تیم ملی هندبال ایران به مدال برنز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم هندبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر تیم برزیل در مسابقات قهرمانی جهان برای کسب رتبه پانزدهم و شانزدهم یک مسابقه دیگر پیش رو دارد.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران اولین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی را با شکست مقابل تیم عربستان پشت سر گذاشت.
تیم هندبال نوجوانان پسر ایران آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان را با برتری پر گل برابر تیم بروندی پشت سر گذاشت و به جمع ۱۶ تیم برتر راه یافت.
تیم هندبال پسران نوجوان ایران دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان را با برتری برابر جزایر فارو به پایان رساند و صعود خود را به دور بعد را هموار کرد.
تیم هندبال نوجوانان پسر ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان برابر تیم سوئد یکی از مدعیان قهرمانی جهان به تساوی دست یافت.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال مردان ایران می‌گوید با تجربه‌ای که بازیکنان دارند کسب مقام در بازی‌های آسیایی هندبال دور از دسترس نیست.
دختران هندبال ایران، با شکست قزاقستان در آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا سهمیه حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ را کسب کردند.
دختران هندبال ایران با شکست قزاقستان در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا سهمیه حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ را کسب کردند.
دختران هندبال ایران، با شکست قزاقستان در آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا سهمیه حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ را کسب کردند.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران در حاشیه اولین اردوی تیم در سال جدید و پبش بینی اش از کسب نتیجه در بازیهای آسیایی گفت مربی عاقل قول مدال طلا نمی دهد.
تیم ملی هندبال ساحلی ایران با غلبه بر ویتنام به عنوان سوم مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.
ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل قطر تن به شکست دادند.
ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا رسیدند.
تیم ملی هندبال مردان ایران آخرین دیدار خود را در بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی جهان برابر لهستان میزبان واگذار کرد.
ایران دیشب با اختلاف زیاد و با نتیجه ۳۵ بر ۲۲ مغلوب اسپانیا شد و حرفی برای گفتن نداشت. حالا در دور دوم به سد سه حریف قدرتمند اروپایی برخورد کرد.
شاگردان وسلین وویوویچ در اولین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه هندبال کاتوویتس مقابل لهستان به میدان رفتند اما نتیجه را برابر تیم میزبان واگذار کردند.
شاگردان وسلین وویوویچ در اولین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه هندبال کاتوویتس مقابل لهستان به میدان رفتند اما نتیجه را برابر تیم میزبان واگذار کردند.
شاگردان وسلین وویوویچ در اولین دیدار خود در تورنمنت تدارکاتی چهارجانبه کاتوویتس مقابل لهستان به میدان رفتند.
تیم ملی هندبال مردان ایران پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهانی چهار دیدار تدارکاتی برگزار می‌کند.
بانوان هندبالیست ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف کره جنوبی رفتند.
تیم ملی هندبال بانوان ایران با براری برابر استرالیا و صعود به مرحله نیمه نهایی، سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان با شکست برابر تیم مقتدر کره جنوبی نایب قهرمان مسابقات آسیا شد و سهمیه دیدارهای جهانی را از آن خود کرد.
مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: نمی‌خواهم تمام تقصیرها را گردن داور بیندازم اما تصمیمات داوری در نتیجه بازی ایران قطر در کشورهای اسلامی بی‌تاثیر نبود.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ترکیه، هدف خود را کسب مدال در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ