باخت ایران به استرالیا؛ شاگردان صمد به شروع بد خودشان باختند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال ایتالیا ضمن تحسین عملکرد حریف خود، جوانان ایران را شایسته قهرمانی می‌داند.
تیم زیر 19 ساله‌های ایتالیا دومین عنوان قهرمانی اروپا را به دست آورد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شد و برای دومین بار روی سکوی نخست ایستاد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل هلند و در دیداری که بیش از دو ساعت به طول انجامید شکست خورد.
چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با چهار دیدار پیگیری و تیم‌های آرژانتین، آمریکا، ایتالیا و فرانسه مقابل حریفان به برتری رسیدند.
تیم ملی والیبال آمریکا در ست سوم بازی موفق شد ایران را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست دهد تا این بازی در کل ۳ بر صفر به سود آمریکا شود.
باخت سنگین ایران به ایتالیا در لیگ ملتهای والیبال
باخت ایران در فینال فوتبال ساحلی به امارات
نزدیک به ۶۰ نفر در غرق شدن قایق پناهجویان در نزدیک ایتالیا جان باخته اند.
با توجه به شکست قزاقستان در خانه استرالیا، تیم ایران که رفت و برگشت به این حریف اوج گرفته باخته بود، برای چهارمین دوره پیاپی راهی جام جهانی شد.
محسن قادری؛ کارشناس گردشگری و مدیرعامل گروه گردشگری گفت: بلیت پرواز به مقصد قطر هم با استقبال روبه‌رو نشد و بدین‌ترتیب ایران در سفر خروجی و سفر ورودی به جام جهانی قطر جا ماند و بسیاری از دفاتر خدمات مسافرتی باتوجه به هزینه‌کرد برای تبلیغات و... با زیان مواجه شدند علاوه بر اینکه سومین بازی ایران به عنوان یکی از ۳۲ تیم شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم پایان یافت و حتی یک تخت از گردشگری کیش و قشم رزرو نشد.
تیم ملی بسکتبال ایران در پایان پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی و به لطف ثبت باخت فنی برای استرالیا به رده سوم گروه F صعود کرد.
طبق اعلام فدراسیون جهانی بسکتبال، عدم سفر استرالیا به تهران به معنای باخت فنی این تیم تلقی می شود.
تحریم‌های بانکی علیه ایران که شروع شد، دیگر خبری از برند‌های معتبر ورزشی مثل آدیداس و پوما نبود. تیم‌ملی شش‌سال برند‌های مجید، دایی، لیجا ایتالیا و آل‌اشپورت آلمان را پوشید و بعد از مدت‌ها بالاخره با آل‌اشپورت به ثبات رسید و قرارداد بست. قرارداد با آل‌اشپورت برای اولین‌بار باعث شد تا فدراسیون فوتبال دیگر بابت چنین قراردادهایی، پولی پرداخت نکند تا یک قدم رو به جلو در این زمینه برداشت شود.
بازی بعدی تیم ملی مقابل استرالیا خواهد بود که این حریف به دلیل آنچه ناامنی و شرایط اجتماعی ایران خوانده، حاضر به سفر به تهران نشد و احتمالا ۲۰ بر صفر بازنده خواهد شد.
رسانه های انگلیسی بابت شکست تیم ملی کشورشان مقابل ایتالیا و پیروزی ایران برابر اروگوئه، حسابی ناامید شده اند.
مارک لبدوف، سرمربی استرالیایی از هدایت تیم ملی والیبال اسلوونی برکنار شد.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در اولین مسابقه خود در مرحله اصلی رقابتهای قهرمانی جهانی برابر ایسلند صدرنشین گروه Aمتوقف شد.
تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان
خبرهای ضد و نقیض از متروپل مردم را گیج کرد
پدر به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!
تیم جوان شده ایران بعداز باخت ناامیدکننده مقابل هلند، در بازی نسبتا آسان با استرالیا موفق شد ریکاوری کند و دومین برد در لیگ ملت‌های والیبال را مقابل دومین حریف هم‌قاره‌ای کسب کند. برد اول ایران هم مقابل چین رقم خورده بود
انگلیس و ولز، دو هم‌گروه بریتانیایی ایران در جام جهانی بامداد امروز شکست خوردند اما باخت خانگی و تاریخی انگلیس باعث هو شدن گرانترین تیم ملی فعلی دنیا در مالینوکس استادیوم شد.
معادلات جدول لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ بعداز برد ایران مقابل اسلوونی، می‌گوید در صورت باخت امشب صربستان مقابل ایتالیا ، شاگردان عطایی جواز حضور در مرحله بعد را دریافت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ