باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه با هوادار تهران اطلاعیه‌ای صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اضافه شدن دو یا سه بازیکن جدید، استقلال را تبدیل به مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر می کند.
بنس داردای، بازیکن جوان هرتابرلین، مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا قرار گرفته است.
نصف لیگ ایران مشتری سعید عزت‌اللهی! سپاهان هم آمد
با وجود گذشت بیش از چهارماه از دوره مدیریت فعلی فدراسیون شمشیربازی، ترکیب هیات رئیسه این فدراسیون همچنان ناقص است.
پزشک تیم ملی والیبال می‌گوید تقریبا نصف تیم در هفته اول لیگ ملت‌ها بیمار بوده‌اند.
گزارش‌ جدید بانک جهانی حاکی از آن است که کشورهای عضو بریکس از کشورهای عضو گروه جی هفت، در میزان مشارکت در رشد اقتصادی جهان پیشی گرفته‌اند.
ژوزه مورایس در نخستین بازی سال جدید از تمام ملی‌پوشان تیمش در ترکیب اصلی بهره برد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نصف خودروهای عرضه شده در طرح فروش یکپارچه، به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اختصاص دارد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر در حالی اردوهای آماده‌سازی خود برای مسابقات قهرمانی جهان را دنبال می‌کند که در فاصله سه ماهه تا این رقابت‌ها بالاخره می‌تواند از حضور لژیونرها بهره‌مند شود.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر در حالی اردوهای آماده‌سازی خود برای مسابقات قهرمانی جهان را دنبال می‌کند که در فاصله سه ماهه تا این رقابت‌ها بالاخره می‌تواند از حضور لژیونرها بهره‌مند شود.
قم-فرمانده فراجا اظهار داشت: سالانه ۱۷ هزار نفر در حوادث جاده ای کشور جان خود را از دست می دهند که تلاش می شود در دوره جدید این آمار به نصف کاهش یابد.
اصفهان- جریان آب دقایقی پیش به بستر خشکیده رودخانه زاینده‌رود اصفهان رسید و چشم نصف جهان را روشن کرد.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند، او را بزرگترین استعداد در فوتبال مدرن می داند و گفت ارزش واقعی او یک میلیارد یورو است.
نصف پرسپولیس یکجا چقدر فروخته می‌شود؟
سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، به نیمکت‌نشینی‌اش در بازی‌های اخیر واکنش نشان داد.
سهم ۳۸ درصدی کشاورزی از ۶۰ میلیارد متر مکعب آب‌های سطحی ،هزینه تولید آب ۱۰۰۰۰ تومان؛ دریافت از مردم ۱۰۰۰ تومان! و قیمت یونولیت در بازارنصف شد از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
رسانه beIN SPORTS در پخش مسابقات جام جهانی 2022 قطر، به رکوردی تاریخی دست یافت.
زمانی که همه گیری ویروس کرونا به کشورمان رسید و مشخص شد با بحرانی فراگیر و جهانی روبه رو هستیم و باید برای جلوگیری از خسارات‌ سنگین آن، محدودیت‌هایی وسیع را در دستور کار قرار دهیم و در این راستا، توقف فعالیت حضوری در مدارس و آغاز آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت، به نظر می‌رسید که خیلی زود شاهد شکل گیری تغییراتی فراگیر در حوزه آموزش فراگیر در کشورمان باشیم؛ اما این گونه نشد!
زمانی که همه گیری ویروس کرونا به کشورمان رسید و مشخص شد که با بحرانی فراگیر و جهانی مواجهیم و می‌بایست برای جلوگیری از خسارت‌های سنگین آن، محدودیت‌هایی وسیع را در دستور کار قرار دهیم و در این راستا توقف فعالیت حضوری در مدارس و آغاز آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت، به نظر می‌رسید که خیلی زود شاهد شکل گیری تغییراتی فراگیر در حوزه آموزش فراگیر در کشورمان باشیم، اما این گونه نشد.
مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بزرگترین طلبکار از دولت هستیم ، گفت: اعتباری که قرار بود برای اجرای طرح دارویار به تامین اجتماعی بدهند به درستی محقق نشد.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی وارد پنجره مهم و سرنوشت ساز پنجم انتخابی جام جهانی می‌شود که به دلیل برخی جابه‌جایی‌ها و تغییرات، شرایطی متفاوت از دیگر پنجره‌ها دارد.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی وارد پنجره مهم و سرنوشت ساز پنجم انتخابی جام جهانی می‌شود که به دلیل برخی جابه‌جایی‌ها و تغییرات، شرایطی متفاوت از دیگر پنجره‌ها دارد.
کارلوس کی‌روش در انتهای صحبت‌های خود به انتقاد از شرایط آماده سازی تیم ملی پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ