دو هواپیما متعلق به نیروی هواپیمای ایتالیا امروز در حوالی پایتخت این کشور سقوط کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک هواپیمای آب‌نشین شخصی در روسیه لحظاتی پس از برخاستن از رود دودینکا سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان باختند.
شمس‌نژاد، معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه پیام گفت: بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام کرج دو سرنشین آن جان باختند علت سقوط فنی بود.
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان باختند.
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان باختند.
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان باختند.
یک هواپیمای کوچک بعد از ظهر دوشنبه در نزدیکی روستای اولد هاربر، در سمت جنوب شرقی جزیره کودیاک آلاسکا، سقوط کرد و دو نفر کشته شدند.
ارتش و دادستان منطقه اعلام کردند که سه نفر از جمله دو نظامی روز شنبه بر اثر سقوط هواپیمای سبک در منطقه تپه ای در جنوب فرانسه کشته شدند.
سقوط دو تیم معروف لیگ برتر ایران به دسته سه!
ارتش آمریکا از سقوط دو بالگرد نیروهای خود در ایالت کنتاکی در جنوب این کشور خبر داد.
ظهر امروز شنبه در جریان حادثه سقوط یک فروند هواپیمای سبک در جنوب اراضی اشغالی، دو اسرائیلی کشته شدند.
مقایسه عملکرد دوومیدانی ایران در چند دوره اخیر رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا نشان می‌دهد که ورزشکاران امسال ضعیف‌ترین نتیجه را ثبت کردند.
رسانه‌های هندی اعلام کردند در جریان رزمایش ارتش این کشور، دو جنگنده نیروی هوایی ارتش سقوط کرده، اما کسی آسیب ندیده است.
یک فروند هواپیمای آموزشی در فرخ آباد شهرستان فردیس البرز سقوط کرد و دو سرنشین آن در سلامت کامل هستند.
دو روز بی‌خبری در خصوص علت سقوط این هواپیما و سرگردانی افکار عمومی و پس از آن، تائید ششلیک به هواپیما از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب شد اعتراضات مردمی شکل بگیرد. روز شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸، یعنی همان روزِ انتشار بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، دانشجویان و اقشاری از مردم در برابر دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و شعار‌هایی سر دادند. تقریباً یک سال بعد از این حادثه، گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش خود نوشت، توضیحات مقامات ایرانی در خصوص وقایع سرنگونی این هواپیما «مملو از تناقض است.
خبرگزاری یونهاپ از سقوط یک فروند هواپیمای سبک تهاجمی نیروی هوایی کره جنوبی و آغاز تحقیقات مقامات نظامی این کشور برای بررسی شرایط این سانحه خبر داد.
قهرمان دو دوره المپیک از سانحه سقوط هواپیما جان سالم به در برد.
قهرمان دو دوره المپیک از سانحه سقوط هواپیما جان سالم به در برد.
یک هواپیمای نظامی روسیه از نوع سوخو-۳۰ روز یکشنبه بر روی یک ساختمان مسکونی دو طبقه در شهر ایرکوتسک سیبری سقوط کرد و دو خلبان آن کشته شدند.
دو خلبان با تجربه در اجرای حرکات آکروباتیک بر اثر گیر کردن دو هواپیما که منجر به سقوط شد جان خود را از دست دادند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از سقوط دو کوهنورد در یخچال یخار کوه دماوند خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عاشقی با شعله‌های نفرت!/ جنازه کودک ۷ ساله بین اسباب بازی‌ها پیدا شد!/ کلاهبرداری با عضویت در گروه دوستیابی/ ۴۵ ماه حبس؛ حکم مادر بابک خرمدین/ سرقت ۲ میلیاردی پرستار خانگی/ کلاهبرداری میلیاردی با رسید ساز جعلی/ ۳ شرط برای بخشش قاتل
سقوط دو پله‌ای تیم ملی فوتبال در رنکینگ فیفا
رأس ساعت ۸ صبح امروز (سه‌شنبه، ۳ خرداد) یک فروند هواپیمای آموزشی اف-۷ پایگاه هشتم شکاری اصفهان در اطراف انارک نائین دچار حادثه می‌شود که متأسفانه دو خلبان این هواپیما سرهنگ دوم زمانی و ستوان یکم بای به شهادت می‌رسند.
پس از نمایش مستند "بر سرخاک" که درباره موضوع چالش برانگیز فرسایش خاک است، علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه نگار که اجرای این برنامه را برعهده داشت، یادی کرد از خبرنگاران از دسته رفته و همکارانی که در خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در این سال ها به سفر ابدی رفتند و یادآور شد: امروز که اینجا جمع شدیم، سالگرد سقوط هواپیما سی ۱۳۰ خبرنگاران و از دست دادن دو همکارانمان حسن قریب و اسماعیل عمرانی هم هست و حالا اینجا جمع شدیم برای فقدان دو همکار دیگرمان که کمتر از یک سال است که آنها را از دست داده ایم، مهشاد کریمی و همکار عزیزش ریحانه یاسینی (خبرنگار ایرنا) که در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه از دنیا رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ