بارسلونا با سه غایب مهم و بدون لواندوفسکی به مصاف رئال مادریدی می رود که آلابا و مندی را در اختیار ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: ۲۷۰ میلیون هکتار منشا گردوغبار در کشورهای همسایه ایران وجود دارد و سالانه ۱۴۷ میلیون تُن ریزگرد از این مناطق به کشور گسیل می‌شود.
محمود فکری پیش از آغاز تمرین هوادار در مورد ضایعه تلخ درگذشت محمد عباس‌تبار صحبت کرد.
سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: بازیکنان هوانیروز برای گرفتن امتیاز تلاش کردند و تمام 60 دقیقه جنگیدند.
بازی های این هفته لیگ برتر تحت تاثیر مراسم تاجگذاری با تغییراتی مواجه شده اند.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد بازیکنانش در مصاف با تراکتور عملکرد خوبی داشته باشند تا با دست پر تبریز را ترک کنند.
بوریس بکر به قهرمانی آندری روبلف روسی در مسترز خاکی مونته‌کارلو 2023 واکنش نشان داد.
بورس فردا سه شنبه ۲۹ فروردین ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
سرمربی آلومینیوم هدر رفتن موقعیت های جدی تیمش را دلیل از دست رفتن دو امتیاز مقابل نساجی می‌داند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار تیمش با مونزا گفت روسونری شرایط خوبی دارد و نه از انتقادها تاثیر می‌گیرد و نه از تحسین‌ها.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان ما در دو سال گذشته تحت تأثیر کرونا دچار فقر حرکتی شدند و سرعت حرکت به سمت مفاد سند تحول بنیادین کاهش قابل توجهی یافت.
تمرین امروز تراکتور در سردترین هوای زمستان تبریز برگزار شد.
در موقعیت کنونی احتمال اینکه برنامه جامع اقدام‌مشترک یا هر نوع توافقی که منتج به تسهیل فروش نفت و بازگشت منابع حاصل از صادرات نفت شود، امری تقریبا محقق‌نشدنی است. به‌طور کلی ناامیدی در این زمینه طی چند وقت اخیر باعث شد تا حدودی نرخ اسکناس آمریکایی تحت‌تاثیر قرار گیرد. با توجه به تشدید تقاضا و تشکیل موجی از خرید مشاهده می‌شود که سطوح حمایتی فعلی دلار در بازار آزاد تقریبا تثبیت ‌شده‌است. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، بازار در حال کف‌سازی در ارقام شکل‌گرفته برای نرخ دلار است.
بورس امروز دوشنبه ۲۱ آذرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
با وجود اینکه هیچ خبرنگاری اجازه حضور در تمرین تیم ملی مراکش را نداشت اما وب‌سایت‌های ورزشی، اطلاعات جالبی را از آخرین تمرین پیش از دیدار حساس با پرتغال، به بیرون مخابره کرده‌اند.
گرت ساوتگیت، مربی انگلیس، معتقد است سنگال به خوبی توانسته با غیبت سادیو مانه کنار بیاید و بازی سختی برابر این تیم پیش رو دارند.
دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ بین تیم قطر میزبان و اکوادور تحت تاثیر اتهام رشوه قطر به ۸ بازیکن تیم حریف قرار گرفته است.
ماه آینده تولیدآیفون در یکی از بزرگترین کارخانه های آن احتمالا تا ۳۰ درصد کاهش می یابد. به گفته یک منبع آگاه دلیل این امر سختگیری های مربوط به کووید۱۹ در کارخانه ای در چین است.
امیرعبداللهیان با بی‌اساس خواندن اظهارات برخی مقامات غربی با اشاره به تلاش‌های مکرر تهران برای کمک به برقراری آتش‌بس، اظهار کرد: ما آماده کمک به برقراری آتش‌بس هستیم.
بورس امروز دوشنبه ۲۵ مهرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
پرونده حضور مربی ایرانی در تیم ملی تا حدودی بسته شده است. پرونده‌ای که سیاست خاص کی‌روش در آن دیده می‌شود.
سازمان همکاری و توسعه اقتصادی(OECD) اعلام کرد که در نتیجه جنگ اوکراین، اقتصاد جهان نسبت به پیش‌بینی قبلی، در سال آینده ضربه سخت‌تری خواهد خورد.
دومین اقتصاد بزرگ جهان تحت تاثیر گرمای بی سابقه، سیل های ناگهانی و خشکسالی قرار گرفته است ،پدیده هایی که دانشمندان می گویند به دلیل تغییرات آب و هوایی در حال افزایش و شدت گرفتن است.
تیم فوتبال پورتو در حالی در هفته دوم لیگ پرتغال برابر ویزلا به پیروزی رسید که حرکت مهدی طارمی در این مسابقه بازهم جنجالی و خبرساز شد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان غالبا آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت سالم پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ