بر اساس یک مطالعه جدید، با کوبیدن فضاپیما به سیارک­‌های بالقوه مرگبار می‌توان زمین را از شر آن­‌ها نجات داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک فیزیکدان ایتالیایی به نام کارلو رووِلی، در کتابی با عنوان «نظم زمان» پیشنهاد می‌دهد که ادراک ما از زمان ـ این حس که زمان همیشه رو به جلو در حرکت است ـ می‌تواند ناشی از فرافکنی‌های فردی ما باشد. هرچه باشد، وقتی در کوچک‌ترین مقایس به واقعیت نظر می‌کنیم (حداقل استفاده از معادله‌ها جاذبه کوآنتومی)، زمان ناپدید می‌شود.
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
شریعتمداری نوشت: در این زمینه پرسشی از تهیه‌کنندگان محترم لایحه در میان است که آیا تصور می‌کنند این جرایم نقدی می‌تواند مانع کشف حجاب باشد؟! آنهم از سوی کسانی که کشف حجاب را به عنوان یک ماموریت انجام می‌دهند؟! و آیا تامین این مبالغ ناچیز و حتی صد‌ها و هزاران برابر آن برای سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن که از کشف حجاب و گسترش آن به عنوان بخشی از یک جنگ ترکیبی علیه مبانی اسلام و نظام و مردم این مرز و بوم استفاده می‌کند، کمترین زحمتی دارد؟!
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا دولت بایدن بازگشایی سفارت‌خانه ایران در عربستان سعودی در پی توافق دو کشور برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک را به عنوان یک کانال ارتباطی با ایران در نظر می‌گیرد و آیا این موضوع می‌تواند موجب تسهیل امور در این زمینه شود، گفت: «ما همواره گفتمان مستقیم و دیپلماسی را، از جمله میان ایران و دولت‌های منطقه تشویق کرده‌ایم. تبادل سفرا گام تعجب‌آوری در روند این گونه گفتمان نیست.»
مجموع پالس‌های مخابره شده در چند وقت اخیر و واقعیات میدانی بیش از هر گزینه دیگری نویددهنده گام برداشتن طرفین در مسیر «توافق موقت» است. این سناریو، با توجه به نزدیک زمان انتخابات آمریکا، مطلوب‌ترین سناریو برای کاخ سفید خواهد بود؛ چرا که دموکرات‌ها می‌توانند از آن به عنوان دستاوردی در عرصه سیاست خارجی خود یاد کنند. در حالی‌که این سناریو برای ایران مطلوب‌ترین گزینه نیست، می‌تواند در دسترس‌ترین گزینه باشد
یکی از مهم‌ترین اقدامات، کاهش سهم کالا‌های مهم و تأثیرگذار در سبد هزینه خانوار از جمله مسکن برای افزایش آستانه تحمل آنان است تا نظام حکمرانی مجال یابد بی‌آنکه این آستانه بشکند، دست به تصمیمات اساسی و از جمله اصلاح روند رشد بی‌رویه شتاب مصرف انرژی در کشور بزند. راستی چرا دولت و مجلس و اصولاً حاکمیت برای ساماندهی به وضعیت آشفته وکمرشکن تحت سیطره مافیای زمین و مسکن و مقابله با فعالیت‌های سفته بازانه و سوداگرانه در این بخش که بیشترین نقش را در افزایش هزینه‌های خانوار دارد، اقدام شایانی صورت نمی‌دهند؟!
طبق قانون مدنی ایران، مرد به‌موجب عقد نکاح موظف است به همسر خود نفقه پرداخت کند. البته در شرایطی ممکن است مرد معاف از پرداخت مهریه شود. آن هم در شرایطی است که زن طبق قانون ناشزه شناخته شده و در مقابل همسر خود تمکین نکند.
به نظر می‌رسد موضع اروپا و آمریکا هم همین است. این که چرا این کشور‌ها چنین موضعی می‌گیرند یک دلیل فنی دارد؛ آن‌ها می‌خواهند بدانند که آیا با احیای برجام ایران می‌تواند به لحاظ فنی از منطقه گریز هسته‌ای دور شود یا خیر
براساس قوانین کشور ما، حق طلاق با مرد است. یعنی مرد تصمیم گیرنده طلاق و جدایی است. به این ترتیب مرد هر زمان که بخواهد می‌تواند درخواست طلاق همسر را به دادگاه ارائه دهد و در صورت پرداخت تمامی حقوق زن (مهریه، نفقه، اجرت‌المثل و ..) از همسر خود جدا شود. اما آیا اگر زنی این حق را داشته باشد، می‌تواند طلاق بگیرد؟ یا به‌طور کلی برخورداری از این حق برای زن چه مزایایی دارد؟
تغییرات سبک زندگی و جراحی کاهش وزن می‌تواند وزن را کاهش داده و منجر به برگشت دیابت نوع ۲ برای برخی افراد شود.
با پیشرفت روند جوانه زدن، سیب زمینی چروکیده و کوچک می‌شود، زیرا نشاسته موجود در آن به قند تبدیل شده و فرصت رشد بیشتر جوانه‌ها فراهم شده است. اگر سیب زمینی را در این شرایط مشاهده کردید از مصرف آن خودداری کنید، زیرا طعم خوبی نخواهد داشت. از این قسمت‌های سبز می‌توان برای کاشت و رشد یک سیب زمینی جدید پرورش داد.
به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ایالات متحده و روسیه می‌توانند به میزان دو برابر افزایش یابند. "هانس کریستنسن" مدیر پروژه اطلاعات هسته‌ای آن فدراسیون می‌گوید در آن صورت هر کشوری می‌تواند به طور چشمگیر و سریعی تعداد تسلیحات هسته‌ای آماده پرتاب خود را ظرف مدت زمان کوتاهی افزایش دهد.
لیست طرز تهیه ی انواع غذا با کشک به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان چند غذای متنوع و خوشمزه‌ را با آن آماده کنید. آیا می‌دانید با کشک چه غذاهایی را می‌توان درست کرد؟
ده‌ها هزار نفر حساب‌های مربوط به زمین تخت‌گرایی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند و در سال‌های اخیر، ظاهرا اقبال به این ایده زیاد شده است. اما اگر تعصبات را کنار بگذاریم و بخواهیم از چشم کسانی که مایل به این باورند، به جهان نگاه کنیم، اصلا چنین چیزی می‌تواند واقعیت داشته باشد؟
درباره اروپا هم آنچه مشاهده می‌شود، صرفا یک نمایش قدرت است. اروپایی‌ها در تلاش هستند فشار بر ایران را تا حدی افزایش دهند که زمینه برای یک مذاکره و توافق مناسب فراهم شود. البته به نظر من عملا تا این جای کار طرف اروپایی و امریکایی تا حدود بسیار زیادی موفق بودند. آن‌ها سونامی از فشار بر ایران به راه انداختند که به جرات می‌توان گفت طی این ۴۳ سال بی‌سابقه است و ایران هیچ وقت تحت این میزان فشار نبوده است
این می‌تواند بزرگ‌ترین انقلاب در صنعت هوانوردی از زمان اختراع موتور جت باشد، اما هنوز راه زیادی تا پرواز هواپیما‌های مسافربری برقی پیش از پرواز به آسمان وجود دارد.
آلرژی غذایی می‌تواند در حد یک کهیر کوچک بعد از خوردن شیر باشد و یا شوک شدید آلرژی (حمله آنافلاکسی). داشتن آلرژی به مواد خوراکی در بهترین حالت، اگر از نوع خفیف باشد دست و پاگیر است و اگر از نوع حاد باشد می‌تواند با خطر مرگ همراه باشد. ما از متخصصان پرسیدیم آیا آلرژی‌هایی وجود دارند که در طول زمان از شدتشان کم شود؟
اکثر جوانانی که در سال جاری علیه محدودیت‌های کووید اعتراض کردند از آن اعتراض مرگبار بیش از ۳۰ سال پیش خاطره‌ای در ذهن ندارند و یا اصلا در آن زمان متولد نشده بودند و هیچ تصویری از اعتراض در میدان تیان آنمن که توسط رژیم در اخبار و گزارش‌ها سانسور شده در ذهن نداشته‌اند. به نوعی، خطرناک‌ترین شوک برای شی می‌تواند بیداری سیاسی بسیاری از ذهن‌های جوان و تحصیل کرده باشد که آماده هستند به طور علنی علیه او ظاهر شوند.
اما اگر قرار باشد، این فیلترینگ همچنان ادامه داشته باشد، کسب و کار‌های ایرانی با ضرر بسیار هنگفتی روبرو می‌شوند که این موضوع اجتناب ناپذیر است، از سوی دیگر هرچند تاکنون آلترناتیو‌هایی برای این موضوع در نظر گرفته شده، اما اینکه این جایگزین‌ها بتوانند کاری که گوگل انجام می‌دهد را با این وسعت و حجم انجام دهند، خود باید مشخص شود، اما به هر حال در این زمینه باید دید که آیا فیلترینگ ادامه خواهد یافت یا اینکه با آرام شدن اوضاع می‌توان، دوباره این سرویس‌هایی که فیلتر شده‌اند، رفع فیلتر می‌شوند.
پرسش پیش رو این است که آیا چارلز سوم می‌تواند حمایت عمومی از خاندان سلطنتی را در سراسر بریتانیا و کشورهای مشترک المنافع حفظ کند یا خیر.
در حال حاضر افزایش ملی گرایی و موضع قاطعانه و تهاجمی حکومت چین بدان معناست که ایالات متحده احتمالا باید زمان بیش تری را برای مدیریت رقابت ابرقدرت خود صرف کند. با این وجود، با خودداری از اهریمن سازی ایدئولوژیک، دوری جستن از تشبیهات گمراه کننده جنگ سرد و حفظ اتحاد‌های خود، آمریکا می‌تواند از پس این چالش برآید.
آنچه اکنون مهم است، واکنش هنرمندان چه در سینما و چه در تلویزیون است و اتفاقی که برای لرستانی رخ می‌دهد، یک آموزش بزرگ خواهد بود؟ آیا با هویت یابی یک چهره مشهور احترام گذاشته می‌شود و او همچنان در حرفه‌ بازیگری می‌تواند فعالیت کند یا همکارانش پشتش را خالی می‌کنند؟ این پرسش کلیدی است که زمان به آن پاسخ می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ