سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد که رضا عنایتی از روز پنجشنبه تمرینات این تیم را استارت خواهد زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه فیورنتینا از رفتارهای سفیان امرابط خسته شده و او را از فهرست فصل بعد خود کنار گذاشت.
منچستریونایتد از تلاش برای خریدن میسون مونت خسته شده است و سراغ گزینه جانشین او برای تقویت خط میانی خود رفته است.
میثم به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: برادر بزرگم ۲۰ سال بود که به مواد مخدر معتاد شده و زندگی‌مان را تباه کرده بود. او همیشه پدر و مادرم را اذیت می‌کرد. چندین مرتبه او را به کمپ ترک اعتیاد فرستادیم، اما هربار از کمپ بازمی‌گشت دوباره سمت مواد مخدر می‌رفت و اعتیادش را از سر می‌گرفت و رفتارهایش مرا خسته کرده بود.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
سرمربی استقلال با گلایه از شرایط این تیم و قول‌های عمل نشده مدیران، از دولت خواست که برای حل مشکلات اقدامی انجام بدهد. او همچنین از صحبت درباره حضور مدیربرنامه هایش در تهران خودداری کرد.
ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از بازی گفت که او از مشکلات تیمش خسته شده است
در پرتغال ادعا شده است که کریستیانو رونالدو از همسرش جورجینا رودریگز خسته شده و قصد دارد به زودی از او جدا شود.
هافبک فولاد می‌گوید که حق او در جدال با گل‌گهر اخراج نبوده است.
ستاره کروات رئال مادرید از اینکه هر بار در مورد انتقال احتمالی‌اش به النصر از او سوال می‌کنند، کلافه شده است.
بلاژویچ حدود دوسال با سرطان پروستات دست و پنجه نرم می‌کرد. او گفته بود: از نبرد با این بیماری خسته شدم. هشتاد و هشت سال عمر کرده‌ام و میراث قابل توجهی به جا گذاشته‌ام.
مینا به یاد روز آشنایی اش با فرهاد افتاد. خسته بود. پدر جلوی پسر جوانی که به خواستگاری اش آمده بود، بدجوری با او رفتار کرده بود. پدر به خواستگار گفت: مینا خیلی دست و پا چلفتی است. عرضه هیچ کاری را ندارد. اصلاً شعور ندارد. این دختر دایم استراحت می‌کند. او ادامه داد: من دلم نمی‌خواهد پسر مردم را بدبخت کنم. من دلم نمی‌خواهد مردم پشت سرم فحش بدهند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کمتر سابقه داشته یک مربی در استقلال این اندازه اخراج شود، گفت: رفتارهای ساپینتو خسته کننده شده و حرف‌های ما برای او تکراری.
صبر ممفیس دیپای تمام شده و او به باشگاه بارسلونا اعلام کرده که همین زمستان قصد جدایی دارد.
ستاره نروژی سیتی آماده تداوم درخشش برای طی مسیری است که به قهرمانی در لیگ جزیره ختم می شود.
آنخل دی‌ماریا بازی کنار لیونل مسی را بهترین اتفاق دوران فوتبالش می داند و تکرار کرد که او فرازمینی است.
رئیس سازمان برنامه را با توپ و تشر به پارلمان فرا می‌خوانند که چرا به مجلس نیامدی و بودجه اشتغال را نمی‌دهی و او هم سراسیمه خود را به پارلمان می‌رساند و می‌گوید وقتی گفتیم که درآمد‌هایی که پیش‌بینی کرده‌اید خیالی است و به دست نمی‌آید حالا چرا یقه مرا می‌گیرید. از کجا بیاوریم که بدهیم؟
ارسلان بیرون از تیم بود و قهرمان تیم شد. این فوتبال است. نباید خسته شوی. این پیام من برای همه بازیکنان است. اگر تسلیم شوی، انتخابی برای سرمربی نخواهی بود. ارسلان کار کرد و او را به تیم برگرداندم.
محمد مهاجری نوشت: سیدمحرومان کم‌کم دارد به این نتیجه می‌رسد که صابونش دیگر کف نمی‌کند، هرچند که حتی بسیاری از رأی‌دهندگانِ به او ماه‌هاست به آن پی برده‌اند.
امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، معتقد است که رفتارهای رونالدو باعث شده تا هواداران یونایتد نیز دیگر از او خسته و ناامید شده باشند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در پایان دیدار تیمش مقابل بنفیکا علت تعویض شدن لیونل مسی در اواخر بازی را خستگی او اعلام کرد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از ۱۶ روز سکوتش را شکست و از مهاجم ایرانی خود در مقابل انتقادات و حملات به حمایت پرداخت.
خامس رودریگز از بازی در الریان قطر خسته شده و دوست دارد به فوتبال اروپا برگردد. او امروز خودش را به باشگاه والنسیا پیشنهاد کرد.
اریک تن هاخ کریستیانو رونالدو را روی طناب انداخت و او را در مقابل هم تیمی هایش تحقیر کرد.تن هاخ از سیرک رونالدو خسته شده است. او آن را تهدیدی برای کار خود در بازسازی تیم می‌داند.
زن جوان تبعه افغانستان که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد. متهم به قتل قصد داشت با پختن جسد در دیگی، آن را ازبین‌ببرد که ناکام ماند. متهم به قتل ۲۲ ساله با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برد و امیدوار است بتواند با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کند و نزد دختر پنج‌ساله‌اش برگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ