اسامی داوران ایرانی تیراندازی با کمان برای قضاوت در مسابقات بین‌المللی در سال 2023 اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهیل مهدی می‌گوید برنامه ریزی ادامه لیگ ایران در گرو قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا است.
برترین های مسابقات بین‌المللی اسکواش گرگان جونیور در بخش پسران و دختران معرفی شدند.
ملی‌پوش دوومیدانی ایران به مقام نخست رقابت‌های بین‌المللی فرانسه دست یافت.
سومین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) به دلیل ترافیک کاری به جای مشهد به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.
روز نخست مسابقات بین المللی پرش با اسب*CIS2 به میزبانی مجموعه سوارکاری نوروز آباد برگزار شد.
بانوی ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در مسابقات بین‌المللی قزاقستان به مدال طلا دست یافت.
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از پیشنهاد برگزاری سه رویداد بین المللی در ایران شامل مسابقات جام فجر، رقابت‌های غرب آسیا و باشگاه‌های آسیا در سال 2024 استقبال کرد.
تعداد ۵۰ کشتی گیر از کشورهای ایران، عراق و ارمنستان صبح چهارشنبه در پنج وزن نخست دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد درشهرستان بابلسر وزن کشی کردند.
مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اندیمشک برگزار نمی شود و مسابقات به تهران سپرده شد.
هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران به همت ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کمیته ملی ربوکاپ آزاد ایران و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اردیبهشت برگزار می شود.
تیراندازان در آستانه بازی‌های آسیایی و المپیک برای آمادگی هر چه بیشتر نیاز به حضور در مسابقات بین‌المللی دارند اما در سال ۱۴۰۱ به دلیل مشکلات مالی بخشی از اعزام‌ها لغو شد.
داوران تیروکمان ایران که قضاوت در رویدادهای بین‌المللی سال جاری میلادی را بر عهده دارند، مشخص شدند.
رئیس انجمن هاکی روی یخ گفت: تیم‌های ملی هاکی روی یخ مردان به مسابقات دویژن ۳ جهانی و پیکارهای جهانی زیر ۱۸ سال مغولستان و تیم ملی بانوان به قهرمانی آسیا خواهد رفت.
ایذه- تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه جایگاه سوم مسابقات بین‌المللی نوجوانان پاشایان ارمنستان را به خود اختصاص داد.
گروه حقوق بین‌المللی شرق با انتشار ویدئو‌هایی که به زبان‌های رسمی مسابقات جام جهانی ترجمه شده است، به شفاف‌سازی در خصوص برخی از مسائل حقوقی مرتبط با جام جهانی فوتبال قطر می‌پردازد.
مهدی خدابخشی تکواندوکار ایرانی که در سال ۲۰۱۵ با پرچم ایران به مدال طلای جهان رسیده بود، چند سال قبل و بعد از ازدواج با یکی از تکواندوکاران تیم ملی زنان صربستان، به این کشور مهاجرت کرد و نهایتا با تغییر تابعیت، توانست برای صرب‌ها در رقابت‌های بین‌المللی به میدان برود. او در مکزیک و در دومین روز مسابقات جهانی به مدال طلای وزن منهای ۸۷ کیلوگرم رسید
جدی ۳ سال است که در مسابقات قهرمانی کشور جودوی نابینایان و کم‌بینایان شرکت می‌کند و کلاس ملی دارد، امسال نیز برای این که کلاس بین‌المللی دریافت کند در مسابقات جهانی باکو شرکت کرد که موفق به کسب مدال طلا شد
مسابقات بین‌المللی کشتی شست پا در انگلیس برگزار شد. این شکل از کشتی از جمله ورزش‌های قدیمی در بریتانیا به شمار می‌آید که نخستین دوره آن در سال ۱۹۷۶ برگزار شد. این ورزش شبیه به مچ‌اندازی است، ولی با شست پا انجام می‌شود. دو حریف به ترتیب شست پای راست، سپس شست پای چپ و دوباره شست پای راست را به هم گره زده به زور‌آزمایی می‌پردازند. پا‌های شرکت‌کنندگان پیش از بازی برای جلوگیری از سرایت احتمالی قارچ یا هر نوع عفونت معاینه می‌شوند.
فدراسیون شمشیربازی برگزاری مسابقات ستلایت در اسلحه سابر را در برنامه دارد.
مسابقات تنیس روی میز کانتندر عمان با حضور سه ملی‌پوش ایران برگزار خواهد شد.
هفتمین دور از مسابقات بین‌المللی «جام دریا» با حضور ۴ کشور حاشیه‌ خزر در باکو به کار خود پایان داد.
آیین اهدای مدال و تجلیل از نفرات برتر مراحل نخست مسابقات بین‌المللی تک‌تیراندازی نظامیان ۲۰۲۲ در مرکز آموزش شهید صدوقی یزد برگزار شد.
تیمی از فراجا به مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ اعزام خواهند شد.
این رفتار تمیروف درحالی رقم می‌خورد او یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و برای جدایی ابتدا باید رضایت‌نامه خود را بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ