سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران 20 بازیکن را به نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رکورددار دوی 100 متر زیر 20 سال جهان به‌طور موقت محروم شد.
تنیسور 20 ساله شماره یک جهان به سوء‌استفاده از نامش در عرصه بین‌المللی واکنش تندی نشان داد.
رقم درخواستی باشگاه‌ پیکان برای صدور رضایتنامه سامان فلاح باعث شده تا انتقال این ستاره جوان به تیم‌های دیگر به تعویق بیفتد.
تیم ملی اکوادور با درخشش کندری پائز، ستاره جوان این تیم، موفق شد یک پیروزی تاریخی در جام جهانی زیر 20 سال به دست آورد.
علیرضا منصوریان بعد از گل حزباوی به نفت مسجدسلیمان سجده شکر به جا آورد.
راسموس هویلوند با درخشش در 2 بازی ابتدایی دانمارک، آقای گل مرحله مقدماتی یورو 2024 است.
ادواردو کاماوینگا در دومین فصل حضورش در رئال و در 20 سالگی، فاتح پنج جام ارزشمند داخلی و بین‌المللی شده و برای تکمیل شش‌گانه خود، فقط کوپا دل ری را کم دارد.
مرحله سوم مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس، برگزار و در نهایت 20 مشت زن موفق شدند جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کنند.
سپاهانی ها بعد از به ثمر رسیدن گل زودهنگام عیسی مرادی، شادی خاصی انجام ندادند.
بیست بازیکن برای کسب جایزه بهترین جوان سال فوتبال اروپا در سال ۲۰۲۰ با یکدیگر رقابت خواهند کرد و گفته می شود شانس گاوی و جود بلینگام بیشتر است.
تیم ملی فرانسه در خانه دانمارک 0-2 مغلوب شد تا در رده سوم گروه خود در لیگ ملت های اروپا قرار بگیرد.
رقابت های وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدهادی ساروی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت‌های وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و ناصر علیزاده نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و ناصر علیزاده نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و پژمان پشتام نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدعلی گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدرضا مختاری نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدرضا گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و علیرضا نجاتی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و پویا دادمرز نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
تیم ملی والیبال ایران امروز در اولین مسابقه خود در قهرمانی جهان مقابل آرژانتین قرار می گیرد.
پدری، ستاره جوان بارسلونا، تحت تاثیر درخشش و عملکرد خوب روبرت لواندوفسکی قرار گرفته است.
دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ‌های فوتبال جهان رخ می‌دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ