همایش سراسری قوه قضاییه صبح امروز دوشنبه ۶ تیر ماه ۱۴۰۱ در سالن اجلاس برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور بامداد فردا به دعوت رسمی رؤسای جمهور کنیا، اوگاندا و زیمبابوه، عازم این سه کشور آفریقایی خواهد شد.
رئیس فدراسیون والیبال ایران روز جمعه راهی منامنه می‌شود و دیدار با مسئولان والیبال آسیا و تماشای دیدارهای مرحله نهایی باشگاه‌های مردان آسیا در برنامه سفر سه روزه داورزنی قرار دارد.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین روز سه شنبه در دیدار با سید ابراهیم رئیسی همتای ایرانی خود به صراحت تاکید کرد: صرف نظر از هرگونه تحولات منطقه‌ای و بین المللی، چین دوستی و همکاری خود با ایران را بطور استوار و تزلزل ناپذیر حفظ خواهد کرد و به مشارکت سازنده در مسیر از سرگیری مذاکرات توافق هسته‌ای ایران ادامه خواهد داد.
صادق زیباکلام ضمن انتقاد از شورای عالی سران قوا و مصوبه مولدسازی، می گوید در کجای قانون اساسی گفته شده است که اگر کمیته‌ای از روسای سه قوه تشکیل شود، از اختیارات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند، هرکاری دلشان بخواهد و هرتصمیمی بخواهند می‌توانند انجام دهند؟ کجای قانون اساسی گفته شده است که روسای سه قوه اگر باهم تشکیل جلسه دهند، می‌توانند بالاتر از مجلس و نهاد‌های دیگر تصمیماتی بگیرند؟ کجای قانون اساسی چنین حق و اختیاراتی را به کمیته‌ای که متشکل از روسای سه قوه باشد را واگذار کرده است؟ حتی در وضعیت اضطراری هم چنین چیزی به آن‌ها واگذار نشده است.
زیباکلام گفت: در کجای قانون اساسی گفته شده است که اگر کمیته‌ای از روسای سه قوه تشکیل شود، از اختیارات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند، هرکاری دلشان بخواهد و هرتصمیمی بخواهند می‌توانند انجام دهند؟ کجای قانون اساسی گفته شده است که روسای سه قوه اگر باهم تشکیل جلسه دهند، می‌توانند بالاتر از مجلس و نهاد‌های دیگر تصمیماتی بگیرند؟ کجای قانون اساسی چنین حق و اختیاراتی را به کمیته‌ای که متشکل از روسای سه قوه باشد را واگذار کرده است؟ حتی در وضعیت اضطراری هم چنین چیزی به آن‌ها واگذار نشده است.
روسای قوه مجریه، مقننه و قضاییه، در پیام‌های جداگانه درگذشت همسر آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید را به وی و فرزندان مکرمشان تسلیت گفتند.
هیئت اقلیم کردستان به ریاست مسرور بارزانی در سفر به بغداد با رؤسای قوای سه گانه و رئیس شورای عالی قضایی دیدار و رایزنی خواهد کرد.
روسای مجالس سه کشور جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان در حاشیه نشست مجمع مجالس آسیایی طی جلسه‌ای سه جانبه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزارت امور خارجه روسیه نسبت به ایده رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای دیدار سه جانبه رؤسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه، واکنش نشان داد و از آن استقبال کرد.
وزارت امور خارجه روسیه نسبت به ایده رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای دیدار سه جانبه رؤسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه، واکنش نشان داد و از آن استقبال کرد.
گزینه‌های جذابی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بلژیک پیش روی روسای فدراسیون فوتبال این کشور است.
با رای هیات اجرائی کمیته ملی المپیک روسای سه کمیسیون این کمیته انتخاب شدند.
با رای هیات اجرائی کمیته ملی المپیک روسای سه کمیسیون این کمیته انتخاب شدند.
روسای جمهور روسیه و کوبا روز سه شنبه در مسکو گفتگو خواهند کرد.
تولیدکنندگان صنایع سلولزی بهداشتی در طوماری به رؤسای سه قوه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواهان رسیدگی به مشکلات خود از جمله قیمت گذاری تثبیتی شدند.
تولیدکنندگان صنایع سلولزی بهداشتی در طوماری به رؤسای سه قوه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواهان رسیدگی به مشکلات خود از جمله قیمت گذاری تثبیتی شدند.
در حسینیه امام خمینی و در جمعی که روسای سه قوه هم حضور دارند رهبری به همه مسئولین توصیه می‌کنند که حواستان را بدهید به کارهای اصلی؛ یعنی مطالبات مردم قبل این اتفاقات.
روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه در نشست سه جانبه خود که در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، حفظ آرامش کشور را برای فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار مردم ضروری دانسته و تاکید کردند جامعه ایرانی در حال حاضر برای غلبه بر خصومت و تفرقه‌افکنی ایران‌ستیزان به وحدت همه اقشار فارغ از زبان، مذهب و قومیت نیاز دارد و همه ارکان کشور باید در این مسیر بکوشند.
روسای سه قوه همچنین از خدمات و مجاهدت‌های شبانه‌روزی حافظان امنیت طی روزها و هفته‌های گذشته قدردانی و تاکید کردند: امنیت و آرامش در کشور زیربنای هر نوع توسعه‌یافتگی و فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کارهای مردم است.
حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی گفت: این اغتشاشات برای دفاع از آن خانمی که فوت کرد، نبوده است چرا که شیوه‌ای منطقی نیست و روسای سه قوه قول پیگیری دادند و نتیجه هم اعلام می‌شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد گفت: در سه ماهه اخیر با راهبری رؤسای کل دادگستری دادستان ها و حفظ حقوق بیت المال، شاهد رشد ۱۰۰ درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی در کشور بوده ایم.
علیرضا سلیمی عضو هییت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جمعی از نمایندگان در نامه‌ای خطاب به روسای قوای سه گانه خواستار ممنوع الخروج شدن عاملان اصلی فساد در شرکت فولاد مبارکه شدند.
گمرکات جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری آذربایجان یادداشت تفاهم سه جانبه در زمینه تسهیل ترانزیت در تهران امضا کردند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزارت صمت نمی توانسته به صورت یک طرفه عرضه خودرو در بورس کالا را متوقف کند و باید دلیل منطقی درباره این موضوع ارائه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ