باشگاه ذوب‌آهن در آستانه بازی ذوب آهن به اتفاقات هفته‌های اخیر واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال در بیانیه ای توضیحاتی را درباره مسابقه فینال جام حذفی ارائه کرد.
مستند این یک اعتراض است با اهتمام ویژه به نقش و فعالیت جنبش‌های دانشجویی، اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور پس از انقلاب را با نگاهی ویژه به دوره دولت سیدمحمد خاتمی بررسی می‌کند.
بیانیه استقلال در اعتراض به مردودی در مجوز حرفه‌ای و حذف از آسیا
بعد از اعتراض سرپرست و کادر فنی تیم استقلال به انتقال بازی پیکان – پرسپولیس به استادیوم آزادی سازمان لیگ بیانیه ای صادر و تاکید کرد این تصمیم با موافقت باشگاه استقلال گرفته شد.
باشگاه استقلال در بیانیه‌ای خطاب به مسئولان برگزاری مسابقات بابت همزمان نبودن بازی این تیم با پرسپولیس معترض شده‌اند.
باشگاه گل گهر سیرجان پس از شکست تیم فوتبال این باشگاه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس با انتشار بیانیه ای نسبت به شرایط برگزاری این بازی اعتراض کرد.
باشگاه گل گهر سیرجان نسبت به برگزاری بازی با پرسپولیس بیانیه داد.
باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای از کمیته داوران خواسته تمام تلاشش را برای انتخاب بهترین داوران در هفته‌های باقی مانده به کار بگیرد.
باشگاه سویا با انتشار اطلاعیه‌ای به لالیگا و داوران این لیگ به شدت اعتراض کرده و گفت داوری در فصل جاری به سویا ضررهای جبران ناپذیری وارد کرده است.
باشگاه پرسپولیس در اعتراض بازیکنان استقلال به مشکلات مالی این تیم بیانیه‌ای صادر کرد و به طعنه‌های بازیکنان این تیم به باشگاه پرسپولیس جواب داد.
اولتراهای ناپولی در اعتراض به اتفاقات اخیر در بازی با میلان سکوت خواهند کرد.
انجمن ورزشی‌نویسان خواستار رسیدگی به موضوع و برخورد با افراد خاطی نیمه نهایی لیگ برتر والیبال شد.
باشگاه نساجی مازندران واکنش طعنه‌آمیزی به اعتراض استقلالی‌ها نسبت به عدم اعلام پنالتی روی قایدی داشت.
باشگاه تراکتور با انتشار بیانیه تند نسبت به حکم محرومیت هادی محمدی اعتراض کرد.
کارلو آنچلوتی می گوید که بیانیه مدیراجرایی باشگاه اتلتیکو در اعتراض علیه رئال و کمیته داوران را نخوانده و به آن اهمیتی نمی دهد.
دو روز بی‌خبری در خصوص علت سقوط این هواپیما و سرگردانی افکار عمومی و پس از آن، تائید ششلیک به هواپیما از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب شد اعتراضات مردمی شکل بگیرد. روز شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸، یعنی همان روزِ انتشار بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، دانشجویان و اقشاری از مردم در برابر دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و شعار‌هایی سر دادند. تقریباً یک سال بعد از این حادثه، گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش خود نوشت، توضیحات مقامات ایرانی در خصوص وقایع سرنگونی این هواپیما «مملو از تناقض است.
دانشجویان پسر دانشگاه هرات با انتشار بیانیه ای با تاکید بر حق همگانی تحصیلات، اعلام کردند تا زمانی که دختران از این حق برخوردار نشوند، در کلاس ها حاضر نخواهند شد.
بخشی از متن بیانیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی بدین گونه است: واقعیت این است که ادعایی که آقای شهاب حسینی مطرح می‌کند، ادامه جمله جعلی و دروغینی است که رسانه‌های فارسی‌زبان معاند درباره بیانیه ۲۲۷ نفر از نمایندگان ساخته و پرداخته‌اند و همان‌طور که پیش از این بار‌ها توضیح داده شده، این جمله جعلی که «نمایندگان خواستار اعدام دستگیر شدگان هستند» در این بیانیه نیامده و هیچ ارتباطی به این بیانیه و محتوای آن ندارد.
در بیانیه دانشگاه صنعتی شریف آمده است: باید حق پرسش، مطالبه‌گری، انتقاد و اعتراض دانشجویان با رعایت شئون اخلاقی، قوانین کشور و مقررات دانشگاه و بدون هراس از ابراز اندیشه، به رسمیت شناخته شود
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح زیر، بار دیگر اعتراض خودش را نسبت به عملکرد داوری در دیدار با فولاد اعتراض کرد:
باشگاه استقلال به قضاوت صورت گرفته در دیدار تیم فوتبال این باشگاه و فولاد خوزستان اعتراض و تاکید کرد که این داوری خجالت آور است.
باشگاه خیبر خواستار برخورد با باشگاههای بیانیه نویسی شد که قضاوت داوران را تحت الشعاع قرار می دهند.
باشگاه استقلال طی یک بیانیه، نسبت به قضاوت موعود بنیادی‌فر، داور بازی تیمش مقابل پیکان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر معترض شد.
طرفدران جریان صدر در اعتراض به نامزدی «محمد شیاع السودانی» از سوی چهارچوب هماهنگی گروه‌های شیعی عراق برای تصدی منصب نخست وزیری از روز گذشته وارد منطقه الخضرا و ساختمان پارلمان شده‌اند و از تحصن نامحدود در پارلمان خبر داده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ