نوزدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا با کسب سه مدال برنز و صعود دو نماینده ایران به دیدار نهایی این رقابتها همراه شد.
مراسم قرعه کشی مسابقات قهرمانی آسیا 2023 صبح امروز انجام شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
نظامیان صهیونیست امروز برای دویست و نوزدهمین بار پیاپی ضمن یورش به روستای العراقیب در صحرای نقب اقدام به تخریب آن کردند.
جشن مدیران تولید از رویدادهای معتبر صنفی است که در دوره های گذشته با حضور پرشمار سینماگران، هنرمندان و مسئولین برگزار گردیده است.
تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها برای چهل و چهارمین بار در تاریخ برابر ژاپن قرار خواهد گرفت.
پورتو با پیروزی 2-0 برابر براگا در فینال جام حذفی پرتغال، برای نوزدهمین بار در تاریخ خود قهرمان این رقابت‌ها شد.
نوزدهمین جشنواره «گل و گلاب تهران» با هدف شناساندن ظرفیت‌های گردشگری منطقه ۲۲، ترویج فرهنگ‌های سنتی - اسلامی، آشنایی با سبک زندگی اقوام و ایجاد نشاط اجتماعی در دریاچه چیتگر برگزار می‌شود.
یک ایرانی نوزدهمین شطرنج‌باز برتر دنیا شد
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، با محور ویژه «مدیریت نوآوری و توسعه دانش‌بنیان کسب‌وکارها»، با حمایت ایرانسل در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، با محور ویژه «مدیریت نوآوری و توسعه دانش‌بنیان کسب‌وکارها»، با حمایت ایرانسل در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
دو آلاینده اصلی در شهر تهران آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون و ازن هستند که به ترتیب برای فصول سرد و فصول گرم سال به حداکثر مقدار خود می‌رسند که عمدتا هم از فعالیت‌های انسانی و احتراقی نشات می‌گیرند.
نوزدهمین گروه داوطلب از عوامل کادر پزشکی درمانی امروز دوشنبه اول اسفند ماه عازم عتبات عالیات خواهند شد.
نوزدهمین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی کاسپین
کریم بنزما با گلی که دیشب به بیلبائو زد، حالا دومین گلزن برتر تاریخ رئال در لالیگاست و خود را به کریستیانو رونالدو نزدیک‌تر کرد.
هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور با برگزاری چهار دیدار خاتمه یافت.
قم- رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم از انتخاب این استان به عنوان میزبان نوزدهمین دوره مسابقات پرورش اندام باشگاه های کشور خبر داد.
در پانصد و نوزدهمین جلسه شورای رقابت در ۱۷ آبان ماه، شورای رقابت پیرو وصول شکایات در خصوص اجرا نشدن مفاد مصوبه ۵۰۹ شورای رقابت با موضوع درج مبالغ اضافی در قبوض تلفن ثابت و اخذ آن از مشترکین، رأی به محکومیت شرکت مخابرات در ارتکاب رویه ضد رقابتی داده و برای توقف اجرای این تصمیم غیرقانونی، از قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور درخواست رسیدگی کرده است.
شورای رقابت در پانصد و نوزدهمین جلسه خود در ۱۷ آبان ماه، شرکت مخابرات را به ارتکاب رویه ضدرقابتی محکوم کرد.
شورای رقابت در پانصد و نوزدهمین جلسه خود در ۱۷ آبان ماه، شرکت مخابرات را به ارتکاب رویه ضدرقابتی محکوم کرد.
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه «ایپاس» ۲۵ تا ۲۸ مهرماه
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در نودمین جلسه صحن شورای شهر تهران به موضوع ترافیک اشاره کرد و خواستار تصمیمات جدی و شجاعانه از سوی شهرداری تهران در مسئله ترافیک شد.
اعضای شورای شهر تهران در نودمین جلسه شورای شهر نسبت به اظهارات شهردار تهران واکنش نشان دادند.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش یک ساله از اهم اقدامات و برنامه‌های آتی شهرداری تهران توسط زاکانی در نودمین جلسه شورا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ