فریدون برکشلی گفت: نفت ایران، پس از پیروزی انقلاب و بر اساس تصمیم شورای انقلاب در مهرماه ۱۳۵۸ از نظر قانون ملی شد و بر مبنای این تصمیم، وزارت نفت در مکان شرکت ملی نفت ایران تاسیس شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمار طرح‌های تولید بار اول صنعت نفت که در دوره دوازده ماهه تا مهرماه 1401 به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری ارسال شد، رشد 78 درصدی را نسبت به دوره مشابه پیشین نشان می‌دهد.
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که بازی هفته اول صنعت نفت مقابل استقلال در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان با حضور در برنامه زنده «مجله فوتبال» در شبکه خبر در خصوص آخرین تحولات تیم خود و‌ فوتبال ایران اظهار نظر کرد.
محسن خجسته مهر گفت: دنبال حداکثر سازی سهم بخش خصوصی و ایرانی در پروژه‌های نفتی هستیم به طوریکه سرمایه‌گذاران خارجی هم دنبال ورود به صنعت نفت ایران هستند.
رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: اگر ایران بخواهد جایگاه اعتباری در دنیا داشته باشد و سرمایه جذب کند، فقط باید صنعت نفت را گسترش دهد و این به وجود شرکت‌های داخلی وابسته است.
هویزه- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: توسعه صنعت نفت به ویژه در صنایع بالادستی باید عاری از آلایندگی و بدون هرگونه گاز مشعل یا به اصلاح توسعه سبز باشد.
هویزه- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: توسعه صنعت نفت به ویژه در صنایع بالادستی باید مبتنی بر عاری از آلایندگی و بدون هرگونه گاز مشعل یا به اصلاح توسعه سبز باشد.
صنعت نفت آبادان در انتظار تعیین و تکلیف دو پرونده انضباطی در فدراسیون فوتبال است.
فریدون برکشلی گفت: نفت ایران، پس از پیروزی انقلاب و بر اساس تصمیم شورای انقلاب در مهرماه ۱۳۵۸ از نظر قانون ملی شد و بر مبنای این تصمیم، وزارت نفت در مکان شرکت ملی نفت ایران تاسیس شد.
وزیر نفت گفت:از امضای توافق‌نامه‌ های نفتی، پالایشی و پتروشیمی بین ایران و عمان خبرداد.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره اهمیت وجود زیرساخت‌های مخابراتی، از همکاری صنعت انتقال نفت و برق دراین خصوص خبر داد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه آورده است که شش تولیدکننده محصولات پتروشیمی مستقر در ایران و شرکت‌های تابعه آنها و همچنین سه شرکت در مالزی و سنگاپور را به دلیل تولید، فروش و ارسال صدها میلیون دلار پتروشیمی و نفت ایران هدف تحریم قرار داده است.
مهاجم تاجیکستانی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: امیدوارم سال بعد هم به ایران برگردم و در لیگ این کشور بازی کنم.
سخنگوی دولت با مثبت ارزیابی کردن روند کلی پیشرفت کشور در طی ۴۳ سال گذشته گفت: در ۴۳ سال گذشته خدمات بسیاری از سوی دولت‌های مختلف برای رشد و پیشرفت کشور صورت گرفته است و بررسی آمار‌های بین‌المللی و مقایسه شاخص‌های کشور با میانگین رشد جهانی نشان می‌دهد علی‌رغم وجود برخی نارسایی‌ها و سوء‌مدیریت‌ها در ادوار مختلف و همچنین دشمنی‌های بسیار با ملت ایران این روند هرگز متوقف نشده است.
صنعت نفت آبادان سرانجام موفق شد با حضور سومین سرمربی روی نیمکت خود، دومین پیروزی در لیگ بیست و دوم را کسب کند.
مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی تیم‌ صنعت نفت آبادان برابر نساجی مازندران از سر گرفته شد.
دبیر انجمن مهندسی شیمی ایران گفت: پژوهشگاه صنعت نفت مرجع صدور تأیید در زمینه کاتالیست است و در واقع نقش حکمرانی و حاکمیتی در این حوزه مختص پژوهشگاه صنعت نفت است.
با گسترش دیپلماسی انرژی ایران در منطقه، تاکنون ۶.۵ میلیارد دلار از تفاهم‌نامه بین ایران و گازپروم روسیه تبدیل به قرارداد شده است.
مدیران باشگاه صنعت نفت مذاکرات فشرده و مثبتی را با وینفرد شفر برای قبول هدایت این تیم انجام داده‌اند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: بر اساس ابلاغیه اخیری که به مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران داشته‌ایم، ایثارگران واجد شرایط تا پایان دی‌ماه به نیروی رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.
معاون وزیر نفت گفت: مسئله ناترازی تولید با مصرف گاز در فصل‌های سرد در سال‌های اخیر به‌عنوان مهم‌ترین مسئله صنعت گاز کشور مطرح است، بنابراین باید با مدیریت مصرف، این ناترازی را رفع کنیم.
سرمربی صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد برد مقابل هوادار از چندین جهت به آنها کمک کرده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ