براساس اعلام سازمان اورژانس کشور تعداد کل مصدومان حوادث چهارشنبه سوری تا ساعت ۲۰ به تعداد ۹۲۴ نفر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه حجم زیادی از آوار بر روی زمین ریخته است، بااشاره به اینکه در همان لحظات ابتدایی ۱۲ نفر از محبوس شدگان از زیر آوار بیرون کشیده شدند که هفت مرد و پنج زن بودند. اضافه کرد که بررسی‌ها برای پیدا شدن محبوسین احتمالی ادامه دارد.
افزایش آمار سقوط از پشت بام و مرگ برخی مصدومان باعث ترافیک در بخش ارتوپدری بیمارستان‌ها شده بود. خبرنگار اطلاعات از والدین خواسته که حتما در مورد خوابیدن فرزندان خود روی پشت بام بیشتر حساس باشند.
بهارستان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: تا این لحظه تعداد فوتی های ریزش آوار در گلستان پنج نفر شده است و ۲۶ نفر در این حادثه مصدوم شدند.
رسانه‌ها از افزایش آمار جان‌باختگان و مصدومین انفجار یک مرکز امنیتی در پاکستان به ۷۴ نفر خبر می‌دهند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال طی ٢۴ ساعت گذشته ١٢۴ نفر بودند که ١١٨ نفر به بیمارستان منتقل شدند.
تبریز- رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری گفت: تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال آذربایجان شرقی به ۴۳۹ نفر رسید.
قزوین- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قزوین گفت: تعداد مصدومان چهارشنبه سوری در قزوین به ۱۳۲ نفر رسید.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در خراسان رضوی از ابتدای اسفند تاکنون به ۳۴ نفر رسید.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری به ۴۰۹۵نفر رسید.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری به ۴۰۹۵نفر رسید.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در کشور به ۲۵۶۲ نفر رسید.
اورژانس تهران اعلام کرد: تا این لحظه تعداد آمار مصدومان و فوتی‌های چهارشنبه پایان سال در استان تهران، مجموعا ۳۷۳ نفر هستند که از این تعداد ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند
هزار و ۸۶۰ نفر از اول اسفندماه تاکنون در خصوص حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری مصدوم شده‌اند.
رئیس اورژانس کشور از کاهشی بودن روند آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث چهارشنبه سوری در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: ۸۱۵ نفر در روز جاری مصدوم شده‌اند.
بر اساس اعلام اورژانس در حالی آمار مصدومان چهارشنبه سوری به ۷۱۴ نفر رسید که دو دستگاه آمبولانس این سازمان به‌دلیل حوادث این شب دچار خسارت شد.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه از ابتدای اسفند تا امروز ۵۰۱ نفر در اثر حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند، گفت: از این تعداد 17 نفر جان خود را از دست دادند.
مراسم چهارشنبه سوری همیشه با حوادث تلخ و دردناکی همراه بوده که بعضا خانواده هایی نیز در سال نو، عزادار شده اند.
منابع لبنانی از آتش سوزی رخ داده در شرق پایتخت این کشور و آمار قربانیان و مصدومان آن خبر دادند.
سازمان حوادث غیرمترقبه ترکیه، آماری از قربانیان و مصدومان زلزله ششم فوریه این کشور ارائه داد.
وزارت بهداشت ترکیه در بیانیه ای از افزایش آمار جانباختگان و مصدومین زمین لرزه اخیر در این کشور خبر داد.
منابع رسمی جدیدترین آمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه را اعلام کردند که حاکی از افزایش تصاعدی شمار جان باختگان و مصدومان این رخداد است.
رئیس جمهور ترکیه هم اکنون آمار جدید جان باختگان و مصدومان زلزله روزدوشنبه در این کشور را اعلام کرد.
آ از تعداد ۱۱۶ نفر بستری مصدوم در بیمارستان، ۱۱۱ نفر در خوی و ۵ نفر هم در سلماس بستری شده اند و ۷۱ نفر نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتند و یک نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل آرسنال از تقویم شلوغ مسابقات تا پیش از جام جهانی انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ