مارکای اسپانیا از برندگان مراسم امشب فیفا پرده برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان جدید رئال مادرید، به همراه همسرش که کمتر از یک ماه از مراسم ازدواج‌شان می‌گذرد قدم به این مسیر تازه خواهد گذاشت.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
در مراسم رونمایی آردا گولر، خرید جدید رئال مادرید، چشم‌های اشک‌بار مادر این ستاره ترکیه‌ای که شاهد موفقیت بزرگ پسرش در پیوستن به رئال بود لحظاتی احساسی به وجود آورد.
پسر مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید، در مراسم فارغ‌التحصیلی‌اش شادی بعد از گل مشهور کریستیانو رونالدو، همبازی سابق پدرش، را به نمایش گذاشت.
فرناندو مورینتس، ستاره سابق رئال، بعد از مراسم معارفه جود بلینگام در رئال مادرید، به او هشدار داد که باید برای سخت‌ترین روزهای فوتبالی‌اش آماده باشد چرا که پیراهن رئال را به تن کرده است.
جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، برای انجام تست پزشکی و برگزاری مراسم معارفه در این باشگاه حاضر شد.
براهیم دیاز در مراسم معارفه خود در رئال مادرید از پیوستن کیلیان امباپه و هر ستاره بزرگ دیگری به رئال استقبال کرد.
جود بلینگام با انتشار تصویری از خود در هواپیما از عزیمتش به سمت مادرید خبر داد. تا چند ساعت دیگر مراسم رسمی معارفه او توسط رئال انجام خواهد شد.
آنتونیو کاسانو با یادآوری مراسم معارفه خود در رئال مادرید گفت که تیپ ظاهری او واقعا بد و احمقانه بود.
داوید آلابا، ستاره اتریشی رئال مادرید، با انتشار پیامی در توییترش به جنجال مربوط به آرای مراسم بهترین‌های فیفا واکنش نشان داد.
مراسم بهترین‌های سال فیفا در شرایطی امشب برگزار می شود که رئال مادرید به نوعی این گردهمایی را تحریم کرده است.
مراسم د بست در شرایطی امشب برگزار می شود که رئال مادرید به نوعی این گردهمایی را تحریم کرده است!
غیبت وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، در بین نامزدهای حضور در ترکیب برتر سال فیفا باعث خشم شدید رئال مادرید و تحریم این مراسم از سوی آنها شده است.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب شهدای کشتی‌گیر در کمپ تیم‌های ملی پیرامون اعزام‌های آتی ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی ایران اظهار داشت: نه بارسلونا، نه رئال مادرید و نه لیکرز هیچ کدامشان کمپ تیم‌های ملی کشتی را ندارند
مراسم ویژه نشریه توتواسپورت امروز برگزار می شود و برنده جایزه پسر طلایی سال 2022 و نیز جوایز بهترین تیم، مربی و رئیس باشگاه سال معرفی خواهند شد. گفته می شود، اکثر جوایز به رئال مادرید تعلق خواهد گرفت.
یکی از عجیب ترین اتفاقات در مراسم گالا مربوط به انتخاب بهترین باشگاه سال بود.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، پس از مراسم شب گذشته توپ طلا طعنه‌ای به برگزارکنندگان این مراسم زد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، علیرغم دریافت جایزه یاشین باز هم از انتخاب‌ها در مراسم توپ طلا ناراضی بود.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، امیدوار است تیمش برابر رئال مادرید نتیجه بگیرد.
بازیکنان رئال مادرید پیش از شروع دیدار امشب مقابل بتیس، مراسم نمایش جام قهرمانی چمپیونزلیگ و سوپرکاپ اروپا در مقابل هواداران را انجام دادند.
کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد. رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن در مراسم خداحافظی با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.
کاسمیرو رسما از رئال مادرید جدا شد و به منچستریونایتد پیوست.
مراسم ویژه باشگاه رئال مادرید برای خداحافظی با کاسمیرو امروز برگزار شد. مراسمی که فضایی کاملا احساسی داشت و ستاره برزیلی بغضش شکست.
مراسم ویژه باشگاه رئال مادرید برای خداحافظی با کاسمیرو امروز برگزار شد. مراسمی که فضایی کاملا احساسی داشت و ستاره برزیلی بغضش شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ