یکی از این سوژه‌های جدید این روزها، بدل ایرانی عادل فردوسی‌پور البته در چهره یک دختر است که مشابه مونث گزارشگر معروف ایرانی نامیده شده است./فانگیما
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر توسعه نهادهای اشتغال وزارت کار گفت:هیات مرکزی آیین‌نامه اجرایی کاریابی‌ها، موارد الزامی را که باید در قرارداد منعقدشده بین کارجو و دفاتر کاریابی خارجی رعایت شود،تصویب کرد.
دکتر آیت از منزل خارج شد، سوار پیکان شخصی‌اش شد و هنوز ماشین را روشن نکرده بود که باران گلوله بر سر و رویش باریدن گرفت. او در خون خود غلتید و آن پوشه‌ای هم که شامل اسناد و مدارکش بود، مفقود شد و دیگر نشانی از آن به دست نیامد. آن مدارک ناپدید شدند و کسی از اسرار آن آگاه نشد، اما ۲۸ سال بعد وقتی میرحسین موسوی به‌عنوان یکی از سران فتنه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ در پازل دشمنان تاریخی این ملت قرار گرفت، این گمان تقویت شد که در اسناد و مدارک مفقودشده شهید آیت اسراری درباره میرحسین موسوی نهفته بود.
با بررسی‌های صورت گرفته در صحنه حادثه مشخص شد که هیچ گونه آثار انعکاسی از قبیل خط ترمز که نشان دهنده عکس العمل راننده در مواجهه با خطر است مشاهده نشد و در بررسی‌های بیشتر دریافتیم که ایشان کمربند ایمنی خود را هم نبسته بوده است.
رقیه که والدین خود را از دست داده و در منزل دایی‌اش در اصفهان بزرگ شده، اعتقاد داشت که اجدادی هندی دارد. او در راه تهران همه پولی که همراه داشته از دست داده و توسط ماموران به کلانتری برده شد تا تکلیفش توسط دادستانی مشخص شود.
این تماس تلفنی با توجه به حضور دکتر سودابه داوران در جشنواره علمی دیگری در خارج از کشور با استانبول ترکیه برقرار شد.
تصویری از یک دختر ۲۶ ساله در فضای مجازی وایرال شده که برخی او را همسر محمدرضا گلزار می‌دانند.
آئین عمامه گذاری طلاب غیر ایرانی شامگاه سه شنبه ( ۹ خرداد ۱۴۰۲) همزمان با شب ولادت امام هشتم حضرت امام رضا (ع) در دفتر آیت الله کریمی جهرمی از مراجع تقلید برگزار شد.
پس از بازی آخر پورتو و کسب عنوان آقای گلی مهدی طارمی به سمت هواداران تیمش رفت و با آن‌ها عکسی به یادگار گرفت.
یک دختر جوان هلندی به علیرضا جهانبخش ابراز علاق کرد.
کارولین، مادر نوزاد، وقتی ۱۰ سال پیش از همسرش شنید که نزدیک یک و نیم قرن است که آن‌ها در خانواده و اقوام خود، فرزند دختر نداشته‌اند، بسیار تعجب کرد.
مراسم ختم شادروان محمد صالحی برادر گرامی دکتر علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، در مسجد نور، برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت الله محقق داماد، داوری اردکانی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، بیژن زنگنه، اسحاق جهانگیری، احمد وحیدی، محمد شریعتمداری، محمد نهاوندیان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، جواد ظریف، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، مهدی هاشمی، حسین امیرعبداللهیان، محسن حاجی‌میرزایی، حسین دهقان، محمدرضا عارف، جعفر توفیقی، رضا فرجی دانا، سید محمد بطحایی، مسعود کرباسیان، بهروز کمالوندی، حسینعلی امیری و ... برگزار شد.
تصویر نرگس خمینی، فرزند سید حسن خمینی، نوه امام در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد رحلت همسر امام خمینی(ره) و بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی را می‌بینید. / همشهری آنلاین
تصویر نرگس خمینی، فرزند سید حسن خمینی، نوه امام در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد رحلت همسر امام خمینی (ره) و بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی را می‌بینید.
با ورود پیانو به ایران در سال ۱۲۸۱، عصمت الدوله جزو اولین زنان ایرانی بود که نواختن پیانو را فرا گرفت. عصمت‌الدوله در آن زمان نمی‌دانست که در آینده او را اولین زن پیانیست ایران خواهند دانست و نامش در لیست اولین‌ها ثبت خواهد شد.
توضیحات دادستان اصفهان درباره ماجرای انتشار فیلمی از دانش‌آموز دختر اصفهانی با صورت خون‌آلود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات دادستان اصفهان درباره ماجرای انتشار فیلمی از دختر دانش‌آموز اصفهانی با صورت خون‌آلود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
از زمان نخستین حضور جو-آئه، فرزند دوم کیم جونگ-اون در ملاعام در سال گذشته میلادی، این اولین بار است که این کشور تمبری را با تصویر جو-آئه رونمایی می‌کند.
باشگاه خبرنگاران نوشت: پانته آ نیکزاد از تذکر حجاب به دختری که تصویرش در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود، خبر داد.
با حل این پازل تصویری آی کیو، منطق، خلاقیت، استدلال و قدرت مغز خود را آزمایش کنید.
تصویر جدیدی از دختر اسطوره برزیلی به همراه پدرش در بیمارستان منتشر شده است.
هشت سال پیش تیم ملی بلژیک در جام‌جهانی برزیل هم در داخل و هم در خارج از زمین خوش درخشید. در داخل زمین به خاطر عملکردهای نسل طلایی نوظهورش و در خارج از زمین به خاطر هوادارش «اکسل دسپیگلائر».
روزنامه دیلی میل گزارش کرد، دختر احتمالی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای نخستین بار در یک مراسم عمومی دیده شد.
با پیشنهاد دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و تصویب دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، منصور چاوشی به سمت سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ