رییس بیمارستان معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ورزش و جوانان که در ماه‌های اخیر اخبار متناقضی در مورد رفتنش از این وزارتخانه مطرح شده بود، برای تعیین تکلیف نهایی اش در این مسئولیت منتظر اعلام و تایید رسمی رئیس جمهور است.
وزارت ورزش مطالب منتشر شده در مورد استعفای وزیر ورزش را تکذیب کرد.
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون تکواندو به عنوان یکی از فدراسیون ها موفق نام برد و گفت: به بخش هایی از وزارت ورزش دستور داده ام موضوع دوپینگ در این رشته را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
سیدحمید سجادی در ادامه حضور دوره‌ای خود در فدراسیون‌های ورزشی بعدازظهر امروز در فدراسیون تنیس حضور پیدا کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توقع یادی داریم و رفتار مدیران باید طبق اصول باشد.
اهواز- وزیر ورزش و جوانان در روزهای پنجشنبه و جمعه (۷و۸ اردیبهشت ماه) همزمان به سفر استانی هیئت دولت به استان خوزستان سفر می‌کند.
وزارت ورزش و جوانان شایعه منتشر شده مبنی بر برکناری حمید سجادی را تکذیب کرد.
وزیر ورزش و جوانان که بیش از یک هفته به خاطر صدمات ناشی از سقوط بالگرد در بیمارستان بستری بود، امروز مرخص شد.
رییس بیمارستان محل معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال سجادی به بخش عمومی عنوان کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
رییس بیمارستان  معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
عضو کادر درمان دکتر سجادی خاطر نشان کرد: به محض انتقال وزیر ورزش و جوانان به بیمارستان از همان ابتدا، کار درمانی با حضور گروه های متخصص آغاز شد. جلسه ای با حضور پزشکان متخصص تشکیل شد تا بهترین تصمیمات جهت کار درمانی صورت گیرد.
کرمان - رئیس اورژانس کرمان گفت: وزیر ورزش و جوانان همچنان در بخش مراقبتهای ویژه تحت مراقبت قرار دارد و سطح هوشیاری ایشان قابل قبول است.
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون وزنه‌برداری بازدید و در جریان روند بازسازی کمپ تیم‌های ملی و خوابگاه ملی‌پوشان قرار گرفت.
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون وزنه‌برداری بازدید و در جریان روند بازسازی کمپ تیم‌های ملی و خوابگاه ملی‌پوشان قرار گرفت.
وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی به همراه مدیران و معاونان بخش های مختلف ورزش با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
معاون ورزش قهرمانی و امور بانوان وزارت ورزش به عنوان نواب رئیسان کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شدند.
وزیر ورزش و جوانان از لطف مقام معظم رهبری به ملی‌پوشان فوتبال ایران قدردانی کرد.
وزیر ورزش و جوانان با حضور در اردوی تیم ملی با کی‌روش دیدار و گفتگو کرد.
سیدحمید سجادی وزیر ورزش با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال در قطر، با کارلوس کی روش در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.
وزیر ورزش و جوانان شب گذشته راهی هتل محل اقامت تیم ملی شد و با بازیکنان و کادرفنی دیدار کرد.
وزیر ورزش و جوانان حکم مدیرعاملی علی فتح‌الله‌زاده را به او اهدا کرد.
اردبیل- وزیر ورزش و جوانان گفت: استان اردبیل یکی از استان‌های مستعد برای احداث کمپ‌های تیم ملی است که از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این استان حمایت می‌کنیم.
قزوین- وزیر ورزش و جوانان برای شرکت در مراسم اختتامیه لیگ دسته ۱ کشتی کشور وارد قزوین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ