ترکیه و اردوغان همواره این پتانسیل و ظرفیت را دارند که تحلیلگران را غافلگیر کنند و همیشه نمی‌توان به‌صورت قاطعانه گفت در ترکیه چه اتفاقی در حال روی دادن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم های ملی شطرنج تاکید دارد که عملکرد شطرنجبازان در جام جهانی باکوف انتظار مدال آوری آنها در بازی های آسیایی را بیشتر کرده است.
مدیر تیم های ملی شطرنج تاکید دارد که عملکرد شطرنجبازان در جام جهانی باکوف انتظار مدال آوری آنها در بازی های آسیایی را بیشتر کرده است.
در مرحله سوم جام جهانی شطرنج، مقصودلو به پیروزی رسید و این درحالی بود که دانشور و طباطبایی بازی را به حریفان خود واگذار کردند.
مسابقات شطرنج به عنوان ششمین رشته رویداد ملی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» با حضور پنجاه و شطرنج باز از ۱۱ استان کشور در محل میکامال کیش آغاز شد.
مسابقات شطرنج به عنوان ششمین رشته رویداد ملی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» با حضور پنجاه و شطرنج باز از ۱۱ استان کشور در محل میکامال کیش آغاز شد.
در خاطرات سفر سوم ناصرالدین‌شاه نوشته شده است: با اینکه هم خود زن سالزبوری شطرنج خوب می‌دانست و هم سایر اعیان و اشراف انگلیس که حاضر بودند به او یاد می‌دادند، طولی نکشید او را مات کرده و بازی را از او بردم. بعد هم ناظم‌الدوله با وزیر اسکاتلند یک دست شطرنج بازی کرد و ناظم‌الدوله برد.
استادبزرگ شطرنج ایران گفت: با همسرم به فرانسه رفته‌ام. آن‌جا شرایط بازی کردن برایم مناسب‌تر است.
استاد بزرگ شطرنج ایران می‌گوید برای زندگی به فرانسه رفته و قرار است در بازی‌های آسیایی برای ایران مسابقه دهد.
کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا از موفق‌ترین مربیان تاریخ لیگ قهرمانان هستند و در مجموع 19 بار با تیم‌هایشان در مرحله نیمه‌نهایی این تورنمنت بازی کرده‌اند.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: در بازی شطرنج یک معادله وجود دارد که همه از بین می‌رود و این شاه است که می‌ماند. وقتی شهردار را بی اعتبار و بی خاصیت و بی حیثیت کنیم کمک به جبهه انقلاب نیست. مگر ما چند چهره همچون شهردار تهران و آقای قالیباف داریم؟.
در مسابقات جهانی شطرنج مدارس «فیده» که اخیراً در یونان برگزار شد، شطرنج بازان تونسی ۱۲ بار از بازی کردن با شطرنج بازان صهیونیست خودداری کردند.
مرد شماره یک شطرنج جهان پس از کناره‌گیری از عنوان قهرمانی جهان، در مسابقات نروژ بازی خواهد کرد.
قهرمان 16 دوره و کنونی شطرنج جهان درباره نگرش خود نسبت به حضور شطرنج بازان روسیه در مسابقات بین‌المللی صحبت کرد.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تاکید کرد که در‌‌ بازی امروز، زور تیمش به داوری نرسید.
پرهام مقصودلو ملی پوش شطرنج ایران در رقابت‌های شطرنج تاتا استیل مقابل شطرنج باز قدرتمند آمریکایی به تساوی رسید.
مرد شماره یک شطرنج جهان با قبول شکست مقابل شطرنج‌باز ۱۸ ساله پس از ۸ سال در دو بازی متوالی شکست خورد.
مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بازی از نظر تاکتیکی از سوی دو تیم گل گهر و فولاد شطرنج گونه بود.
تیم ملی شطرنج ایران در بازی های آسیایی به ۱۰ مدال دست یافت.
ماگنوس کارلسن، بهترین شطرنج‌باز دنیا، حریف آمریکایی خود را به تقلب در جریان بازی متهم کرد ولی این اولین بار در تاریخ نیست که برای استفاده از فناوری در مسابقات شطرنج تلاش‌ می‌شود.
مددوف گفت که غرب یک اصل ساده را نادیده می‌گیرد و آن این است که تهدید یک قدرت هسته‌ای همیشه مانند شطرنج بازی کردن با مرگ است و زمان پایان بازی، شبیه روز پایان بشریت خواهد بود.
مدودف به تلاش‌های غرب برای ترویج ایده‌هایی در راستای تجزیه روسیه هشدار داد که «هرگونه فروپاشی خشونت‌آمیز در یک قدرت هسته‌ای، به معنای نابودی بشریت است.»
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه هشدار داد تلاش های غرب برای فروپاشی این کشور، به پایان دنیا و قیامت منجر می شود.
قهرمان شطرنج جهان با وجود شکست در بازی آخر توانست قهرمان مسابقات آمریکا شود.
آرین غلامی در تیم باشگاه ورزشی شهرداری بورسا روی میز یک در چهار بازی اول خود ۲.۵ امتیاز کسب کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ