سرمربی سابق رئال مادرید یکی از محبوب‌ترین چهره‌های حال حاضر فوتبال جهان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخیرا فروشنده‌ای که صاحب سوپرمارکتی در ملبورن است، موقع باز کردن کارتن‌های تخم‌مرغ، یک تخم‌مرغ کاملا گرد در میان آن‌ها پیدا کرد. بنابر آمار، از هر یک میلیارد تخم‌مرغ، یک تخم‌مرغ کاملا گرد دیده می‌شود.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی گفت: سپهبد شهید صیاد شیرازی فرمانده‌ای با تدبیر بود که پیروزی‌های جنگ را مرهون ترکیب مقدس سپاه و ارتش می‌دانست.
زورگیری که برای ترساندن فروشنده‌ها به مغازه‌هایشان در خیابان اسکندری تهران تیراندازی می‌کرد دستگیر شد.
زورگیری که برای ترساندن فروشنده‌ها به مغازه‌هایشان در خیابان اسکندری تهران تیراندازی می‌کرد، دستگیر شد.
رسیدن به پول همیشه و همه جا شیرین است به شرطی که از راه درست باشد. اما برای برخی از ما وسوسه‌های فریبنده‌ای هم پیش رو است. پیشنهاد طی کردن مسیر یک شبه به جای ره صد ساله!
فروشنده‌ای که در سنندج به رییسی آجیل و شکلات تعارف کرد، از مردم عذرخواهی کرد.
نام‌گذاری سال‌روز ولادت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها به روز پرستار، فرصت فرخنده‌ای برای قدردانی از این گروه فداکار جامعه است.
«شاهین زنوزی» یکی از مجموعه‌داران معروف تهران گفت: تصمیم گرفتم مجموعه‌ای از این ماشین‌ها برای خودم دست و پا کنم، یک کفش آهنی پوشیدم و سراغ مغازه‌هایی رفتم که ماشین‌های دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی را داشتند. از این شهر به آن شهر می‌رفتم و از فروشنده‌ها ماشین‌های ارزنده این بازه زمانی را می‌خریدم. حتی سراغ بستگان و فامیل‌ها هم رفتم و ماشین‌هایی که در کودکی جمع کرده بودم و به بعد‌ها به آن‌ها داده بودم هم به خانه آوردم. حالا در ۶۲ سالگی مجموعه‌ای دارم که می‌توانم بگویم رویای کودکی‌ام با آن محقق شده است.
تیم ملی با هدایت کارلوس کی‌روش دقیقا به همان تیمی تبدیل شده که انتظارش را داشتیم. تیمی که می‌جنگد و در نهایت از بهترین فرصت نهایت استفاده را برده و به پیروزی می‌رسد.
سنگ‌های بسیاری به‌عنوان شهاب‌سنگ در سایت‌ها فروش اینترنتی فروخته می‌شود که به اعتقاد «حجت کمالی» پژوهشگر و مدیر موزه شهاب‌سنگ‌ایران، هیچ‌کدام اصل نبوده و فروش آن‌ها هیچ‌گونه اعتباری ندارد. کمالی به قیمت‌های نجومی، عجیب و غیرواقعی این کالا در سایت‌ها عجیب اشاره می‌کند و می‌گوید: «برخی از شهاب‌سنگ‌ها در آگهی‌ها با قیمت‌های‌میلیاردی معامله می‌شوند که اغلب فروشنده‌های آن‌ها اعتقاد دارند این شهاب‌سنگ‌ها مریخی یا شهاب‌سنگ‌های کره‌ماه هستند.»
احتمال می‌رود فروشنده‌ها چند نمونه قهوه را ترکیب کرده باشند که این امر موجب افزایش کافئین موجود در آن و در نتیجه مسمومیت مصرف کنندگان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ