من همین امسال هم پیشنهاداتی داشتم؛ یکی نفت آبادان پیش از آقای تاوارس و دو پیشنهاد هم از دو تیم لیگ یکی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود واریز رقم چند میلیاردی به حساب باشگاه استقلال، اما آنها قادر به استفاده از این مبلغ نیستند.
با وجود واریز رقم چند میلیاردی به حساب باشگاه استقلال، اما آنها قادر به استفاده از این مبلغ نیستند.
با اینکه فرهاد مجیدی مدعی شده بود که از تیم استقلال بازیکن نمی‌گیرد اما شاه ماهی استقلالی‌ها را به تیم خود برد.
درحالی‌که دربی هفته پنجم برگزار می‌شود، اما به نظر می‌رسد رقابت حساس استقلال و پرسپولیس از همین روز قرعه‌کشی کلید خورده است.
شاید کمیته داوران تصور می‌کرد با انتخاب اشکان خورشیدی به نوعی سبب آرامش استقلالی‌هایی شود که این روز‌ها به شدت نگران داور دربی هستند، اما این تصمیم هم با نگرانی بسیاری از استقلالی‌ها همراه شده و بسیاری به سوابق پرسپولیسی اشکان خورشیدی اشاره می‌کنند ومعتقدند این داور به شدت طرفدار پرسپولیس است
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
در تمرین امروز استقلال یک اتفاق ویژه رخ داد که روحیه بازیکنان و کادرفنی این تیم را بالاتر برد.
استقلال تهران دربی صدم را به پرسپولیس باخت. تا پیش از این بازی استقلالی‌ها گمان می‌کردند مدعی قهرمانی هستند اما اعداد و ارقام چیز دیگری می‌گوید.
استقلالی‌ها در شرایطی تمرینات خود را برای با ذوب آهن انجام می دهند که مشکلات زیادی در این باشگاه وجود دارد.
ستاره آبی‌ها کسی بود که شاید هیچکس تصور آن را نداشت اما میرزایی با حضور ناگهانی در ترکیب ورق را به سود آبی‌ها برگرداند.
۲۳۰ روز پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال می‌توان تحلیل کاملی از عملکرد ساپینتو داشت.
رضا اسدی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و توپ با برخورد به صالح حردانی به محمد قنبری بازیکن تراکتور رسید و این بازیکن با یک ضربه فنی خود، دروازه حسینی را باز کرد، ابتدا کمک داور به گمان اینکه پاس را اسدی داده، آفساید اعلام کرد که این موضوع با اعتراض بازیکنان و نیمکت‌نشینان تراکتور همراه شد، اما داور مسابقه گل را تائید کرد.
سرمربی تیم استقلال قصد داشت، در تعطیلات به بهانه جام جهانی تیم استقلال را به پرتغال ببرد و دو سه بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری برگزار کند، اما باشگاه استقلال به نظر می‌رسد به خاطر مشکلات مالی این برنامه را لغو کرده است
لیست کی‌روش یک استقلالی دیگر هم دارد. او محمدحسین کنعانی‌زادگان است که برای استقلال دو بازی در لیگ برتر هم انجام داد، اما به دلیل مصدومیت در نهایت این باشگاه را ترک کرد و دو فصل بعد دوباره به ترکیب تیم رقیب پیوست
استقلالی‌ها پیش از این دو مرتبه پول محمد محبی را در یک هفته اخیر به حساب سانتاکلارا پرداخت کرده بودند، اما از آن جا که این پول‌ها برگشت می‌خورد این بار از طریق یک واسطه اروپایی این پول را پرداخت کردند.
باشگاه استقلال طی ۲ نوبت تلاش کرد این پول را بپردازد، اما هر ۲ بار این پول برگشت خود تا به حساب این باشگاه پرتغالی واریز نشود.
بر اساس خبر‌های رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال کمیته استیناف با بخشش ریکاردو ساپینتو موافقت نکرده است و این مربی در بازی با آلومینیوم اراک هم محروم است، اما ممکن است جریمه نقدی این مربی تعدیل پیدا کند.
باشگاه استقلال دوبار به نادری نامه‌ای ارسال کرده است تا طلبش را به این باشگاه بپردازد و استقلال بتواند پول کورتریک را بدهد، اما تاکنون اقدامی از سوی این بازیکن نشده است.
محمدحسین زواری بازیکنی است که در ابتدای فصل با استقلال قرارداد امضا کرد، اما به دلیل مصدومیت از تمرین این تیم دور بود.
اگرچه استقلالی‌ها در هفته هشتم موفق به شکست فولاد نشدند اما محبی مثل ۳ بازی گذشته در ترکیب استقلال درخشید.
مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
یامگا طبق قراردادی که با باشگاه استقلال دارد قرار بود چهار هفته پیش مبلغ ۱۰۰ هزار یورو به حسابش واریز شود، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.
ساپینتو در بدو ورودش به ایران قصد ادامه با همان سیستمی را داشت که برای استقلالی‌ها آشنا، اما برای وی نامانوس بود اما در هفته سوم به سیستمی بازگشت که شگرد آن را دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ