رییس جمهور در نشست خبری گفت: آمار بیکاری از هشت و نهم درصد به ۸.۲ درصد رسیده است، یعنی ۷ درصد کاهش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان تراکتور تبریز با وجود اشتباه محرز در جریان بازی با پرسپولیس از سوی طرفداران متعصب تراکتور بخشیده شد.
اعلام رقم هزینه استقلال در فصل بیست و یکم  از سوی حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی برای علی خطیر دردسرساز شد.
رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به امان، سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به چین را اشتباهی راهبردی خواند.
اظهارات آقای میرسلیم یعنی بین ۲۰۶ و لندکروز فرقی نیست ، شاید بتوان گفت در مناظره این جمله یک اشتباه سهوی بود اما ایشان نه تنها در مصاحبه هایشان این جمله را اصلاح نکردند بلکه واقعا از نظر ایشان آنطور که بنظر می رسد هیچ فرقی بین ۲۰۶ و لندکروز نیست.خُب اصرار بر این صحبت قطعا تبعاتی دارد.
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های یونان درباره مبلغ قرارداد ۲ میلیون یورویی «مارینوس اوزونیدیس» و دستیارانش با باشگاه گل‌گهر واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های یونان درباره مبلغ قرارداد ۲ میلیون یورویی «مارینوس اوزونیدیس» و دستیارانش با باشگاه گل‌گهر واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های یونان درباره مبلغ قرارداد ۲ میلیون یورویی «مارینوس اوزونیدیس» و دستیارانش با باشگاه گل‌گهر واکنش نشان داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت به سوی مردمی‌سازی اقتصاد مدتی است در ایران آغاز شده اما این حرکت کند است، البته در این مسیر نباید مردمی‌سازی را با خصولتی‌سازی اشتباه بگیریم.
خطای ثانیه‌های پایانی مدافع میانی استقلال در روز کاپیتانی بار دیگر تیغ تند انتقادات را به سوی این بازیکن برگرداند.
اشتباه مرگبار سالیبا در بازی با برایتون که منجر به گل دوم حریف شد، آرسنال را در دقایق پایانی به دردسر انداخت.
چه دیواری کوتاه‌تر از حسن روحانی و وزیرانش! اصلا آن‌ها بدترین عملکرد تاریخ ایران معاصر را در مملکت داری داشته‌اند! هر چه هست و نیست را باید در روحانی و برنامه‌های اشتباه دولتش پی‌جویی کرد! به بیان ساده‌تر، دولت حسن روحانی تماما بحران بودند، هستند و در آینده خواهند بود! این گزاره‌ها خلاصه‌ای از رویکرد نخست و شاید در دسترس‌ترین تاکتیک دولت‌مردان رئیسی در مواجه با مشکلات و مسائل بوده است. تنها کافیست به اظهارات هر یک از وزرا در مواجهه با هر گونه انتقاد نگریست و دید که چگونه انگشت اتهام را به سوی دولت سابق دراز می‌کند.
معاون ارزیابی خدمات گردشگری با تصحیح اشتباه وزیر اقتصاد در ارتباط با اعلام صدور اولین مجوز گردشگری به‌طور خودکار از سوی درگاه ملی گفت: سامانه‌های گردشگری به درگاه ملی مجوزها متصل هستند.
عباس عبدی نوشت: ناچیز گرفتن واقعیت پوشش زنان از سوی نهاد‌های رسمی و حکومت و حتی سرزنش کردن و تخطئه آنان، یک روال عادی و جاری بود. به جز در انتخابات و راهپیمایی‌ها، همواره سعی می‌کردند آنان را نادیده بگیرند. نفی عینیت، موجب نابودی آن نمی‌شود، بلکه ما را از فهم آن محروم می‌کند.
رئیس سازمان انرژی اتمی بابیان اینکه این اقدام اشتباه و تصویب قطعنامه علیه کشورمان همانطوریکه پیش‌تر هم گفته شده بود، پاسخ محکمی از سوی ایران به همراه خواهد داشت، گفت: برنامه‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مطابق قانون اقدام راهبردی مجلس پیش می‌رود و صدور قطعنامه‌های متعدد علیه ایران در پیشبرد این برنامه‌ها خللی ایجاد نخواهد کرد.
تبریز-بو و طعم بد آب تبریز بنابه گفته شهروندان همچنان ادامه دارد، رسانه ملی هم اعلام کرد ۵۴ درصد آب مشترکین تبریز بوی بدی دارد اما مسئولین آب و فاضلاب آذربایجان شرقی این موضوع را نمی‌پذیرند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان تهرانی گفت: یک اشتباه از سوی بازیکنان استقلال باعث خواهد شد تا این تیم قهرمانی را از دست بدهد.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: دستگاه ها باید موظف باشند دقیق ترین و صحیح ترین آمارها را در اختیار تصمیم گیران کشور قرار دهند تا میزان درصد اشتباه در تصمیمات به حداقل ممکن کاهش یابد.
ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج از سوی داور عصبانی شد و با حالت عصبانیت راهی رختکن شد. سرمربی تیم استقلال با وجود عصبانیت در پایان بازی تک تک بازیکنانش را در رختکن آغوش گرفت و به آن‌ها خسته نباشید گفت به خصوص سیدحسین حسینی و به او با جدیت بیشتری نسبت به همه بازیکنان خسته نباشید گفت و از او خواست به خاطر گل خورده ناراحت نباشد.
شهادت سردار سلیمانی و المهندس از سوی آمریکا صرفاً نقض حاکمیت عراق نبود بلکه عراقی ها آن ۲ تن و نیز کمیته های بسیج مردمی (حشد شعبی) را ناجیان خود از ظلم داعش می دانستند.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه از دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگو خبر داد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه از دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگو خبر داد.
دیاکو حسینی کارشناس ارشد سیاست بن الملل به تکرار اشتباه برجامی روحانی از سوی رئیسی انتقاد کرد
علی کریمی در یک استوری انتقادی به حضور بحث‌برانگیز مسئولان در سیل امامزاده داوود واکنش نشان داد.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ