چیز روی فرم است و فقط نیاز به کمک مالی دارند.
تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از شهرستان قروه در استان کردستان (روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین)، حاکی از حضور افرادی با لباس متحدالشکل سفید با عنوان گروه تذکر لسانی است.
روز گذشته چهل‌و‌چهارمین مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد. بنا به مشاهدات و گزارش‌های رسانه‌ها حضور مردم امسال بیشتر از سنوات قبل بوده و از همه اقشار چه افراد بی‌حجاب و كم‌حجاب نیز در راهپیمایی حضور داشتند. اما یکی از مهمترین اخبار روز گذشته سخنرانی رئیس دولت بود.
روز گذشته چهل‌و‌چهارمین مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد. بنا به مشاهدات و گزارش‌های رسانه‌ها حضور مردم امسال بیشتر از سنوات قبل بوده و از همه اقشار چه افراد بی‌حجاب و كم‌حجاب نیز در راهپیمایی حضور داشتند. اما یکی از مهمترین اخبار روز گذشته سخنرانی رئیس دولت بود.
قلهک یکی از آن محله‌هاست که اگر امروز با خیابان‌ها و خانه‌های اعیانی‌اش شناخته می‌شود، اما هنوز هم با گذر از محدوده پل رومی، زیارت آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) و مرور تاریخچه قنات‌هایش می‌توان به روزگار گذشته این محله سفر کرد.
هزاران آلمانی روز گذشته در محکومیت سیاست های کشورهای غربی علیه روسیه به خیابان ها آمدند.
شاهرخ در توضیح ماجرا گفت: روز حادثه در چای او قرص ریختم وقتی بیهوش شد به سرعت به دو مالخر زنگ زدم و آن‌ها هم برای بردن دستگاه‌ها به کارگاه آمدند، اما به یکباره مقتول بیدار شد و می‌خواست به پلیس خبر دهد که از ترسم با یک میله آهنی چند ضربه به سرش زدم و وقتی روی زمین افتاد به سرعت از کارگاهش فرار کردم.
این حمله در حالی روی داد که خیابان‌های پاریس در آستانه سال جدید میلادی، پر ازدحام است. شهردار منطقه ۱۰ پاریس اعلام کرد که این حمله در یک رستوران، آرایشگاه و یک مرکز فرهنگی کرد رخ داده و هنوز انگیزه آن مشخص نشده است.
دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: دو فردی که دیشب وارد دانشگاه شدند، نشانی دفتر بسیج را داشته‌اند. درب دفتر بسیج هم دیشب قفل نبوده و باز بوده است. این دو فرد وارد دفتر شده و دو بطری حاوی ماده اشتعال‌زا به سمت دفتر پرتاب می‌کنند و دفتر را به آتش می‌کشند. حدود ساعت ۷ صبح امروز دانشجویان بسیج از بروز آتش‌سوزی آگاه می‌شوند. البته در آن زمان آتش خاموش شده بود.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار به جماران گفت: هر زمانی که نگاه به سیستان و بلوچستان صرفا امنیتی بوده پدیده‌های بسیار تلخ و زمینه‌های خشونت ایجاد شده است. عبدالمالک‌ها از کجا آمدند؟ ما معتقدیم نگاه به استان صرفا باید یک نگاه توسعه و علمی با رعایت همه ظرفیت‌های امنیتی باشد. مدیران باید برای ارتقای توسعه انسانی با تمام هم و غم خود در سطح استان کار کنند و در عمل پیرو ولایت فقیه باشند.
محسن تهرانی، پیشکسوت فوتبال گفت: آخرین بار وقتی به آن کمپ رفتیم، دوستم نبود. مددجویان آنجا برایمان شربت آوردند، ما هم شربت را خوردیم. ولی دیگر چیزی یادمان نمی‌آید و بیهوش شدیم. روز بعد در همان کمپ به هوش آمدیم، اما دیدیم که خبری از پول‌ها و طلاهایمان نیست. گوشی موبایل‌مان را هم سرقت کرده بودند. یک گردنبند طلا، ۱۲ میلیون تومان پول از کارت عابربانکم را دزدیدند، اما همه این‌ها یک طرف و دستبند مرحوم ناصر حجازی هم یک طرف. مرحوم ناصر حجازی آن دستبند را به من هدیه داده بود. آنجا بود که فهمیدیم ۳ نفر از افرادی که در کمپ بودند سرقت را اجرا کرده و متواری شده‌اند. با این حال فرار آن‌ها خیلی طول نکشید و در نهایت پلیس خیلی زود متهمان فراری را دستگیر کرد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ایران گذاشتند تا بتوانند برای اولین بار به دور دوم صعود کنند.
مردم بحرین در تظاهراتی گسترده در منامه علیه انتخابات فرمایشی در این کشور که قرار است در روز ۱۲ نوامبر برگزار شود، دست به اعتراض زده و خواستار تحریم آن شدند.
شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی بامداد روز گذشته به ایران آمدند و پس از استراحتی کوتاه از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.
نماینده مجلس گفت: رئیس مجلس شما فرمودید ۲ ماه دیگر تکلیف وزارت صمت روشن خواهد شد و به حرف شما کوتاه آمدیم و حرفی نزدیم، مهلت ۲ ماهه تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد، اما هنوز خبری از تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست.
دونالد ترامپ گفت: وزارت دادگستری و پلیس اف‌بی‌آی گذرنامه‌ام را به من برگرداندند. ممنونم، اما متاسفانه وقتی ۸ روز قبل (هشتم ماه اوت) به خانه من (مارالاگو) حمله کردند، هرچه به چشمشان خورد را زیر بغل زدند و رفتند. چنین اتفاقی نباید در آمریکا رخ دهد.
قتل همسر به خاطر زیاده خواهی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ