میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید بازی برابر کریستال پالاس از اهمیت بسیار خاصی برای او برخوردار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید شکست در دیدار دوستانه برابر منچستریونایتد برایش دردناک بوده است.
برتری 3-1 آرسنال در دیدار با چلسی آمار جدیدی برای خط حمله تیم تحت هدایت میکل آرتتا خلق کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از هواداران این تیم خواست که در دیدار برابر چلسی از پی‌یر امریک اوبامیانگ تشکر کنند.
آرسنال در دیدار مقابل وستهم خیلی زود دو گل به ثمر رساند اما در ادامه دو گل از حریف دریافت کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار با وستهم در لیگ برتر از شرایط تیمش ابراز رضایت کرد و گفت در کورس قهرمانی نمی‌تواند اهمیت شانس را نادیده گرفت.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار با لیورپول می‌گوید لیورپول در آنفیلد تیم متفاوتی است ولی حتی اگر لیورپول در اوج باشد او و تیمش راه غلبه بر آنها را می‌دانند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لیدز از این تیم به عنوان حریفی خطرناک یاد کرد و گفت رسیدن گابریل ژسوس به آمادگی بهترین خبر برای این تیم در کورس قهرمانی است.
میکل آرتتا در آستانه دیدار تیمش با اسپورتینگ می‌گوید کورس قهرمانی در لیگ برتر باعث نمی‌شود لیگ اروپا برای توپچی‌ها کم‌اهمیت باشد.
دیدار آرسنال و بورنموث در هفته 26 لیگ برتر انگلیس 2022/23 با پیروزی 3-2 توپچی ها به پایان رسید. آرسنال در این بازی، باخت 2-0 را با برد 3-2 عوض کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لسترسیتی پیروزی در این مسابقه را بسیار مهم دانست و گفت کورس قهرمانی در این لیگ دو تیمی نیست.
درگیری میکل آرتتا و کوین دی بروینه در دقیقه 50، یکی از اتفاقات قابل توجه دیدار امشب آرسنال- منچسترسیتی بود.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل منچسترسیتی گفت تیمش همچنان از اشتباه داوری بازی با برنتفورد عصبانی است ولی با روحیه بالاتر به کارش ادامه خواهد داد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که گل تساوی برنتفورد در دیدار امروز تیمش آفساید بوده است و باید مردود اعلام می شد.
در آخرین لحظات دیدار آرسنال و اورتون که با شکست شاگردان آرتتا به پایان رسید اولکساندر زینچنکو و نیل موپای درحالیکه هر دو از توپ دور بودند با هم درگیر شدند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد از اریک تن‌هاخ تمجید کرده و گفت او در مدتی کوتاه تغییراتی گسترده در یونایتد ایجاد کرده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار حساس تیمش با تاتنهام در دربی شمال لندن می‌گوید توپچی‌ها در این بازی باید بعضی چیزها را ثابت کنند.
سرمربی آرسنال بعد از تساوی مقابل نیوکاسل تاکید کرد که در این دیدار دو پنالتی برای تیمش گرفته نشده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای این تیم مقابل وولوز در لیگ برتر در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال، به تمجید از عملکرد تیمش در دیدار با چلسی پرداخته است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای تیمش با لیدز می‌گوید با جو فوق‌العاده ورزشگاه خانگی لیدز، الند رود، آشنا است.
تصویری از یورگن کلوپ پیش از دیدار آرسنال لیورپول منتشر شده که البته شاید شیطنت سرمربی لیورپول هم در وایرال شدن آن دخیل باشد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل تاتنهام در دربی لندن در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از عملکرد تیمش در دیدار برابر برنتفورد ابراز رضایت کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد از مدیران باشگاه قدردانی کرد و گفت از فعالیت توپچی‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی راضی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ