رئیس پارلمان عراق ضمن تاکید بر توقف خشونت ها و بکارگیری سلاح در این کشور، دستیابی به تفاهم بین گروه های عراقی را خواستار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالعزیز الحبسی، مربی و تحلیلگر فوتبال عمانی، گروه تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آسیا 2023 را خوب و مناسب برای جاه‌طلبی‌های الاحمر توصیف کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با محمد الحلبوسی، رئیس مجلس عراق، ضمن بررسی آخرین وضعیت روابط دو کشور، همکاری های منطقه ای تهران - بغداد را پر شتاب و اثر گذار دانست.
محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق، فردا پنجشنبه را موعد جلسه پارلمان برای بررسی نامزدهای کابینه جدید دولت این کشور اعلام کرد.
محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق، فردا پنجشنبه را موعد جلسه پارلمان برای بررسی نامزدهای کابینه جدید دولت این کشور اعلام کرد.
رئیس پارلمان عراق تاکید کرد که حمایت آمریکا از عراق بیشتر رسانه ای است تا حقیقی و ثبات عراق در حال حاضر اولویت واشنگتن نیست.
رئیس پارلمان عراق از گروه های سیاسی این کشور خواست برای یافتن راه حلی جهت برون رفت از بحران سیاسی کنونی در عراق بر سر یک میز بنشینند.
سایت شفق نیوز اعلام کرد که نمایندگان پارلمان با درخواست استعفای محمد الحلبوسی از ریاست پارلمان مخالفت کردند.
«سید مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر موافقت کرده است با هیأت سه‌جانبه تشکیل شده از سوی گروه‌های سیاسی عراق شامل «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح، «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق و «نیچروان بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق دیدار کند.
رئیس پارلمان و رئیس حزب دموکرات کردستان عراق بر ضرورت برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام و پیش از آن تشکیل دولت مورد توافق همه طرف ها تأکید کردند.
محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق امروز در بیانیه ای با تاکید بر لزوم آغاز گفتگوهای ملی، برای این گفتگوها ۱۰ هدف تعیین کرد که باید جریان های سیاسی عراقی روی آنها توافق کنند.
محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق امروز سه شنبه به تحصن طرفداران صدر در برابر شورای عالی قضایی عراق واکنش نشان داد.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق و رئیس پارلمان این کشور در جریان دیداری مشترک در خصوص آخرین تحولات سیاسی عراق رایزنی کردند.
رئیس پارلمان عراق با انتشار یک پست توئیتری از برگزاری مجدد انتخابات پارلمانی در این کشور حمایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ