پدیده فولاد در این فصل بار دیگر با گلزنی در ترکیب تیم ملی جوانان به صعود این تیم از گروه خود کمک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در ترکیب ابتدایی این تیم مقابل دینامو زاگرب است.
مهدي خدابخشي با دو پيروزي مقابل پورشيب به عنوان نفر برتر وزن ۸۴- کیلوگرم جهت حضور در بازي هاي آسيايي هانگژو ۲۰۲۲ انتخاب شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس با عقد قراردادی رسمی به بایرن مونیخ آلمان پیوست. پیش از این عنوان شده بود تاتنهام برای پرکردن جای خالی این بازیکن به دنبال مهدی طارمی است که این انتقال انجام نشد.
سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، به ارومیه رسید.
محمد موسوی با حضور در ارومیه و شرکت در تمرینات گروهی به شایعه‌ها پایان داد.
هرچقدر که شایعات و خبرها درخصوص انتقال هری کین مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس به بایرن مونیخ بیشتر می شوند، انتقال جذاب طارمی به تاتنهام رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.
سرپرست تیم ملی والیبال عدم حضور محمد موسوی در مسابقات قهرمانی آسیا را به دلیل مصدومیت را رد کرد.
کیلیان امباپه، کاپیتان جوان تیم ملی فرانسه، خود را شایسته دریافت جایزه توپ طلا می داند.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران قهرمان آسیا شد.
کار جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی، با آبی‌ها تمام است و او با یک سال تاخیر و پس از رد کردن پیشنهاد آبی‌ها در ابتدای فصل گذشته، روی نیمکت استقلال خواهد نشست.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ترکیب تیم ملی والیبال ایران از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل شده و سیدمحمد موسوی بازیکنی با تجربه و فوق­‌العاده است.
عادل فردوسی‌پور بخش اول گفت‌وگوی جذاب خود با علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی و بازیکن باشگاه فاینورد هلند رو عصر دوشنبه منتشر کرد تا جای خالی برنامه محبوب و تعطیل شده نود را برای این هفته پر کرده باشد. در این مصاحبه پاسخ‌های صریح جهانبخش به طرح سوالات ماهرانه فردوسی‌پور، یکی از جذاب‌ترین گفت‌وگوهای چندسال اخیر ورزشی را رقم زد.
کاسمیرو، ستاره برزیلی، آماده است تا کاپیتان تیم ملی کشورش در بازی برابر مراکش باشد و این موضوع توجه اریک تن‌هاخ را جلب کرده است.
هافبک جوان تیم سپاهان این فرصت را پیدا کرده تا با نمایش بهترین فرم خود در تیم ملی، پیراهن ایران در جام ملت‌ها را بر تن کند.
کاپیتان سابق تیم ملی از هم‌تیمی‌های خود برای نمایش جذاب برابر الهلال تشکر کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن فاینورد هلند، در مصاحبه‌ای به مسائل مختلف از جمله پیشنهادات زمستانی‌اش و رویای قهرمانی در هلند اشاره کرد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، قرار است بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه را به بازو ببندد.
علیرضا جهانبخش جوان ترین بازیکن تیم ملی با سه حضور در جام جهانی
جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد و کاپیتان سابق تیم ملی که سال‌ها با علی دایی در تیم ملی حضور داشته تصویری همراه با او در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران و جواد نکونام دستیار و کاپیتان سابق تیم ملی در هتل المپیک ملاقاتی با یکدیگر داشتند.
یکی دیگر از انتخاب‌های محتمل پیش روی تیم ملی، حضور جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی روش در جمع ملی‌پوشان است.
محمدامین حزباوی کاپیتان تیم ملی جوانان ایران که این روزها در اردوی این تیم حضور دارد، از جواد نکونام بابت رویکردش در خصوص دادن بازیکن به تیم ملی جوانان تشکر کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ برق ۲ مرد جوان را خشک کرد/ کشف ۱۱ هزار بسته ماکارانی احتکارشده در شهرری/ درگیری مرگبار به خاطر گربه‌های دختر همسایه/ ماجرای دزد خون ریز!/ ۵۰۰ میلیون تومان برای نجات مرد نانوا از قصاص/ راز کارگران بیهوش در کارواش ها!/ شلیک به ۴ پلیس بعد از قتل ۵ نگهبان
پرسپولیس هم خواهان این هافبک جوان بود اما نتوانست با وی به توافق برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ