بازی مهم لیگ والیبال عراق با پیروزی الشرطه مقابل گاز جنوبی همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بازی امشب، از بین تیم های ایران و آمریکا، یک تیم به عنوان قهرمان مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان معرفی خواهد شد.
غیبت جادوگر آمریکایی در آخرین پیکار‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، احتمالات را درخصوص دوئل ششم تیلور با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران با ابهام مواجه کرد.
تیم ملی بسکتبال بانوان از روز یکشنبه به مصاف حریفان خود در کاپ آسیا می‌رود به این امید که برای نخستین‌بار از دیویژن B این رقابت‌ها صعود کند.
امروز، دوئل ایرانی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود و تیم صادق محرمی در آتن مهمان آ.اک خواهد بود.
وزیر دفاع بولیوی پس از بازگشت به لاپاز از علاقه دولتش به دریافت پهپادهای ایرانی صحبت کرد. در حالی که همچنان جزئیات مربوط به نوع هواپیماهای بدون سرنشین ایرانی که قرار است ارسال شوند؛ مبهم است، توافق تهران قبلا نگرانی ایالات‌متحده را برانگیخته است.
تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز در آخرین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی زیر 21 سال مردان جهان به مصاف بلغارستان می‌رود.
با اعلام شکست مذاکرات استقلال با گزینه‌های خارجی، سرپرست آبی‌ها اعلام کرده تا فردا سرمربی ایرانی تیم معرفی می‌شود. جدال ربیعی و نکونام با دو سبک جدا و البته قیمت متفاوت. به‌نظر می‌رسد اختلاف نهایی در کمیته فنی باشگاه باشد.‌.‌.
تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها برای چهل و چهارمین بار در تاریخ برابر ژاپن قرار خواهد گرفت.
جدال بر سر قهرمانی، تنها دوئل میان پورتو و بنفیکا در رقابت های این فصل لیگ پرتغال نیست.
جدال ایرانی های لیگ برتر ترکیه با برتری گالاتاسرای به پایان رسید.
امیر غفور بازیکن تیم والیبال شهداب یزد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار چهارم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.
رقابت برای سهمیه لیگ برتر والیبال ایران به اوج خود رسیده است.
سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با ژیل ویسنته به حمایت از مهاجم ایرانی خود پرداخت.
هر دو گل فاینورد را هافبک ایرانی به ثمر رساند که تقریبا کل فصل را روی نیمکت شروع کرد و کمتر فرصت بازی در ترکیب اصلی را داشت.
فنرباغچه در یک بازی آسان‌ موفق به شکست تورشاد در سه ست پیاپی شد.
تیم های دوبل ایران با متحمل شدن شکست برابر تیم های دو نفره قزاقستان و هند از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات انتخابی جهان بازمانده و حذف شدند.
تیم های دوبل ایران با متحمل شدن شکست برابر تیم های دو نفره قزاقستان و هند از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات انتخابی جهان بازمانده و حذف شدند.
مارکا: ایران و آمریکا در جام‌جهانی دوئل سیاسی است
تورشاد با درخشش بردیا سعادت موفق شد با نتیجه 3-2 گالاتاسرای را شکست دهد.
سعید احمدعباسی در لیست باشگاه واین آلبالی برای بازی مقابل پالما در هفته هشتم لیگ اسپانیا قرار گرفت.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای فتح جام بین قاره‌ای این دوره باید از سد تیمی بگذرد که هدایت آن را یک چهره کاملا آشنا به عهده دارد.
ژاپن با برتری ۲-۱ مقابل ازبکستان فینالیست جام‌ ملت های فوتسال آسیا شد.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با توجه به غیاب روس‌ها در رقابتهای جهانی امسال، تیم آمریکا را به اصلی ترین رقیب خود برای کسب جام قهرمانی می‌داند.
مسیر مطمئن موفقیت با قفس توری باعث بازگشت گلرها به تیم های سابق شده است اما علیرضا بیرانوند همچنان در رقابت با امیر عابدازاده کار سختی برای پوشیدن دوباره پیراهن شماره یک تیم ملی ایران دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ