مربی هوادار می‌گوید مس کرمان بازی را بهتر شروع کرد چرا که باتوجه به شرایط جدولی نیاز به برد داشتند اما هواداری‌ها با ایجاد تغییر در روند بازی به گل تساوی رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد هادی ایمانیه در خصوص آخرین جزئیات حادثه تروریستی شاه چراغ گفت: داعش طبق آخرین اخبار مسئولیت این حمله تروریستی را پذیرفت و ۳۰۰ فشنگی که این تروریست به همراه داشت و همزمانی با اذان مغرب نیت شوم این تروریست را مشخص می‌کند.
امیرحسین فشنگچی کاپیتان پیشین و مربی فعلی هوادار نیز نسبت به اظهارات شب گذشته مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار برابر نساجی واکنش نشان داد.
زین‌الدین با اشاره به نقل قول‌های دوستانش که حالا به عضویت طالبان در آمده‌اند و اینکه چگونه نفراتی را برای انجام عملیات انتحاری انتخاب می‌کنند، می‌گوید: «دوستانی که حالا در خدمت طالبان هستند، می‌گویند که وضعیت سیستم خیلی مناسب نیست و بدون اینکه آموزشی دیده باشند به آن‌ها سلاح داده‌اند و در چند درگیری کوچک هم شرکت کرده‌اند. نه فشنگی برای تمرین به آن‌ها می‌دهند و نه تاکتیک جنگی به آن‌ها می‌آموزند. گفته‌اند که خودشان باید همه این‌ها را یاد بگیرند. من تاکنون فردی که برای «انتحاری» خودش را آماده کرده باشد، ندیده‌ام و هیچ کدام از دوستانم هم به آن معنا جهادی نیستند، ولی شنیده‌ام که هیچ کس نمی‌داند که قرار است برای عملیات انتحاری انتخاب شود.
امیرحسین فشنگچی، هافبک اسبق پرسپولیس که سابقه بازی در هوادار را نیز دارد به عنوان سرمربی جوانان و مربی بزرگسالان هوادار معرفی شد.
ملی‌پوش تفنگ گفت: وضعیت در سه وضعیت ۵۰ متر متفاوت است چون ما در این ماده فشنگی برای تمرین نداشتیم و مسلما وضعیت نرمالی نسبت به حریفان نداریم.
امیرحسین فشنگچی که پس از مصدومیت رباط صلیبی به فوتبال برنگشت از این دوران سخت می‌گوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ