دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان زنجان گفت: گام نخست، کار در ادارات آغاز شده و در مرحله بعد صنوف نیز به این چرخه وارد می‌شود، البته امور منطبق با فرهنگ و ظرفیت مناطق خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشجوی دکتری مطالعات زنان گرایش حقوق زن در اسلام یادداشتی درباره موضوع حجاب ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: پیرامون امر به معروف و نهی از منکر، باید گفت این واجب شرعی هم در حاکمیت و هم از سوی مردم باید به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: پیرامون امر به معروف و نهی از منکر، باید گفت این واجب شرعی هم در حاکمیت و هم از سوی مردم باید به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.
طیفی از نمایندگان مجلس براین اعتقادند که لایحه از بازدارندگی کافی برخوردار نیست و گشت‌های پلیس، مانند آنچه در روز‌های اخیر ازسوی پلیس درحال اجراست، باید برقرار باشد تا ضمانت اجرایی کافی برای اجرای قانون حجاب و عفاف وجود داشته باشد. این طیف معتقدند پلیس باید برای برخورد با هنجارشکنان از یگان‌های مخصوص و آموزش‌دیده استفاده کند و اگر «تذکر» در اصلاح رفتار هنجارشکنان مؤثر نبود، فرد متخلف برای برخورد قانونی مناسب، به دستگاه قضایی معرفی شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: حجاب یک حوزه اجتماعی و فرهنگی است و صرفاً برای معدود افرادی که اصرار و پافشاری بر هنجار شکنی می‌کنند اقدامات سلبی انجام خواهد شد.
رئیس قوه قضائیه گفت:همه باید تلاش کنیم مصوبات و قوانین موجود برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، اجرایی شوند و رخصوص برخی ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله مقوله عفاف و حجاب، قانون داریم.
کارشناس مسائل فقهی و شرعی طی یادداشتی گفت: حجاب، موجب آزادی زن از کلیشه شدن جنسیت او در نگاه جامعه است تا با کرامت انسانی خود حرکت کند.
کارشناس مسائل فقهی و شرعی با بیان اینکه حجاب؛ مدیریت تمایل و بلوغ جنسیت است، گفت: حجاب به مثابه یک «رویکرد» مطلوب، فراتر از پوشش است و مجموعه‌ای از دستورات رفتاری و قلبی را در بر می‌گیرد.
پژوهشگر مطالعات زنان با اشاره به اینکه حجاب، انرژی هسته‌ای فرهنگی است، گفت:رشد شاخص‌های کمی و کیفی پیشرفت زن ایرانی، حاصل حیا مداری و عفاف ورزی زنان و مردان ایرانی است.
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: حجاب اصل شرعی و دینی است و انتظار می‌رود کمیسیون‌های فرهنگی و قضائی مجلس شورای اسلامی این موضوع را دنبال کرده تا به نتیجه برسد.
وقتی گفته می‌شود آقایی نباید در واگن مخصوص بانوان سوار شود این یک الزام و طبیعی است و در حمل و نقل درون شهری نیز باید مورد توجه باشد و استاندار نظارت کنند.
این بانوان دست نوشته‌های در دست دارند که بر روی آن‌ها شعار‌هایی در حمایت از حجاب و عفاف نوشته شده بود از جمله «هدف دشمنان نابود کردن استقلال، هویت و آزادگی زن مسلمان است».
خطیب جمعه قم با بیان اینکه حجاب نمادی از زیست ایمانی و هویت ایرانی و انقلابی است، گفت: حجاب محدودیتی کوچک برای آزادی های بزرگ است و زنان، این را در انقلاب اسلامی فهمیدند.
امام جمعه موقت تهران گفت: حجاب و عفاف رکن و ستون اقتدار و عزت خانواده است لذا باید دغدغه یکدیگر را داشته باشیم و با هم پیروزی و عزت را تجربه کنیم.
وزارت کشور در بیانیه‌ای بیان کرد: از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر، دستگاه قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط در مواجهه با معدود هنجارشکان حمایت خواهیم کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید قانون حجاب و عفاف را مراعات کنند و قوه قضاییه هم لازم است به این موضوع ورود کند تا قوانین حجاب و عفاف اجرایی شود.
ایسنا تصویری متفاوت از حجاب دو وزیر زن زیمبابوه‌ای در ایران منتشز کرد. محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزرای «اطلاعات و ارتباطات» و «صنایع و تجارت» زیمبابوه دیدار کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید به حجاب و عفاف توجه بیشتری شود و کم کاری و سهل انگاری در این زمینه اشتباه است.
صدیق با اشاره به بیش از ۵هزار واحد صنفی پوشاک که در زیر مجموعه اتحادیه پوشاک البرز قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه ۷۰ درصد واحد‌های صنفی پوشاک در پاساژ‌ها مشغول به فعالیت هستند باید بیشتر رعایت کنند و مدیریت شود که با چند مورد بی‌حجابی، این مشکل همه‌گیر نشود.
رئیس دیوان عالی کشور گفت:حجاب محدودیت نیست و برای حفظ جایگاه واقعی و ارزش زنان است زن گوهر گرانبهایی است که پوشیده بودنش، موجب کرامت و حفظ شخصیت و مقام بیشتر زنان می‌شود
عضو شورای شهر کرج گفت: شهر کرج امروز به مانند سایر کلانشهر‌ها دارای ترافیک شدید می‌باشد مخصوصا هسته مرکزی شهر، متراکم از مراکز تجاری، اداری و درمانی که نیاز روزمره مردم به حساب می‌آید، تردد مضاعفی را دارد بنابراین نوع سفر با هدف کار، خرید مایحتاج روزانه و هفتگی و گاهاَ گردشگری باعث می‌شود تعداد سفر‌های به درون مرکز شهر به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر حساب کاربری دونالد ترامپ را احیا کرد. اما رییس جمهور سابق آمریکا اعلام کرده علاقه ای به بازگشت به توئیتر ندارد و شبکه اجتماعی مخصوص خود را راه اندازی کرده است.
مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر حساب کاربری دونالد ترامپ را احیا کرد. اما رییس جمهور سابق آمریکا اعلام کرده علاقه ای به بازگشت به توئیتر ندارد و شبکه اجتماعی مخصوص خود را راه اندازی کرده است.
احمد جانجان، کارشنانس بازار سرمایه، در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک با بیان اینکه هم اکنون طرحی در مجلس شوراری اسلامی در حال بررسی است تا بورس کالا را از زیر نظر وزارت اقتصاد خارج و به وزارت صنعت و معدن و تجارت منتقل کنند اظهار کرد: طرح مجلس با عنوان «تنظیم بازار کالا‌های مشمول الزام عرضه در بورس‌های کالایی» فساد آشکار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ