شکست در شروع کار به همراه استقلالی که یک فصل نباخته بود و در برابر تیم مربی هموطن یک اتفاق بد برای ساپینتو بود. مربی ای که می گوید جاه طلب است و ذهن برنده دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو ساپینتو به خوبی پاسخ کری خوانی باشگاه وویوودینا صربستان را داد.
یک سایت در قبرس مدعی شد که ریکاردو ساپینتو در ساعات آینده سرمربی تیم آپوئل می‌شود.
آنقدر اخبار بد در مورد رختکن تیم استقلال بعد از – از دست دادن جام قهرمانی منتشر شد که روز گذشته باشگاه استقلال مجبور به واکنش شد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با انتشار یک پست مفصل از هواداران و بازیکنان تیمش تجلیل کرد.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال و ریکاردو آلوز هافبک تاثیر گذار تراکتور در جریان بازی دو تیم برخورد گرم و صمیمی با هم داشتند.
با اعلام حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال قرارداد ریکاردو ساپینتو از سوی این باشگاه تمدید خواهد شد.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به آمادگی تیمش برای حضور در دیدار حساس برابر پرسپولیس گفت: کاملا آماده این بازی هستیم و پرسپولیس باید نگران همه بازیکنان ما باشد.
سرمربی تیم استقلال تهران ظاهراً به هیچ یک از ارکان باشگاه اعتماد ندارد.
استقلال روز گذشته بازی پر فشاری را در برابر ذوب آهن پشت سر گذاشت، به خصوص که مشکلات مالی هم موجب اعتراض دست جمعی بازیکنان به عملکرد مدیریت باشگاه شد.
ریکاردو ساپینتو یک روز پرهیجان و شیرین دیگر را با استقلال تجربه کرد. این‌بار در ورزشگاه فولاد آره‌نا.
در مصاف استقلال – گل گهر عدم حضور دو بازیکن اسمی در ترکیب تیم آبی جالب توجه بود. دو بازیکنی که خبری از مصدومیت آنها به بیرون مخابره نشد.
استقلال روز گذشته در مصاف با نساجی یک بازی پر موقعیت را پشت سر گذاشت اما در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
استقلال همین چند هفته پیش 8 امتیاز از صدر جدول یا بهتر است، بگوییم از پرسپولیس عقب افتاده بود اما به سرعت این اختلاف را جبران کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از استراحت در کشورش به ایران بازگشت.
خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد با توجه به تکرار مداوم رفتار‌های تند ساپینتو، این مربی به احتمال فراوان با محرومیتی ۶ یا ۷ هفته‌ای مواجه خواهد شد. پیش از این ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی هم به دلیل مشکلات انضباطی ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم دقیقا چنین تجربه‌ای داشت و به دلیل رفتار تند با سیدعلی داور دربیفصل پیش ۶ جلسه نتوانست تیمش را همراهی کند
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال برای رسیدگی به امور شخصی خود امروز (سه‌شنبه) به پرتغال سفر کرد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در روزی که بابت اتفاقات بازی با مس دو جلسه محروم و به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان محکوم شد، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابلاغیه جدیدی گرفت.
باشگاه مس کرمان با انتشار ویدیویی مدعی شد که سرمربی استقلال در جریان بازی به مربی این تیم لگد زده است.
خشم سرمربی همیشه پر‌جنب‌وجوش استقلال در کنار زمین این بار دامن‌گیر عضو تدارکات تیمش شد.
ریکاردو ساپینتو بار دیگر کنار خط جنجال ساز شد و اینبار بعداز دریافت کارت قرمز، به سوی داور حمله‌ور شد و سپس برای کتک زدن مربی گل‌گهر سعید الهویی به سمت نیمکت تیم حریف هجوم برد
ریکاردو ساپینتو در ۵ بازی اول خود در تیم‌هایی که مربی‌گری کرده است، عملکرد مختلفی برجای گذاشته است.
«ریکاردو ساپینتو» پس از پایان پنج هفته از لیگ برتر در تمامی فاکتور‌ها نسبت به تیم سال گذشته «فرهاد مجیدی» نمایش ضعیف‌تری داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ