ژوزه مورایس در نخستین بازی سال جدید از تمام ملی‌پوشان تیمش در ترکیب اصلی بهره برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرتغالی سپاهان فصل را با متدی مشابه ریکاردو ساپینتو در فصل گذشته آغاز کرد.
دیروز برای دومین بار موسی غنی‌نژاد، اقتصاددان شناخته شده ایرانی در مناظره‌ای شرکت کرد تا از مبانی لیبرالیسم دفاع کند.
فوق‌ستاره بلژیکی با گلزنی برابر رئال تعداد گل‌های خود در لیگ قهرمانان را به زیدان رساند.
خوشحالی نکردن دوشان ولاهوویچ، مهاجم یووه، بعد از گلزنی در دیدار دیشب تیمش مقابل لچه خبرساز شده است.
منابع محلی در حلب گزارش دادند در جریان هلی برن ارتش آمریکا در منطقه جرابلس سوریه، در درگیری میان آمریکایی‌ها و شبه نظامیان شماری از نظامیان آمریکا زخمی و یک بالگرد به شدت آسیب دیده است.
روایت دانشجویی که دیشب در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بدحال شد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد عملیات شهادت‌طلبان جوان فلسطینی در قلب قدس اشغالی، بدترین حمله‌ علیه این رژیم در سال‌های اخیر بوده است.
رئیس اداره هواشناسی فریمان از شکسته شدن رکورد کمترین دمای ثبت شده در این شهر خبر داد و گفت: بامداد امروز پنجشنبه کمترین دمای سال زراعی جاری با ۲۸.۶ درجه زیر صفر به وقوع پیوست.
کارت زرد دیشب مسی در نیمه‌نهایی پاک شد!
پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در رابطه با خبر شلوغی در شهر اندیمشک، اظهار کرد: حدود ده تا پانزده نفر از جوانان محلی با آتش زدن لاستیک اقدام به شلوغ کاری در محله خود کردند.
ساعت ۲۲:۱۴ دیشب زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در عمق ۱۸ کیلومتری زمین بخش‌های فین و مرکزی بندرعباس را لرزاند.
درگیری‌های روز گذشته در زندان اوین که میان محکومان مالی و سارقان رخ داد اقدامی از پیش طراحی شده بود چراکه عده‌ای از زندانیان به طرقی سلاح سرد تهیه کرده بودند تا با نیروهای تامین امنیت زندان درگیر شوند.
حضور میدانی در شهر تهران در شب گذشته حکایت از عادی شدن شرایط و حکم‌فرمایی آرامش به رغم رپورتاژ سنگین رسانه‌های معاند و عناصر ضدانقلاب در شهر داشت.
نتایج دیشب لیگ ملتها؛ صعود هلند و کرواسی به نیمه‌نهایی
فرماندار ویژه ملایر گفت: عده‌ای اغتشاشگر قصد داشتند ملایر را نا امن کرده و به صورت مردم چنگ زنند، اما با حضور فداکارانه نیرو‌های مقتدر انتظامی و امنیتی و هوشمندی مردم، اوضاع مدیریت و نقشه بدخواهان نقش برآب شد.
همزمان با فراخوان گسترده رسانه‌های معاند خارجی برای سوءاستفاده از موضوع درگذشت مرحومه «مهسا امینی» به جهت ایجاد آشوب، عصردیروز (چهارشنبه) تجمعات همراه با آشوب در چند شهر کشور شکل گرفت.
همزمان با فراخوان گسترده رسانه‌های معاند خارجی برای سوءاستفاده از موضوع درگذشت مرحومه «مهسا امینی» به جهت ایجاد آشوب، عصردیروز (دوشنبه) تجمعات محدودی در سطح تهران شکل گرفت.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شپنا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شپنا در روزهای آینده بورس است.
تازه‌ترین وضعیت نوزاد تازه پیدا شده در خیابان نازی آباد
نتایج دیشب لیگ ملت‌های اروپا: گلباران سوئیس با دبل رونالدو
نتایج دیشب لیگ ملت‌های اروپا: فرار فرانسه از باختی دیگر!
نتایج دیشب لیگ ملت‌های اروپا؛ شکست پرتغال
شب گذشته رئیس جمهور ادعا کرد کشور را با تورم ۶۰ درصدی تحویل گرفتیم. این در حالی است که نرخ تورم نه تنها در مرداد که در ماه‌های قبل از آن هیچگاه به ۶۰ درصد نرسیده است. آیا رئیسی به مردم آمار اشتباه داد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ