روز گذشته اتفاق عجیبی در حاشیه بازی ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان رخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با حمله پهپادی، فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد را هدف قرار داده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.
یک عکاس حیات وحش با انتشار تصویری از یک تمساح در دهان یک جگوار نوشت: تمساح غذای مورد علاقه جگوار، طعمه آسانی نیست. حیله گری و قدرت برای موفقیت این شکارچی در شکار ضروری است. جگوار ستار حیات وحش پانتانال است.
روی کین، کاپیتان سابق منچستریونایتد، نسبت به اعتراض محمد صلاح برای تعویض واکنش نشان داد.
روی کین، اسطوره منچستریونایتد، واکنش باورنکردنی به عصبانیت محمد صلاح پس از تعویض برابر چلسی نشان داد.
تحقیقات پژوهشگران آمریکایی نشان می‌دهد، گرمایش جهانی طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۹۹ باعث افزایش ۲۲ هزار مورد قتل، ۱.۲ میلیون مورد خشونت شدید، ۲.۳ میلیون حمله و درگیری با خشونت متوسط به میانگین این نوع جنایات در آمریکا خواهد شد.
موشک فالکون ۹ بدون مشکل و با حمل ۱۵ ماهواره استارلینک از روی زمین بلند شد و مرحله بالایی آن بر اساس برنامه‌ریزی‌ها به‌خوبی و ۹ و نیم دقیقه بعد از پرتاب به زمین بازگشت و به صورت عمودی روی سکوی بدون سرنشین متعلق به اسپیس ایکس و لنگرانداخته در بندری در فلوریدا فرود آمد.
یک مرد جوان که با چاقو قصد حمله به یک دختر جوان در فروشگاه داشت؛ با برخورد شجاعانه دختر روبرو شد.
صحنه‌ای بسیار جالب و دیدنی از مواجهه جالب پلنگ با گله‌ بابونها و حمله بابونها به پلنگ، لحظات باورنکردنی را رقم زد./چندثانیه
تونی کروس : برکناری کان آن هم به این شکل، باورنکردنی و شرم‌آور است
موعود بنیادی‌فر با ادبیاتی تند و باورنکردنی به اظهارات کارشناسان داوری پاسخ داده است.
یک شیر کنار چاه آبی مشغول استراحت بود که ناگهان فیلی از راه رسید تا آب بنوشد. شیر متوجه فیل شد و از ترس حمله این حیوان عظیم الجثه پنهان شد. در نهایت فیل متوجه حضور شیر شد و شروع به فریاد زدن کرد و به سوی شیر بی نوا حمله برد.
یک هایپرلوپ فوق سریع در چین توانسته است با موفقیت اولین آزمایش خود را پشت سر بگذارد. این قطار سریع‌السیر در نهایت قرار است امکان حمل مسافر و بار با سرعتی در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر بر ساعت یا حتی سریع‌تر را داشته باشد.
تصویری از یک نیسان منتشر شده است که یک دستگاه پژو را بار خود کرده! نکته جالب توجه اینکه راننده نیسان با طناب نیز امنیت بار خود را تامین کرده است.
سرمربی سابق تیم تیم ملی با انتشار پست تندی در اینستاگرام به صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
این گزارشی از اتفاقات باورنکردنی در لیگ دسته سوم ایران است که میلاد میداوودی آن را روایت می‌کند.
بخش دوم مصاحبه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با پیرس مورگان منتشر شد و او به شکل علنی به اریک تن‌هاخ و مالکان و مدیران منچستریونایتد حمله کرده است.
روی زشت و تلخ ورزش این بار در صربستان خود را نشان داده است.
این فیلم لحظه باورنکردنی را نشان می‌دهد که نیرو‌های متخصص اوکراینی از تیپ ۳۶ تفنگداران دریایی یک بمب ۱۱۰۰ پوندی (۵۰۰ کیلوگرمی) روسیه را در منطقه خرسون منفجر می‌کنند. طبق اعلام مقامات ارتش اوکراین یک بمب FAB-۵۰۰ روسی در نزدیکی روستایی در منطقه خرسون که در جریان ضد حمله از اشغال خارج شده بود، به طرز ماهرانه‌ای خنثی شد.
با اضافه شدن قایدی و محبی و آمادگی کاوه، ترکیب خط حمله استقلال به شکل باورنکردنی جذاب و خطرناک خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ