در هوای بارانی سیرجان، تصاویر جالبی از استادیوم شهید قاسم سلیمانی این شهر به ثبت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از سیاست وزارت ورزش در قبال شرایط این باشگاه و پرسپولیس گفت: هر زمانی که یحیی گل محمدی از وضعیت پرسپولیس شکایت می‌کند، مشکلاتشان در همان روز حل می‌شود!
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
در صورت برد استقلال در بازی روز چهارشنبه دربی در ماه‌های پیش رو و حتی شاید پیش از شروع لیگ برتر در قالب سوپر جام تکرار شود.
در صورت برد استقلال در بازی روز چهارشنبه دربی در ماه های پیش رو و حتی شاید پیش از شروع لیگ برتر در قالب سوپر جام تکرار شود.
اشرف صبحی، وزیر ورزش و جوانان مصر می‌گوید آنچه در فروش باشگاه الاهلی شایعه شده صحت ندارد.
تکرار ادعای وزیر ورزش درباره استقلال و پرسپولیس
بازیکنان نساجی مازندران آخرین تمرینات خود برای جدال با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی را پشت سر می‌گذارند.
مهاجم بلند قامت استقلال به دنبال مرور کار های تاکتیکی در تمرینات است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که نگران تکرار یک اتفاق تلخ برای استقلال در ادامه رقابتهای لیگ برتر است گفت: متاسفانه مسئولان انضباطی رفتار همه مربیان را با یک چشم نگاه نمی‌کنند.
رشید مظاهری برای بازی مقابل استقلال انگیزه زیادی دارد؛ او می خواهد مثل هفته اول لیگ مقابل آبی ها کلین شیت کند.
هفه بیستم لیگ برتر با دیدار پیکان – استقلال در استادیوم پاس آغاز می شود. دو تیمی که تلاششان در دور رفت نتیجه ای به دنبال نداشت و جدالشان بدون گل به پایان رسید.
حمید حاج ملک داور آتش نشان و اهل صومعه سرا برای دومین بار برای استقلال در فصل جاری سوت زد که هر دو بازی در استادیوم آزادی بود.
مهاجم تیم استقلال با بیان اینکه اشتباهات داوری در هفته های اخیر به ضرر استقلال تمام شده است گفت: پنالتی باید تکرار می شد اما داوراهمیتی به این موضوع نداد.
تکرار غیبت دو ستاره کلیدی استقلال مقابل مس
استقلال خوزستان در هفته های اخیر رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تبدیل به تیم بهتری شده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ۱۵ هفته از لیگ گذشته و هنوز ترکیب استقلال مشخص نیست گفت: این اتفاق به استقلال ضربه زده و سرمربی باید تا به امروز شناخت خوبی از بازیکنانش پیدا می‌کرد.
یکی از صحنه‌های به یادماندنی دیدار رفت استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی شادی گل یاسین سلمانی بود.
مهدی مهدی‌پور می‌گوید در سه فصل اخیر تنها شش بازی را با حضور هواداران داشته است.
تیم فوتبال استقلال که برای دیدار با مس رفسنجان تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نداشت، با تکرار این اتفاق تلخ برای بازی با تراکتور مواجه شده است.
مهدی عبدی که در این فصل فرصت زیادی پیدا نکرده تلاش می‌کند اولین گل فصلش را به رویایی‌ترین شکل ممکن به ثمر برساند.
تیم فوتبال استقلال با ۱۰ بازی بدون باخت، شکست ناپذیرترین تیم لیگ بیست و دوم تا پایان هفته یازدهم این رقابتهاست.
استقلال از زمانی که شیوه بازی اش را از 3-4-3 به 3-3-4 تغییر داده، گلی دریافت نکرده است؛ به نظر می‌رسد که در فاز دفاعی همانند فصل گذشته به تیم خوبی تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ