پادشاه مراکش در پروژه خیریه اهدای کمک‌های غذایی به یک میلیون خانواده نیازمند مشارکت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شش ماه پس از مرگ مردی که به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان بهترین فوتبالیست تمام دوران شناخته می‌شود، مقبره طلایی‌ پله به روی عموم مردم بازگشایی شد.
موندو دپورتیوو نوشت: مقامات عربستان در انتقال احتمالی لیونل مسی مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به الهلال نقش دارند. انتقال احتمالی این بازیکن آرژانتینی در سطح محلی تحت کنترل عربستان است.
هواداران لیورپول سرود «خدا شاه را حفظ کند» که سرود ملی بریتانیاست را در روز تاج‌گذاری چارلز سوم هو کردند. به دلیل تاج‌گذاری چارلز سوم، سرود ملی قبل از بازی لیورپول-برنتفورد در آنفیلد پخش شد، ولی با وجود اینکه بازیکنان دور دایره وسط زمین حلقه زده بودند، هواداران حاضر در ورزشگاه شروع به هو کردن سرود کردند.
ملکه سوفیا، مادر پادشاه اسپانیا در آستانه نوروز از «بازارچه خیریه سفارت جمهوری اسلامی در اسپانیا» و هفت سین ایرانی بازدید نمود.
مراسم جشن عروسی دختر پادشاه اردن با جوانی یونانی تبار در کاخ سلطنتی اردن برگزار شد.
همانطور که این ویدئو نشان می‌دهد، شیر‌های نر برای شکار حیوانات بزرگ خیلی خونسرد عمل می‌کنند. پادشاه جنگل می‌تواند با یک ضربه پنجه قدرتمند خود یک بوفالو با وزن حدود ۹۰۰ کیلوگرم را به زمین بزند و در ادامه او را خفه کند.
به همراه هم ۴ خیابان قدیمی تهران را می‌بینیم.
سردار نقدی گفت: در پزشکی قانونی انواع آزمایشات را که روی پادشاه هم انجام نمی‌دهند روی خانم مهسا امینی انجام دادند و تایید کردند که هیچ ضرب و شتمی در کار نبوده است.
هزاران هوادار برای ادای احترام به پله، اسطوره فقید فوتبال، در مقابل استادیوم ویلا بلمیرو تجمع کردند.
پادشاه و ملکه انگلیس از ریس‌کورس، قدیمی‌ترین استادیوم بین‌المللی فوتبال در جهان که همچنان استفاده می‌شود دیدن کردند.
فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدئو‌هایی از شرکت محمد ششم در جشن پیروزی تیم ملی مراکش بر اسپانیا منتشر کردند.
چارلز سوم که در مقابل ساختمان شهرداری در لوتون، در ۴۶ کیلومتری شمال لندن، در حال ملاقات با مردم بود هدف حمله با تخم مرغ قرار گرفت.
ما‌ها واجیرالونگکورن پادشاه تایلند با رهبران جهان که در نشست رهبران اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (APEC) در بانکوک شرکت می‌کنند ملاقات کرد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانس، شی جین پینگ رئیس جمهور چین، کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، جاسیندا آردن نخست وزیر نیوزیلند، جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان ازجمله شخصیت‌هایی هستند که با پادشاه تایلند دیدار کردند.
مردی پس از پرتاب تخم مرغ به سوی پادشاه انگلیس و همسرش در جریان حضور در شهر یورک توسط پلیس بازداشت شد.
حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در اولین سفر پاپ فرانسیس به این کشور در حیاط کاخ سلطنتی صخیر در منامه از وی استقبال کرد.
گروه موسوم به «استفاده از نفت را متوقف کنید» با در دست گرفتن یک کیک به مجسمه مومی شاه چارلز سوم در موزه مادام توسو حمله کردند.
اقدام پادشاه انگلیس، واکنش‌ها و بحث‌های زیادی را در شبکه‌های مختلف اجتماعی برانگیخته و بسیاری او را یک نژادپرست سرسخت توصیف کرده‌اند. اقدام وی همچنین خشم کنیایی‌ها را به دنبال داشته است.
ستوان الجلودی به دلیل فعالیت، نشاط و لبخندهایی که هرگز از چهره‌اش نمی‌رود در خیابان‌های پایتخت اردن شهرت دارد و توجه بسیاری از مردم اردن را به خود جلب کرده است.
چارلز سوم در حال امضای کتاب یادبود ملکه جلوی دوربین‌ها بود که از نشت جوهر خودنویس عصبانی شد و واکنش نشان داد.
بوسیدن گونه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا توسط یک زن واکنش رسانه‌های بریتانیا را به همراه داشته است. جینی آسیمینیوس هنگامی که پادشاه بریتانیا در حال گفتگو با مردمی بود که در مقابل در کاخ باکینگهام به یاد ملکه حضور پیاده کرده بودند از چارلز سوم پرسید: می‌توانم گونه شما را ببوسم. هنگامی که او با پاسخ مثبت پادشاه مواجه شد، صورت شاه را با دستان خود گرفت و او را بوسید.
چارلز سوم،  اولین دیدار خود را به عنوان پادشاه با نخست وزیر لیز تراس برگزار کرد.
شبکه خبری ABC در گزارشی نگاهی به زندگی ملکه الیزابت دوم به عنوان طولانی‌ترین پادشاه تاریخ بریتانیا دارد. الیزابت آلکساندرا مری وینزور روز ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ در محله می‌فر لندن در ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ متولد شد. او اولین فرزند شاهزاده آلبرت، دومین پسر جرج پنجم و لیدی الیزابت بوئز-لیون بود. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، پسر بزرگ او با عنوان چارلز سوم، پادشاه جدید بریتانیا است. کاخ باکینگهام اعلام کرد که الیزابت دوم بعدازظهر پنجشنبه هشتم سپتامبر ۲۰۲۲ در آرامش در قلعه بلمورال در اسکاتلند چشم از جهان فروبست.
محمد ششم در حالی که به سختی راه می‌رفت، هنوز بطری مشروب الکلی خود را در دست گرفته بود.
دولت پرتغال موافقت کرد که برای جشن دویستمین سالگرد استقلال برزیل، قلب پادشاه این کشور را به مدت سه هفته به برزیل قرض دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ