مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال فرانسه به عنوان کاپیتان جدید این تیم انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این سایت هندی در ادامه مدعی شده است: «طبق شایعات اخیر، چندین باشگاه برای جذب این بازیکن علاقه نشان دادند. به نظر می‌رسد که باشگاه پیشتاز رئال مادرید باشد و پس از آن آرسنال شانس بیشتری برای خرید او دارد. بر اساس گزارش‌ها از دیگر مدعیان می‌توان به باشگاه الاتحاد عربستان و پرسپولیس ایران اشاره کرد.
سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن برای انتخاب جایگزین ام‌باپه روی مهاجم ملی‌پوش بنفیکا دست گذاشته است و از سران تیم پاریسی خواسته که او را جذب کنند.
جانشین ام‌باپه در پاری‌سن‌ژرمن مشخص شد
در حالی که قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تا پایان سال ۲۰۲۴ است، اما این احتمال وجود دارد که او‌ در تابستان به فروش برسد.
حقوق ماهیانه لیونل مسی در پاری سن ژرمن تقریبا نصف حقوق فوق ستاره فرانسوی این تیم است.
کریستوف گالتیه برای پایان دادن به بحران پاریس ام‌باپه را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد تا بار دیگر مثلث مسی-نیمار-ام‌باپه شکل بگیرد.
در روزی که ام‌باپه به احتمال زیاد روی نیمکت می‌نشیند، هواداران پاری‌سن‌ژرمن امیدوار به درخشش مسی و نیمار مقابل بایرن هستند.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید به او باشد، دنبال جذب ام‌باپه و کروس است.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، شبی به یاد ماندنی را در جام حذفی فرانسه سپری کرد و حالا کاپیتان دوم پی‌اس‌جی نام دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه سخنان طعنه آمیزی را درباره زیدان به کار برد و این باعث شد تا کیلیان ام باپه واکنش نشان دهد و به حمایت از اسطوره فوتبال فرانسه بپردازد.
گلزنان سال اروپا؛ طارمی بعداز ام‌باپه و هالند چهارم شد
شبکه TF۱ فرانسه از صحبت‌های انگیزشی ام باپه در بین دو نیمه دیدار با آرژانتین سخن به میان آورد که باعث شد تا فرانسه متحول شود و عملکرد بهتری در نیمه دوم داشته باشد.
کیلیان ام‌باپه در حالی در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف لئو مسی خواهد رفت که چهارمین رویارویی این دو خواهد بود.
هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه به ستایش هم‌بازی خود پرداخت و او را بهتر از لیونل مسی دانست.
فرانسه بدون گلزنی امباپه توانست مراکش را شکست دهد و راهی فینال رقابت‌های جام‌جهانی شود.
مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه در تمرین امروز تیم شرکت نکرد بدون آنکه دلیلی از سوی کادر فنی تیم اعلام شود.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
دیدار فرانسه و لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی ۳ بر یک فرانسه به پایان رسید.
سرمربی پاری سن ژرمن اعلام کرد که آسیب دیدگی ام‌باپه جدی نیست و او می‌تواند در جام‌جهانی به میدان برود.
بر خلاف لیونل مسی و نیمار، کیلیان امباپه هرگز علاقه ای به همگاری در خط حمله با دو ستاره دیگر ندارد.
اظهارات کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، درباره سفر بازیکنان با جت شخصی، خنده‌های شدید و طولانی کیلیان امباپه را به همراه داشت.
به نظر می‌رسد که اختلاف نیمار با ام‌باپه بسیار جدی است و این باعث شده است تا رسانه‌ها از آشوب در تیم پاریسی سخن به میان آورند که این قطعا در ادامه فصل تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. باید دید که آیا گالتیه می‌تواند این حاشیه‌ها را در تیمش مهار کند یا نه.
مهدی طارمی با به ثمر رساندن 20 گل در سال 2022 میلادی، توانست به لواندوفسکی برسد و اکنون در پی رسیدن به ام باپه و بنزما است.
مهدی طارمی با به ثمر رساندن 20 گل در سال 2022 میلادی، توانست به لواندوفسکی برسد و اکنون در پی رسیدن به ام باپه و بنزما است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ