پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز پنجشنبه و جمعه به سوی تهران یکطرفه می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران انسداد ۴۸ ساعته محور هراز برای انجام عملیات راهسازی از فردا دوشنبه را اعلام کرد.
رئیس پلیس راه استان مازندران از بازگشایی محور هراز که براثر ریزش کوه از روز یکشنبه مسدود شده بود، خبر داد.
رئیس پلیس راه راهور فراجا از مسدودی جاده هراز خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از مسدود بودن محور هراز مسیر رفت و برگشت از ساعت ۷ تا ۱۷ خبر داد.
بررسی آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور نشان می‌دهد؛ جاده هراز ترافیک سنگین است اما در محور فیروزکوه تردد روان گزارش می‌شود.
دماوند- رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران گفت: محور هراز در روز سه‌شنبه ۲۰ تیر از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۷ مسدود خواهد شد..
رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از مسدود شدن محور هراز از روز دوشنبه ۱۹ تیرماه به مدت دو روز خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز و بالعکس (حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم)، واقع در استان مازندران، تا ۹ خرداد مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کندوان و سوادکوه انجام می شود.
محور هراز و بالعکس واقع در استان مازندران، از مورخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲لغایت ۹خرداد ۱۴۰۲(روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه )،بدلیل انجام عملیات راهداری مسدود و تردد ازمحورهای جایگزین انجام می‌ شود
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام مسدود بودن محور هراز تا ۹ خرداد به دلیل انجام عملیات راهداری از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس در برخی از مقاطع خبر داد.
محسن محمدنژاد اظهار کرد: در زمان انسداد این محور، کاربران جاده‌ای می‌توانند از محور‌های کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور هراز مسیر رفت و برگشت از ساعت ۷ تا ۱۶ مسدود است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور هراز از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح فردا خبر داد.
پس ازهتک حرمت صهیونیست‌ها به ساحت مسجد الاقصی واکنش «سخت» از سمت مقاومت در نوار غزه امری قابل پیش‌بینی بود؛ اما حملات عصرگاه پنج‌شنبه از مرزهای شمالی تمام محاسبات را در تل‌آویو را تغییر داد.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز از ساعت ۱۳ در مسیر شمال به جنوب یکطرفه می شود.
سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین - رشت در روز پنجشنبه خبر داد.
روبرت لواندوفسکی در دوران فوتبال خود هرگز برابر منچستریونایتد به میدان نرفته ولی پنجشنبه شب این طلسم خواهد شکست.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه لازم است رانندگانی که قصد تردد از این مسیرها را داشته سفر خود را به تاخیر بیاندازند، گفت:‌ اگر هم سفر ضروری بوده و باید حتما انجام شود، می‌توان از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت برای رسیدن به مقصد تردد کنند.
اتلتیکو هرگز در فینال کوپا دل ری برابر رئال در برنابئو نباخته و شهردار مادرید معتقد است در بازی پنجشنبه شب نیز اتلتیکو سربلند از برنابئو خارج می‌شود.
هراز آمل قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر والیبال شد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محور هراز نیز گفت: برابر اعلام و برنامه‌ریزی قبلی این محور باید از ساعت ۱۲ ظهر امروز بازگشایی شود، تا زمان بازگشایی هراز تردد از دو محور چالوس و هراز به عنوان محور‌های جایگزین انجام می‌شود.
هماهنگ‌کننده ارتباطات شورای امنیت ملی آمریکا روز پنج‌شنبه در گفت‌وگویی با خبرنگار فاکس‌نیوز با تاکید بر اینکه دولت بایدن هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای نمی‌دهد، عنوان کرد به باور رئیس جمهوری ایالات متحده حل مشکلات خاورمیانه با هسته‌ای شدن ایران آسان‌تر نمی‌شود و «دیپلماسی» هنوز بهترین راه جلوگیری از آن است.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در روزهای جمعه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.
هراز باز شد اما چالوس مسدود است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ