به نظر می‌رسد در سال های آینده شاهد یک انقلاب بزرگ در فوتبال خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرمینه چهل امیرانی نماینده ایران در تفنگ بادی مسابقات قهرمانی جهان باکو موفق به کسب سهمیه المپیک شد.
در سومین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان باکو شرمینه چهل‌امیرانی در ماده تفنگ بادی صاحب سهمیه المپیک شد.
مراسم چهل و سومین سالگرد جهاد دانشگاهی
قائم مقام رییس جهاددانشگاهی برنامه های جهاد را در چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد در ۱۶ مرداد تشریح کرد.
ملی پوش سنگنودری ایران در بخش لید در جام جهانی سنگنودری اتریش در رده ۴۳ ایستاد.
در قدیم گاهی مسافرانی که اینجا می‌آمدند در اتاق‌های خاص، اتراق می‌کردند. با گسترش خانه‌سازی‌ها و شکل‌گیری کامل جوادیه، کاربری‌ها تغییر یافت و ارتباط‌ها با کشتارگاه گسست. تا مدت‌ها کاروانسرا‌های محل به منازل چهل خانه‌ای بدل شدکه خانوار‌های زیادی را به‌عنوان مستاجر در خود می‌دید. اما به‌مرور زمان و همه‌گیری و شیوع فرهنگ شهرنشینی در جنوب شهر، توقف این‌روند و متروکه شدن چهل خانه‌ها را به همراه داشت و به فراموش‌خانه‌ای بودن خود قانع شدند؛ اما وضع، همین‌طور باقی نماند.
مرحوم پوراحمد در فیلم "پرونده باز است" سی درصد شریک است. نقدینگی فیلم محدود بود. همان زمان گفت یکی از دوستانش آمادگی دارد که سرمایه‌گذاری کند، ولی بعد از چهل و پنج روز با وجود پیگیری‌های مکرر ایشان اتفاقی نیفتاد و حتی تعدادی از همکاران گفتند سرمایه گذار پیدا می‌کنند یا خودشان شریک می‌شوند اما متاسفانه همه این‌ها صحبت ها جز وعده‌های توخالی هیچ چیز دیگری نبود. پوراحمد کاملا تنها بود. البته به ایشان گفتم که این مسئله، مشکل من به عنوان تهیه‌کننده است و هرطور شده فیلم را تمام می‌کنیم که این اتفاق هم افتاد.
اسماعیل مطر، کاپیتان تیم الوحده اعلام کرد زمان خداحافظی او از فوتبال توسط مردم تعیین خواهد شد.
مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد محمدولی قرنی، نخستین رئیس ستاد مشترک ارتش صبح امروز با حضور فرمانده کل ارتش در ستاد ارتش برگزار شد.
اسماعیل مطر اعلام کرد که فعلا قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد و می خواهد همچنان در استادیوم های امارات به میدان برود.
کتابخانه و موزه ملی ملک، نمایشگاه چهل آینه را هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برپا کرد. این نمایشگاه سوره فاتحه الکتاب از ۴۰ نسخه خطی قرآن مجید در این گنجینه تاریخی را به نمایش می‌گذارد.
مصوبات جلسه چهل و یکمین کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی اعلام شد. در این مصوبه ایجاد دسترسی به برخی سرویس های موجود در مرکز ملی تبادل اطلاعات تایید شد.
اعتصاب غذای خضر عدنان یکی از اسرای فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی وارد چهل و نهمین روز خود شد.
پی اس وی آیندهوون امروز اعلام کرد یکی از هوادارانش به مدت 40 سال از ورود به ورزشگاهش محروم شده است!
آیین افتتاح مجموعه ورزشی اسکیت و ۲۲ پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی منطقه ۱۷ با حضور معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست شهرداری تهران برگزار می شود.
حزب تمدن اسلامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و تاکید کرد: انقلاب اسلامی هرگز از حرکت و شکوفایی باز نمی‌ماند.
نگاهی به آمار برترین‌های لیگ برتر فوتبال یک واقعیت عجیب را نشان می‌دهد؛ اینکه بهترین فوتبالیست‌های ایران پابه سن گذاشته‌اند.
سید جلال حسینی پس از سال‌ها بازی در سطح اول فوتبال ایران در این فصل لباس کادرفنی پرسپولیس را بر تن داشت.
رپر معروف کانادایی با ناکامی آلبی سلسته در پیروزی مقابل فرانسه یک میلیون دلار ضرر کرد.
گاندوهای اصفهان با نمایشی تحسین‌برانگیز نیمه اول دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان را به سود خود به پایان بردند.
گاندوهای اصفهان با نمایشی تحسین‌برانگیز نیمه اول دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان را به سود خود به پایان بردند.
گاندوهای اصفهان با نمایشی تحسین‌برانگیز نیمه اول دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان را به سود خود به پایان بردند.
در میانِ برخی از عموم، خرافاتی وجود داشت، مبنی بر این‌که «آب خزینۀ حمام یهودیان مشکل‌گشاست (!)». سالیان سال است که این باور خرافی در اذهان عوام شکل گرفته و ریشۀ آن به شخصی به نام «جعفری» باز می‌گردد که فرزنددار نمی‌شده و برای چاره‌جویی به بزرگ محل مراجعه می‌کند و آن شخص به او توصیه می‌کند که نذری کند و اگر بارداری صورت گرفت، فرزندش را «موسی» بنامد. فرزند این شخص، «موسی جعفری»، در طول زندگی با یهودیانِ بسیاری هم‌نشین شده و در بخش مردانۀ این گرمابه (سلیمانیّه) به‌همراه «کاسۀ چهل کلید» خود، که مخصوص برآوردن حاجات و رفع مشکلات مسلمین بوده، به کار مشغول می‌شود.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جانشینی مقام معظم رهبری تداوم انقلاب است که برخی دوست داشتند، این صراط مستقیم باقی نماند تصریح کرد: به دروغ می‌گویند جمهوریت پس از امام (ره) کم رنگ شد در حالی که جمهوریت، حضور مردم در سرنوشت خود است و در این چهل و سه سال، مردم پای صندوق رای آمدند و اکثر انتخابات پس از ارتحال امام خمینی (ره) بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ