کلاس توجیهی برای دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر مربی دروازه‌بانان پاری‌سن‌ژرمن برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان باختند.
والدین علاوه بر آموزش استفاده از فضای مجازی به کودک، باید در انتشار تصاویر فرزندان خود هم محتاط بوده و این حس را به کودک نیز منتقل کنند.
بازیکنان تیم ملی اسپانیا یک دوره آموزش مهارت های احیا (کمک های اولیه) را پشت سر گذاشتند.
مربی و بازیکن سابق تیم ملی ایران در یک دوره و کارگاه پیشرفته مربیگری و آموزشی فوتبال شرکت کرد.
وزارت ورزش و جوانان به رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد تا تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی سال گذشته این فدراسیون، از برگزاری هرگونه دوره آموزشی جدید خودداری شود.
اداره شیلات نروژ اعلام کرده به احتمال زیاد این نهنگ از منطقه‌ای که زیر نظر نیروی دریایی روسیه بوده و در آنجا آموزش می‌دیده فرار کرده است؛ چون این نهنگ بسیار اهلی بوده و به وجود انسان‌ها عادت کرده است و بر خلاف دیگر نهنگ‌های وحشی به کشتی‌ها نزدیک می‌شود.
عابدی در کارش تا جایی پیش رفت که بالاخره موفق شد در سال ۷۸ اولین دوره مسابقات آرایشگری را در سطح کشور برگزار کند، او بعد از آن سال، هر ساله این مسابقات را برگزار می‌کرد و در این میان شاگردان زیادی را آموزش داد، شاگردانی که در المپیاد‌های فنی و حرفه‌ای توانستند سه سال پیاپی مقام اول را کسب کنند.
باشگاه گل‌گهر برگزاری نخستین دوره تخصصی آموزش عکاسی ورزشی را آغاز کرد.
چهارمین دوره جشنواره دانش آموزی عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه با حضور شرکت‌کنندگان خارجی و تقدیر از برگزیدگان به اتمام رسید.
سرمربی آلومینیوم نحوه ضربه زدن درست به توپ را تشریح کرد!
در سرخه‌حصار پارکی به‌نام پارک آموزش ترافیک ساخته شده است. این پارک مساحتی حدود ۲۱۰۰‌مترمربع دارد و تمام امکانات لازم برای اهدف پارک در آن وجود دارد، مانند پل عابرپیاده و انواع تابلو‌های راهنمایی و رانندگی. باقی امکانات مانند زمین چمن مصنوعی، مجموعه ورزشی بدن‌سازی، مجتمع گل و گیاه، کباب‌پز و امکانات ساده‌ای که در هر پارکی وجودش الزامی است، مانند سرویس بهداشتی و بوفه و آلاچیق در این پارک جنگلی وجود دارد.
گابریل مالاگاش با وجود سپری کردن روزهای خوب در آرسنال بازهم جایی در لیست تیم ملی برزیل ندارد.
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: با بررسی‌های انجام شده، این تصویر ساختگی و حاصل شیطنت کودکانه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر اراک در ساعت زنگ تفریح و بدون حضور معلم در کلاس است.
مدیرکل سازمان ثبت‌احوال استان تهران، درباره این مسئله که ممکن است عده‌ای از عکس کارت‌ملی خود راضی نباشند، گفت: عکسی که در عکاسی گرفته می‌شود، رتوش می‌شود. عکس ثبت‌احوال ساده و طبیعی است. با این حال برای این افراد دوره‌های آموزشی گذاشته شده است. همچنین اگر کسی ناراضی باشد عکس کارت‌ملی را تغییر می‌دهیم.
در جنگ جهانی دوم، نیروی دریایی ایالات متحده به همراه مؤسسه ملی استاندارد و فناوری (NSIT)، کبوتر‌ها را برای استفاده از صفحه گلایدر با منقار آموزش دادند تا ارتش بتواند بدون اینکه ایمنی سربازان در معرض خطر قرار گیرد، بمب‌ها را پرتاب کند.
حمله سگ‌های ولگرد به یک دانش آموز در فضای مجازی عمان موجب عکس العمل شده و مردم از دولت خواسته‌اند که چاره کنند.
حمله سگ‌های ولگرد به یک دانش آموز در فضای مجازی عمان موجب عکس العمل شده و مردم از دولت خواسته‌اند که چاره کنند.
در این دوره از کلاس‌ها نفراتی، چون هادی مهدوی کیا، هادی شکوری، خسرو حیدری، آرش برهانی و امیر امینی فر و امید شریفی نسب زیر نظر مرتضی محصص به آموزش مشغول هستند.
قاب دونفره جالبی از سرمربی سر‌خ‌ها با سیدجلال حسینی به ثبت رسیده که حکایت از قدم گذاشتن کاپیتان در دورانی پر ماجرا را دارد.
زایمان همسر مدیر آموزش و پرورش شهرستان، تیتر یک اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ