رئیس مجلس شورای ملی در دوره پهلوی در زمین‌های خود تریاک کاشته و پس از برداشت آن را در تهران به فروش می‌رساند که به این واسطه قیمت تریاک کاهش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسولی بیان کرد: «من فکر می‌کنم اولاً این بدعت بی‌سابقه است هرچند که در دوره اول ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد سابقه داشت که او در میان انتخابات مرحله اول و دوم مجلس، انتخاب به عزل پورمحمدی کرد، اما این رفتار ناشی از ناهماهنگی میان وزیر وقت کشور با رئیس دولت بود، اما تا جایی که به یاد دارم هیچ‌کدام از وزرای کشور سابق تا این حد واضح دچار انفعال نشده‌اند. به نظر من آنچه رخ داده نشانه بارزی است بر ناتوانی ستاد منطقه‌ای دولت و توفق و برتری تحقق خاص و مطالبات زیادی‌خواهانه نمایندگان مجلس که باعث تاسف است.»
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براینکه خلاء قانونی و نظارتی در بحث اموال، املاک و نحوه مدیریت املاک وقفی در کشور وجود دارد که می‌تواند زمینه‌سازفساد باشد، پرونده سوءاستفاده از یک ملک وقفی درشهر قزوین که برای عروس رئیس سازمان اوقاف کشور انجام شده یکی از تخلف‌هایی است که در اوقاف روی داده است.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مقرر شد وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی کند و فرد دیگری در جایگاه ایشان باشد. وزیر هم قول داد که در اسرع وقت رئیس ستاد انتخابات را تغییر دهد که در این صورت نمایندگان قانع شدند.
در جریان هواپیمای اوکراینی، وقتی آن حادثه پیش آمد، یک ساعت بعدش جمهوری اسلامی صادقانه گفت که اشتباه از جانب خودمان بوده است و اشتباه از نیرو‌های نظامی خودمان بوده است؛ صادقانه به مردم گفتند. به هر حال مردم هم وقتی دیدند که مسوولان‌شان صادقانه توضیح می‌دهند، پذیرفتند. اما هیچ‌وقت نیامدیم دروغ بگوییم که مثلا نقص فنی بود و اینها؛ می‌شد این کار‌ها را هم کرد؛ اما صادقانه گفته شد. پس از اینکه بررسی کردند و دیدند مشکل از ناحیه خودمان بوده، اعلام کردیم
درویشیان همچنین مجددا تاکید کرد: واگذاری خودرو به نمایندگان در ارتباط با استیضاح وزیر وقت صمت نیز صحت نداشته و نسبت ناروایی در این خصوص به مجلس و دولت داده شده است.
درویشیان همچنین مجددا تاکید کرد: واگذاری خودرو به نمایندگان در ارتباط با استیضاح وزیر وقت صمت نیز صحت نداشته و نسبت ناروایی در این خصوص به مجلس و دولت داده شده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هرگونه نتیجه درباره مسمومیت دانش‌آموزان از جمله مداخله احتمالی بیگانگان و بدخواهان ملت قطعاً در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد.
یک نماینده مجلس گفت: دولت اشتباهات بزرگ و زیادی انجام داده است یکی از اشتباهاتش این بوده که در ارتباط با استفاده از نیرو‌های توانمند و متخصص کشور، کوتاهی کرد و بخش زیادی از این نیرو‌ها را کنار گذاشت. جریانی که به اصرار می‌خواست این دولت بر سر کار بیاید، امور کشور را به دست گرفت و سایر افراد را خصوصا در حوزه اقتصادی و زیرساخت‌ها از صحنه خارج کرد.
بگذارید بی‌پرده سخن بگوییم؛ وقتی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مشکلات مختلف موجود در کشور را برمی‌شمارد و هیچ برنامه‌ای برای رفع یا توقف آن ارائه نمی‌شود، آیا می‌توان گفت که بخش‌های اجرائی پتانسیل عبور از مشکلات را دارند؟ و آیا این راه به تغییر شکل توانایی دولت منجر نخواهد شد؟
نایب رئیس مجلس گفت: جلسات متعددی پیرامون بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت برگزار شده و این طرح در اسرع وقت در دستور کار قرار می‌گیرد.
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی ارز را تابع وابسته‌ای بدانیم، شوک‌های بازار ادامه می‌یابد.
علی اکبر ناطق نوری می‌گوید: سلطان قابوس ضیافت شامی – البته خصوصی بود – به احترام من برپا کرد. این‌ها وقتی می‌خواهند پذیرایی کنند عبا و عمامه را برمی‌دارند و با همان لباس سفید و شال بسته و خنجر پذیرایی می‌کنند. وقتی وارد حیاط شدیم، رئیس مجلس عمان به من گفت: این سلطان قابوس است. من دیدم خود سلطان قابوس هم مثل بقیه خدمه از نظر تشریفات در صف ایستاده است. واقعا باورم نمی‌شد، اما نگاه کردم و دیدم که خود اوست، چون از نظر لباس و ... هم شکل هستند، خیلی خوشم آمد و کمی خجالت کشیدم که متوجه نشدم او ایستاده است.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما تریبون هیچ نماینده‌ای را قطع نکرده‌ایم. پس از پایان وقت مقرر و ۱۵ ثانیه اخطار، میکروفن به صورت خودکار قطع می‌شود.
رئیس سازمان برنامه را با توپ و تشر به پارلمان فرا می‌خوانند که چرا به مجلس نیامدی و بودجه اشتغال را نمی‌دهی و او هم سراسیمه خود را به پارلمان می‌رساند و می‌گوید وقتی گفتیم که درآمد‌هایی که پیش‌بینی کرده‌اید خیالی است و به دست نمی‌آید حالا چرا یقه مرا می‌گیرید. از کجا بیاوریم که بدهیم؟
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تریبون آن نماینده قطع نشده بود، وقت تذکر دو دقیقه‌ای بود که این زمان تمام شد.
رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: وقتی زخمی باز باشد، پیش آمدن چنین مشکلاتی عجیب نیست. مدیریت کشور باید با حساسیت بیشتری پیگیر مطالبات اجتماعی زنان باشد و این مطالبات را روی میز حکمرانی قرار دهد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود رئیس جمهور در اسرع وقت نسبت به معرفی وزیر جدیدی برای تصدی این وزارتخانه و اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی به نمایندگان مجلس معرفی کند.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در اسرع وقت گزینه پیشنهادی جدیدی را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در اسرع وقت گزینه پیشنهادی جدیدی را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات نظام بانکداری کشور ادامه داد: همانطور که حاضرین هم اشاره کردند به دلایل مختلف نارضایتی عمومی وجود داشته و هر کسی از ظن خود درخصوص بانک‌ها مطالبی را مطرح می‌کند، اما وقتی با دقت به این موضوعات نگاه می‌کنیم، می‌بینیم دلایلی نیز وجود دارد که چنین صحبت‌ها و گلایه‌هایی مطرح می‌شود.
قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:کامرانی‌فر به عنوان دبیرکل وقت اعلام کرده تا این لحظه تصمیم مجمع برای انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون را امضا نکرده است.
محمدرضا باهنر گفت: ما مطالبات غیرممکن خیلی داریم و همه ما هم مقصر هستیم؛ نمایندگان مجلس، صدا و سیما، وزرا دائم درحال پوشش دادن مطالبات غیرممکن هستند، آقای رئیس جمهور وقتی سفر می‌روند این کار خیلی ارزشمندی است که یکی از عوامل بازگرداندن سرمایه اجتماعی است، ولی باید مواظبت کرد وعده‌های ناممکن داده نشود.
نبویان: تا به امروز هیچکس حریف این شرکت نشده است؛ پیمانکاران به حاکم تبدیل شده‌اند. نامه‌نگاری‌های صورت گرفته از جانب دبیر شورای عالی امنیت ملی به رئیس جمهور وقت در سال‌های ۹۸ و ۹۹ ناظر بر تعلل و مقاومت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در راه‌اندازی سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ