مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: سر نخ های خوبی از اموال بابک زنجانی به دست آمده که استرداد خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مجریان زن شبکه ضد ایرانی «من و تو» در برنامه‌ای زنده در این شبکه فاش کرد که رضا رشیدپور در زمان مجری‌گری در صداوسیما، به‌صورت مستقیم برای او و همکارانش مطالبی را ارسال می‌کرده که خودش جرأت صحبت درباره آن‌ها را نداشته است! ضمن این‌که هنوز هم مطالب مخدوشی که در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی برای همراهی با فتنه سال ۱۴۰۱ نوشته بود باقی است و این خود گواه گرایش اصلی اوست.
وزیر خارجه آمریکا با طرح ادعایی واهی مدعی شد که برای بازگشت روسیه به توافق غلات تلاش همه جانبه ای را انجام داده و منتظر پاسخ مسکو به سازمان ملل است!
اینترمیامی تمام تلاش خود را برای بازگشت مسی به نوکمپ انجام خواهد داد.
رفتارهای اینستاگرامی شجاع خلیل زاده نشان از تمایل او برای بازگشت به پرسپولیس دارد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرد اگر لازم باشد برای گرفتن حق این باشگاه به مالزی خواهد رفت.
دروازه بان جوان استقلالی ها با روحیه بالا برای بازگشت به فوتبال تلاش می کند.
مدافع میانی پرسپوليس بعد از پشت سر گذاشتن مراحل درمانی اکنون در تلاش برای بازگشت به ترکیب سرخپوشان است.
سخنگوی دولت اعلام کرد: بارش‌های خوب امسال و اقدامات صورت گرفته برای احیای ‎دریاچه ارومیهآثار خود را در حال و روز این دریاچه بزرگ نشان داده، البته هنوز کار تمام نشده است.
باشگاه چلسی در تلاش است تا با 100 میلیون یورو، قرارداد ژوائو فلیکس را دائمی کند.
رئیس فدراسیون شطرنج با تاکید بر برنامه این فدراسیون برای جذب مربی خارجی گفت: البته در این زمینه مشکلاتی داریم طوریکه به همکاری با مربیان خارجی در خارج از کشور هم راضی شده ایم.
فرمانده کل سپاه گفت: از آن روز که انقلاب ما شکل گرفت و حاکمیت اسلام آغاز شد تا امروز، دنیای سلطه و نظام استکباری تمام تلاش خود را برای بازگشت و رجعت به تاریخ کشورمان قرار داده است.
فدراسیون فوتبال در تلاش است مقدمات بازگشت زنان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال را فراهم کند.
با صلاحدید ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان اصفهانی طی دو هفته اخیر نیلسون جایگزین رناتو در قلب خط دفاعی این تیم شده است.
سیاوش یزدانی در آرام ترین روزهای فوتبالی خود حسرت اتفاقاتی را می خورد که او را از سطح اول فوتبال دور کرد.
کریستانو رونالدو، ستاره پرتغالی، امیدوار است که بتواند به عنوان جانشین کریم بنزما به رئال مادرید برگردد
سروش رفیعی روز گذشته مقابل هوادار به میدان رفت.
تلاش ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور و پرتغالی، برای انتقال کریستیانو رونالدو در فصل تابستان بی نتیجه بوده است.
رئیسی در بازگشت به کشور، با حضور در جمع مردم گفت: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکات‌ می‌توانند ملت را متوقف کنند. ما که بارها اعلام کردیم، اگر کسی سخن حقی و هر کسی حرفی داشته باشد، حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش، بهم ریختن امنیت کشور و مردم، نه؛ این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت تلاش مضاعف برای حل مشکلات زائران اربعین حسینی(ع) و تسهیل بازگشت آنها را ضروری دانست.
کریمی که عزم خود را برای بازگشت به تیم ملی و بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ جزم کرده، با نمره ۷ و حضور ۷۳ دقیقه‌ای در زمین، توانست باز هم جواب اطمینان سرمربی ۴۲ ساله کایسری اسپور را بدهد.
مهدی تاج کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در صورتی که رای بیاورم تلاش خواهم کرد با تیمی که دارم کی‌روش را به تیم ملی بازگردانم.
در بازی هفته نخست و در پیکار با سپاهان اتفاقات نه برای استقلال خوب پیش رفت و نه سید حسین حسینی که بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو دارد.
مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی شب گذشته پس از سه روز درگیری به توافقی برای آرام سازی اوضاع دست یافتند و به موجب آن قرار شد گذرگاه های غزه از صبح امروز بازگشایی شود.
آزادکار سنگین‌وزن آمریکا اعلام کرد شاید بخواهد دوباره به تشک کشتی بازگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ