رئیس جمهور درگذشت مدیر جهادی و پرتلاش مرحوم اسماعیل احمدی را در سانحه بالگرد و حین ماموریت سازمانی تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام آشتیانی عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور و نخست وزیر هند، سانحه ناگوار و فاجعه‌بار تصادف قطار در ایالت اودیشا و جان باختن و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان والامقام رضا، کیومرث، اسماعیل، مجتبی و محسن آرایشی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت روحانی فاضل و با اخلاص مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید ناصر خداداد حسینی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر و مادر شهیدان غریبی را تسلیت گفت.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام، درگذشت والده امیر سرتیپ محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت عباس شیبانی از مبارزان پیشکسوت انقلاب اسلامی را به بازماندگان و علاقه‌مندان ایشان تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای آن مرحوم، رحمت و رضوان الهی مسئلت کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی، ۲۵ آبان روز ایثار و مقاومت و سالروز شهادت ۳۶۰ نفر از شهدای استان اصفهان را گرامی داشت.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته آیت الله «عباسعلی اختری» نماینده فقید مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
رئیس قوه قضاییه در پیام تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ نوشت: دشمنان خبیث ملت انقلابی برای مقابله با امنیت کشور زایران را هدف تیرهای خود قرار دادند.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، مرحوم حاج رجب هداوند و پدر شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند را به خانواده محترم وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم معصومه پورکارگر تفت، مادر شهیدان محمدحسین و علیرضا و همسر شهید والامقام محمود باغیانی را به خانواده ایشان تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج محسن لبانی آورده است: این یار دیرین امام و رهبری عمری را صادقانه در راه اسلام و انقلاب و اهل بیت(ع) گذراند.
رئیس جمهور عراق در بیانیه ای اربعین امام حسین (علیه السلام) را به ملت عراق، امت اسلامی و مقام مرجعیت عالی در نجف اشرف خالصانه تسلیت گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت اولین سالگرد ارتحال سرلشکر سید حسن فیروزآبادی پیام تسلیتی را منتشر کرد.
رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله ناصری گفت: ایشان پیشگام در ساماندهی فعالیت‌های خیر و عام المنفعه بود.
رئیس جمهور در گفتگو با نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مناسبت وقوع سیل در این کشور و کشته شدن تعدادی از مردم، بر تداوم روابط دوستانه و برادرانه دو کشور تاکید کرد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تسلیت خود به مناسبت رحلت آیت الله ناصری گفت: آن مرحوم در طول عمر پر برکت خویش اهتمام ویژه‌ای به نشر معارف اسلامی و شعائر اهل بیت (ع) داشتند.
سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه (یکم شهریور) به مناسبت آغاز هفته دولت، با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و با قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی(ره) نیز حضور داشت.
شیراز - رئیس قوه قضائیه به مناسبت برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید عبد الله اسکندری پیام تسلیتی صادر کرد.
نائب رئیس مجلس شوری اسلامی با قرائت بیانیه‌ای ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت عادل آذر، زمان و محل برگزاری مراسم یادبود این مرحوم را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ